Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL pe C200 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    După calculul meu, ar trebui sa intre 46 de litri, adică 80% din 58 l, capacitatea rezervorului. .. Scrie pe el ca are 58 dar în acte cum este trecut?

    Comment


    • #32
      Nu m-am uitat in acte dar cand am fost la RAR si cand am montat instalatia au zis ca are 54 litri.Asa tin minte(am sa ma uit maine).Dar niciodata nu au intrat mai mult de 38 de litri.Foarte ciudat!

      Comment


      • #33
        La BRC-ul meu intra 48-49 litrii de GPL, iar in acte butelia are capacitatea de 58 de litrii.


        Sent from my iPad using Tapatalk

        Comment


        • #34
          Am rezervor de 59 și în funcție de temperatura de afară și de pompa de la care pun intră între 53 și până la 59 litri! La o altă mașină cu rezervorul de 56 intră 43 fix de fiecare dată ! E o chestie și de norocul pe care îl ai când pui un rezervor pt.că o supapă este cea care comandă dacă e plin ori ba și nu e ceva bătut în cuie!

          Comment


          • #35
            Poate ca depinde si de presiunea pompei de unde alimentezi.Nu stiu sigur..

            Comment


            • #36
              Imi cer scuze pentru intarziere, eu nu am setare facuta sa ma anunte daca scrie cineva in threadurile deschise ci doar in private message. Si pentru ca am primit cateva intrebari in privat, am zis ca poate ajut si alte persoane cu experienta personala, privind instalatia GPL montata anul trecut.

              Kit GPL Zenit Pro 4 cilindri + HANA:
              rezervor toroidal 48L - 52L - 3200 lei cu TVA inclus.

              Aceasta este oferta pe care mi-au facut-o cei de la supergaz. Daca imi oferi o adresa de email iti fac fw la intreaga oferta insa ce stiu este ca instalatia este una Italieneasca, ceva renumit.. habar nu am, cert este ca merge fara probleme de anul trecut din Mai 2015 cand am montat-o.

              Referitor la consum. Am instalat o aplicatie ce se numeste Auto Care (pt apple) si conform statisticilor din ultimile 11 luni, media este undeva la 10L/100 KM.
              Regimul de mers este undeva la 15% in oras si 85% in afara (cu o medie constanta de 80-85 km/h). Fac zilnic ~200 km asadar merg mai repejor pe DN1a decar ar trebui.

              Referitor la diferenta de putere, as minti sa iti spun un "Nu" categoric. Se simte diferenta doar atunci cand te grabesti in sensul in care are o oarecare latenta la schimbarea vitezelor. Pare ca "explozia" o face un pic mai incet. Nu vreau sa te sperii, insa sincer, nu cred ca o sa simti diferenta decat dupa cateva luni, atunci cand te vei obisnui cu "noua" masina. Pot spune ca ar fi un placebo, insa exista acel 1%...

              Aditional intrebarilor tale as adauga "daca merita investitia?". Da, categoric. In 3 luni am amortizat acei 3200 ron, a ritmul km-trilor adaugati masinii, insa si stilului de condus. De la 2300 ron, astazi ma costa undeva la 1000 ron (acelasi sofer, aceleasi conditii, conducand putin mai repede decat inainte...).

              Sper sa iti fie de folos, poti posta si pe grup imformatia de mai sus, poate intrebarile si raspunsurile din conversatia noastra, o sa ajute si pe altii.

              Daca mai ai si alte intrebari, fara probleme poti sa imi dai un telefon sau un sms (la email doar cu intarziere pot raspunde.)

              Gabi

              Comment


              • #37
                Originally posted by Volpone View Post
                Salut,
                si eu am motorul de 1,8 si nu o sa-mi maltratez niciodata "cusca" cu GPL, e pacat de munca inginerilor de la MB care au reusit un motor de aproape 100 CP/L, acu' ceva ani in urma, motor care se duce pana la 190 de caluti numai din soft... MB cu GPL nu va mai fi MB, nu pentru asta a fost creat.
                La 163 se duce din soft, la 193 (C230K) sunt schimbate si pistoanele si kompressor-ul.
                Referitor la maltratare, a fost si o varianta de fabrica cu GPL... Deci nu cred ca este de neconceput montarea unei astfel de instalatii...

                Comment


                • #38
                  Si eu am o instalatie BRC pe un 200 Kompresor (111.945) si merge de rupe.Ca exemplu am mers Sibiu -Cluj si inapoi cu plimbare prin oras ,cam 380 de Km,cu aer conditionat ,4 persoane si am consumat gaz de 80 lei...Am prins pe Transilvania 190Km/ora (pe GPS) pe gaz..

                  Comment


                  • #39
                    Salutare. Am achizitionat si eu un mercedes 200 kompressor acum 2 zile la care am o singura problema pe gpl. Cand bag putin piciorul mai tare incepe si se ingatuie 1-2 sec dar isi revine. Fostul proprietar imi zicea ca sa o opresc si sa o repornesc ca sa se reseteze calculatorul gpl. Eu nu o opresc atatat timp cat face doar 2 secunde. El mi-a zis ca ar fi din cauza gazului sau ca e reglata sa consume putin. Mentionez ca trebuia sa se duca la revizie si nu s-a mai dus. Dumneavoastra care credeti ca ar fi problema atata timp cat pe benzina nu face problema asta. Multumesc!

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by deeuka View Post
                      Salutare. Am achizitionat si eu un mercedes 200 kompressor acum 2 zile la care am o singura problema pe gpl. Cand bag putin piciorul mai tare incepe si se ingatuie 1-2 sec dar isi revine. Fostul proprietar imi zicea ca sa o opresc si sa o repornesc ca sa se reseteze calculatorul gpl. Eu nu o opresc atatat timp cat face doar 2 secunde. El mi-a zis ca ar fi din cauza gazului sau ca e reglata sa consume putin. Mentionez ca trebuia sa se duca la revizie si nu s-a mai dus. Dumneavoastra care credeti ca ar fi problema atata timp cat pe benzina nu face problema asta. Multumesc!

                      Sa o stapanesti sanatos. Ofera mai multe detalii despre masina ta, an de fabricatie, motorizare ce instalatie gpl ai pe masina etc, daca vrei sa iti raspunda un coleg de forum.
                      Parea mea este sa te duci la un service gpl sa ii faci revizia instalatiei si sa iti regleze parametrii de injectie ai gpl-ului.


                      Sent from my iPad using Tapatalk

                      Comment


                      • #41
                        Si eu recomand acelasi lucru. Mergi la un sercice pentru o revizie a instalatiei. Este un filtru de schimbat. Tot ei i-ti pot spune daca instalatia este compatibila cu puterea motorului. GPL-ul nu poate fi setat sa consume mai putin la masinile cu injectie. Ele copieaza mersul masinii. Numai instalatiile simple (pe carburatie) pot fi reglate dupa bunul plac.
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment


                        • #42
                          GPL pe C200 kompressor

                          @ nora-marian. Se poate modifica softul gpl-ului si la masinile cu injectie ca sa cononsume mai putin sau pentru alti parametrii, DAR NU ESTE RECOMANDAT sa se modifice acei parametrii, daca totusi sunt modificati prea mult pot fi date peste cap valorile de injectie ale benzinei si te poti trezi cu erori de toata frumusetea si Check engine aprins.


                          Sent from my iPad using Tapatalk

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Crazyady View Post
                            Sa o stapanesti sanatos. Ofera mai multe detalii despre masina ta, an de fabricatie, motorizare ce instalatie gpl ai pe masina etc, daca vrei sa iti raspunda un coleg de forum.
                            Parea mea este sa te duci la un service gpl sa ii faci revizia instalatiei si sa iti regleze parametrii de injectie ai gpl-ului.


                            Sent from my iPad using Tapatalk
                            Multumesc frumos. Anul de fabricatie este 2001, motor 1998 cm si instalatie lovato. Inca ceva, este normal sa stea check engine aprins ? Fostul proprietar mi-a zis ca sta aprins din cauza de la gaz..

                            Comment


                            • #44
                              Nui normal.O instalatie gpl calibrata bine nu iti tine check-ul aprins.Daca iti sta aprins sta dintr-un alt motiv cum e si la mine nu are legatura una cu alta decat daca intradevar sa fie instalatia gpl reglata foarte prost.Cred ca o diagnoza cu Star-ul iti va elimina orice dubiu.
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • #45
                                Am pus ieri star-ul pe ea si pe motor dadea ceva de cilindrul 2 si 3. Am sters si acum nu mai apare. Am impresia ca se aprinde doar atunci dupa ce imi intrerupe. O sa ma duc la astia unde a fost pusa instalatia gpl.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF