Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din pacate, da. Pentru injectie K-Jetronic nu exista GPL secventiala, am mai scris mai sus...
    MB 380SE 2.6

    Comment


    • Cum din pacate? Mi se pare genial! Eu nu stiam ca merge pe motoare cu injectie.
      O astfel de instalatie este precis mult mai usor de intretinut decat una secventiala.
      Si eu sunt de parere ca la o masina veche conteaza fiabilitatea mai mult decat performanta.

      Comment


      • Da , este genial sistemul de alimentare cu gaz cu mixer, dar are limite. Un control riguros al amestecului aer/combustibil este posibil doar cu ajutorul sistemelor de injectie. Un sistem de alimentare cu carburator/gpl cu mixer nu tine cont de multi factori, de exemplu temperatura aerului aspirat sau altitudine ( cand se modifica densitatea aerului).........cu alte cuvinte se modifica amestecul dupa....vreme.
        Nu inseamna ca un motor cu sistem de alimentare mai complicat nu este fiabil, de mai multe ori am vazut masini cu carburator oprite in drum la curatat jigloare, ce-i drept ca erau Dacii, tu ce zici de Stromberg? Nu ma pricep la carburatoare...
        MB 380SE 2.6

        Comment


        • Sunt multe de discutat ...
          GPL-ul mi se pare o solutie ieftina si fara pretentii, deci nu am nevoie de fineturi gen sa se adapteze la presiunea si temperatura aerului, s.a.m.d., plus ca o instalatie cu mixer este mai ieftina. Cine are pretentii si bani merge pe benzina.
          Referitor la daciile la care suflai in jiglere, sunt doua aspecte: daca pui un filtru de benzina, care nu exista din fabrica, nu mai ai probleme; apoi o infundare la carburatie se rezolva prin curatatul jiglerelor, in schimb daca se infunda injectoarele ...

          Comment


          • La motoarele cu carburator se adapteaza mai bine, te cred ca esti multumit. Si pe mine ma uimeste cum merge pe gaz, mai bine decat pe benzina, dar cateodata merge ca dracu', ramane turat, nu are o constanta in functionare, ca pe benzina. Se intampla destul de rar,dar...tot deranjeaza. Si nu e vorba de fineturi,mofturi.
            Last edited by ic252; 05-09-2008, 22:07 PM.
            MB 380SE 2.6

            Comment


            • A pai si la mine in continuare cade cateodata ralanti-ul. Daca scot burduful de la filtrul de aer nu mai face, dar pe benzina merge bine oricum. Deduc ca este mai sensibila instalatia de gaz ...
              Oricum, prefer oricand un motor vechi pe carburator in locul unuia vechi pe injectie.
              Oricand, cu exceptia iernii ...

              Comment


              • Eu am instalatie de la Ultragaz.

                Comment


                • Daca tot sunt asa de buni de ce nu dau si niste sfaturi pe aici...Vor doar sa vinda?...Sa ne ajute si cu mentenanta...

                  Comment


                  • super tare discutia...

                    io am avut o dacie inainte pe gaz si in 7 ani de cand avea instalatia motorul nu a dat semne de imbolnavire.....si vb despre un motor romanesc cu tehnologie veche de 40 de ani.....asa ca sigur o sa imi pun gpl pe mb-ul meu in ciuda reticentei multor posesori de mb.

                    multumesc pt lamuriri.

                    Comment


                    • Si totusi unii spun ca amestecul sarac nu e chiar benefic motoarelor.
                      Last edited by doktor4carz; 07-30-2008, 08:40 AM.

                      Comment


                      • Originally posted by codreanu View Post
                        Si totusi unii spun ca amestecul sarac nu e chiar benefic motoarelor.
                        e aiurea faza cu amestec sarac....cu ungerea se ocupa uleiul de calitate.eu sunt la al3lea mb pe gaz si se fac economii importante de bani,uleiul tine mai mult iar depunerile de calamina sunt mult mai mici fata de benzina.la 10000km uleiul e foarte curat nu sa inegrit deloc. eu am pus logas pe 6 cil 2,8 si merge impecabil de 2 ani. e important sa fi pretentios la montaj sa nu faca carpeli...in rest se intretine mai usor decat injectia de benzina(nu stiu la secventiala).am facut un calcul si in 5 ani la mine fac economie de 6000 euroi cu care fac altceva!!
                        am observat la ke-jetronic ceva probleme din cauza debitmetrului de aer mecanic(cantarul)dar se pot rezolva destul de usor.pe mb actual am debitmetru electronic.
                        Last edited by fdan17; 07-31-2008, 07:36 AM.
                        Mercedes-Benz w202, C280, 1996
                        Honda Accord 2.0MT, benzina ,2007

                        Comment


                        • Originally posted by fdan17 View Post
                          ...am observat la ke-jetronic ceva probleme din cauza debitmetrului de aer mecanic(cantarul)dar se pot rezolva destul de usor.pe mb actual am debitmetru electronic.
                          Mai povesteste te rog despre debitmetru, nu am inteles de care ai.
                          MB 380SE 2.6

                          Comment


                          • Probabil modelul nou, injectzie Siemens-VDO, d-ala cu fir cald...

                            Comment


                            • Originally posted by nic252 View Post
                              Eu am cautat un mixer ca si cel din poza,dar n-am gasit in tara.
                              acest mixer l-am avut pe 126 cu motor de 280... si nu am avut parte timp de 5 ani de nici un rateu...

                              Acum am pe un 190e cu motor de 1800 unul rotund si m-a acrit cu exploziile...
                              am dat cu silicon dupa cum a-ti explicat mai sus, dar... degeaba
                              Attached Files
                              Last edited by Geo18; 08-24-2008, 09:45 AM.

                              Comment


                              • Originally posted by Geo18 View Post
                                acest mixer l-am avut pe 126 cu motor de 280... si nu am avut parte timp de 5 ani de nici un rateu...

                                Acum am pe un 190e cu motor de 1800 unul rotund si m-a acrit cu exploziile...
                                am dat cu silicon dupa cum a-ti explicat mai sus, dar... degeaba
                                Pai de ce nu i-ai pus acelashi model ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF