Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Gpl pe W211 E200 kompressor facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gpl pe W211 E200 kompressor facelift

    Salutare! Dupa ce m-am hotarat care o sa fie urmatoarea mea masina;W211 facelift E200k, m-am gandit sa va cer parerea referitor la montarea unei instalatii GPL pe acest model de masina. Anual nu depasesc 7-8000km insa nu m-ar deranja faptul daca as scuti ceva bani la combustibil. Bineinteles, daca o sa montez o asemenea instalatie, nu o sa fac rabat de calitate si o sa aleg ceva in jur de 1000 euro. M-ar interesa sfaturile voastre in legatura cu acest subiect, fiindca sunt convins ca multi ati instalat pe masinile personale;in special daca sunteti multumiti si ce probleme au aparut pe parcursul utilizarii. Va multumesc frumos!

  • #2
    Salutare!E deja arhidiscutat subiectul!Suntem deja un grup cu w211 pe gpl.Recomand ca instalatie Prins in rest cu un search gasesti foarte multe argumente!
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Aceeasi recomandare.

      La un condus in limitele normale, pe DN2 consumul este 9,2-9,7%. In Bucuresti, in jur de 11-12%, dar ajunge si la 14%.

      PRO GPL.

      Comment


      • #4
        1000E la 8kkm pe an ii scoti cam in 4 ani.
        Crezi ca mai merita?
        As alege ceva mai ieftin max 3mii lei.
        Sa iasa totusi o economie, nu o binefacere pt viitorul proprietar.

        Nu cred ca instalatia in sine e cheia una decenta e cheia, ci reglajul, in opinia mea.
        La rulaj asa mic nu se pune problema de fiabilitate.

        Comment


        • #5
          Sincer, am auzit lucruri bune si despre instalatii mai ieftine care au si intretinerea mai ieftina. La o instalatie prins mi se pare destul de mult 200lei un schimb de filtre comparativ cu Brc sau celelalte la care un schimb ajunge pana in 50lei.De aceea am cerut pareri aici, fiindca nu sunt prea familiarizat cu acest combustibil. Multumesc!

          Comment


          • #6
            Si eu sunt pro GPL, cat este instalatia in garantie tot atat platesti si la BRC tot 200 de lei este schimbul de filtre. Dar la un interval de 30.000 de km la cat se schimba, nu este un cost asa mare. Dupa expirarea garantiei de 2 ani poti pune filtre cu 50 de lei pentru aproape orice tip de instalatie.
            Un sfat important:
            Inainte sa montezi instalatia, inlocuieste furtunul ( 3 segmente) si valva unisens dintre blocul motor si kompressorul mecanic ( costa sub 100 de lei pe original, dar manopera este ceva mai scumpa).Sunt binecunoscute ca se crapa si trag aer fals generand check engine in bord si eroare p0171. Acest lucru iti poate da peste cap parametrii de injectie pe benzina si timpii de admisie si evacuare, iar cei de la gpl cand monteaza instalatia iau valorile existente in calculatorul masinii si iti regleaza calculatorul de gpl eronat.
            P.S. Poti pune bujii pentru Gpl cu iridium si clasa 5 de temperatura in loc de clasa 6. Gpl-ul necesita o scanteie mai puternica decat benzina si emana mai multa caldura. Stima.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Cum vi se pare aceasta oferta? STAG 4Q BOX,rampa injectoare AC 02,reductor majorat,multivalva majorata,conducta majorata,rezervor toroidal ,pret total 3200 lei.
              Sebi Gaz Buzau

              Comment


              • #8
                Pare ok, zic eu, plus o poti regla tu daca simti ca ceva nu e in regula.
                DAca vrei montaj calumea vorbesti cu baietii de la vernesti, sunt la 10km distanta.
                Toate stag-urile sunt reglabile cu o interfata de 10 lei, un cablu cu 3 fire si soft gratis de pe net!
                Rampa AC din ce am inteles e cam slaba, dar poate ma insel.

                Dar repet, faci doar 8mii km pe an. La costul de 3200 se adauga drumul, teste, acte, deci 3500.
                Asta inseamna ca in fiecare an economisesti ~800-1000lei. Depinde cat timp mergi pe benzina.
                Pana ii scoti trec aproape 4 ani.

                Intre timp mai schimbi una alta, filtre, poate membrane vaporizator, mai faci un reglaj de control, si se mai duc niste bani.
                In 5 ani abia daca o sa scoti 800-1000lei fata de cazul in care nu ai fi facut nimic.
                Adica in fiecare luna, dupa 4-5 ani vei castiga vreo 70lei pe luna.

                Sa te gandesti f bine daca merita deranjul.
                Tii masina atata?

                In schimb poti pati urmatoarele:
                - masina sa mearga prost dpdv al parametrilor din cauza unui reglaj incorect, in caz extrem sa o ia razna
                - sa apara probleme care sa impuna schimbarea bujiilor, aprinderii
                - daca ai probleme cu noxele s-ar putea sa te respinga la RAR si sa scoti niste bani sa le rezolvi
                Toate astea sunt cheltuieli in plus si timp pierdut, asadar vei avea mai mult pana cand sa ajungi sa castigi ceva.

                Eu mi-am pus gaz doar din urmatoarele motive:
                - media totala de vara, mers preponderent extern si destul de linistit era 11L/100km! IArna probabil ar fi fost 12-13!
                - o amortizez in maxim 3 ani, in 8mii km, in 8 luni am scos deja 1200 lei! Daca nu faceam experimente comparative cu mers pe benzina acei 1200 lei ar fi fost 1500 lei!
                - masina avea gazele ok si parea sa mearga in parametri pe benzina
                Cel mai important:
                - imi place sa mesteresc, iar gazul e un proiect interesant si captivant, cere si cap, nu doar sa invarti suruburi. E o inginerie in toata regula daca vrei sa faci ceva calumea, nu sa consideri ca daca ai suprapus cele doua harti in doi timpi si trei miscari masina merge optim.

                Comment


                • #9
                  Pretul 3200 lei este ok pentru instalatie. Eu am pus la Vernesti cu 3200 de lei la Vernesti BRC Sequent 24 acum 2 ani tot cu rezervor toroidal.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Fiind motor în 4 pistoane, cred ca 3200lei e exagerat pt o zi instalaie de gaz. Cel Putin în TM Iti pui cu 500e totul inclus.

                    Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Pai 500 de euro platesti tot calitate de 500 de euro primesti!
                      O spun din experienta a 80000 de km pe 1.8 kompressor.Nu sunt motoare aspirate ca sa meaga orice si oricum si oricum Mercedes are neveoie de atentie la montaj si reglaje altfel iti manaca zilele.
                      On topic now nu cred ca exista instalatie de gpl cu 500 de euro pentru kompressor!Eu am dat 4100 pe Prins din care scadem 150 ron pentru demontat instalatia veche si nu pot decat sa ma felicit si sa ma bucur de fiecare minut la volanul masinii.
                      Last edited by broscutza2001; 07-13-2017, 12:26 PM.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #12
                        Plus deplasarea pe benzina pana in TM 400 de lei si returul pe gpl 170 de lei si o cazare ajungi la 2670 de lei.
                        Mai este vorba si de montaj la mine cand am montat instalatia la Progaz Vernesti au lucrat 4 tehnicieni din cei 5 care erau timp de 5 ore si ceva plus vreo 45 de minute reglajele gpl-ului, analizor de gaze, verificare scapari de gaze, test de drum etc., si s-au miscat repede fiindca stiau ce sa faca.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Stag300 isa2 merge bine pe un 2L turbo chipat la 210 cai si cu niste injectoare AC relativ lente.
                          Iese pe la 2500lei. Important e sa ti-l regleze cineva calumea.
                          PE autocalibrare si reglaj dupa potrivirea hartilor dadea in nas destul de urat.

                          In opinia mea, la rulajul tau, cea mai buna instalatie de GPL este benzina.
                          Si de platesti in rate dupa 5-6ani 3-4mii lei in plus, asta e, dar macar stii ca nu ai batai de cap.

                          Comment


                          • #14
                            Intr-adevar, la km care ii fac anual,e posibil sa nu fac mare economie. Acum ramane de vazut. Inca nu sunt hotarat, de aceea v-am si cerut sfatul. Multumesc inca o data!

                            Comment


                            • #15
                              Pentru putin! [emoji2]


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF