Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Parfum. Ca din cite ai vazut, nu sint multzi pe aici care fac treaba asta. Majoritatea doar intreaba si atit... Intr-adevar, nevoie e. Mai trebuie si bunavointza. Pe care nu o au multzi.

    Comment


    • #32
      ...da' unii spun niste prostii de nu-i adevarat,erau treath-uri mai vechi,n-am mai raspuns la ele.
      am editat postul de mai sus,ai citit intrebarea?
      MB 380SE 2.6

      Comment


      • #33
        Adica folosirea gepeleului direct in instalatzia de injectzie?

        Comment


        • #34
          Originally posted by doktor4carz View Post
          Adica folosirea gepeleului direct in instalatzia de injectzie?
          Da, e unul pe freepatentonline.com care a inventat(!) asa ceva , defapt nu zice nimic de Jetronic, dar desenul e la fel.
          MB 380SE 2.6

          Comment


          • #35
            Nu mi-au traznit creierii la asha ceva, ar fi posibil, da nu shtiu cum rezista componentele.

            Comment


            • #36
              aterizatzi,domnilor.......

              Comment


              • #37
                De unde mortzii masii sa aterizez ? Am ceasu slab, tensiune oscilanta, n-o sa zbor o zi in viatza mea, daca voi zbura, ziua aia va fi ultima. Se poarta o discutzie de principiu, daca un cretinoid a facut asha ceva, vreau dracu sa shtiu cum pizda ma-sii a facut... Care ar fi problema ?

                Comment


                • #38
                  N-au ce sa aiba componentele(zic eu,poate nu e asa),la iesirea din injector,eventual,nu stiu ce se poate intampla la trecerea in faza gazoasa, problema fiind cand motorul e rece.
                  Oricum ar trebui si o pompa in butelie,cu tur si retur,asa ii trebuie distribuitorului.
                  Si ar mai fi problema ca gpl-ul isi modifica mult volumul in functie de temperatura.
                  MB 380SE 2.6

                  Comment


                  • #39
                    ......inventatzi voi ce nu au inventat altzii,dottore,discutzie de principiu.......sau onanism............ic252-ramii la venturi....

                    Comment


                    • #40
                      Ba dracia dracului, nu poate sa zica cineva ceva ca trebuie sa sara careva de cur... N-am pomenit asha ceva de cind mama m-a cacat... Tocmai asta e ideea, ca a inventat altu, vrea sa vad si io ce mortzii lui a batut cacatu... sint deplasat ? De la idiotzi din ashtia care vin cu cite o trazneala pleaca nishte rezultate fascinante ? Crezi ca treaba cu alimentarea cu gepeleu a bunghit-o vrun geniu ? o laie... tot vro chitra fenomenala probabil...
                      Baga, ba baiete, un linc cu onania aluia. Ca inseara asta io am chef sa ma onanesc cu discutzii de principiu, ce pielea mea. Ca de toate loazele care ma intreaba cite in luna si in stele sint satul. Poate vreau si io nitzica laba... mintala.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by DMIHNEA View Post
                        aspiratele sunt cam la fel,inclusiv electronica....pionierul e RENZO LANDI,marca ce prefer.....numarul 1 in lume din ce stiu este PRINS,ce echipeaza si masini de curse pe gpl,dar si masini cu inj directa benzina,modificate pe gpl...de considerat valoarea masinii la alegerea instalatiei gpl,de exemplu pe w201 nu se merita sa pui secventiala,nici eu care o iau fara manopera cu 900 euro totul inclus....avantajul celei secventiale este ca nu are intoarcere de flama,cu ce deriva din asta...cine vrea sa afle mai mult,sa intrebe...
                        Nu cred ca mai gasesti vreun post de-al meu care sa-ti bascaleasca intr-un fel sau altul ceea ce scrii pe forum.
                        GPL auto, tipuri de instalatzii si eficientza lor
                        Oare eu am gresit thread-ul sau tu? Oare nu este vorba aici despre TIPURI si nu MARCI de instalatii de gaz.
                        "aspiratele sunt cam la fel" - foarte educativ....
                        "de exemplu pe w201 nu se merita sa pui secventiala,nici eu care o iau fara manopera cu 900 euro totul inclus" -ia-o cu 900 si eu iti dau dublu (pentru motor de 2,6L) , sunt tare curios ce instalatie secventiala ai gasit tu pentru 190 , a carui motoare pe benzina pe partea de alimentare n-au nici o legatura cu secventialitatea (cele diesel au intr-adevar... )
                        "avantajul celei secventiale este ca nu are intoarcere de flama" - dupa tine,asta-i singurul avantaj la o secventiala?
                        repet:
                        Oare eu am gresit thread-ul sau tu?
                        Last edited by ic252; 03-14-2008, 14:15 PM.
                        MB 380SE 2.6

                        Comment


                        • #42
                          Revenind la ce ne intereseaza, lamuriti-ma si pe mine putin ce instalatie ar merge pe 190E 1,8 an '93, Ke-jetronik.
                          Chiar ma intereseaza foarte tare sa pun o instalatie GPL.
                          Toate cele bune!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Andreas View Post
                            Revenind la ce ne intereseaza, lamuriti-ma si pe mine putin ce instalatie ar merge pe 190E 1,8 an '93, Ke-jetronik.
                            Chiar ma intereseaza foarte tare sa pun o instalatie GPL.
                            Toate cele bune!
                            merge doar instalatie cu vaporizator/mixer
                            nu sunt in masura sa-ti recomand ce marca sa fie , sa fie pentru motoare de cel putin 80kw(atat are al tau,nu?)
                            mai important e mixerul,sa fie pentru motor Mercedes cu injectie K/KE,sa se potriveasca si sa etanseze bine pe marginea masuratorului de aer, SA NU-I LASI PE INSTALATORI SA-TI DEA JOS LIMITATORUL DE CURSA AL PLATANULUI MASURATORULUI DE AER( o tija care are un tampon de cauciuc indreptat in jos,catre platan).
                            vaporizatorul sa fie montat cat mai aproape de filtrul de aer,ar fi ideal pe ARIPA unde-i ABS-ul, paralel cu directia de mers...
                            daca ai sonda lambda pune-i si regulator de debit in bucla inchisa (care iti modifica debitul de gaz in functie de ce "zice" sonda lambda,e un motor pas cu pas si o ECU)pe furtunul de gaz.
                            si,ar fi ideal,sa nu-ti opreasca pompa de benzina ci sa foloseasca functia de cute-off al KE-Jetronic (sunt relee care fac treaba asta,dar nu cred ca se gasesc la noi;oricum eu imi voi face unul,si daca functioneaza te anunt), asta ti-ar proteja ansamblul masurator/distribuitor(adica injectia de benzina)
                            MB 380SE 2.6

                            Comment


                            • #44
                              Tinere,in primul rind itzi raspund civilizat,se cheama thread.Apoi,dat fiind ca modul tau de adresare e neadecvat,NU itzi voi raspunde la intrebari...iar despre curiozitatzile tale,nu ai decit sa faci ce am facut si eu,sa pierzi noptzi pe net,in cazul cind ai cunoashte limbi straine......si te vei lumina.....ciao...

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by ic252 View Post
                                merge doar instalatie cu vaporizator/mixer
                                nu sunt in masura sa-ti recomand ce marca sa fie , sa fie pentru motoare de cel putin 80kw(atat are al tau,nu?)
                                mai important e mixerul,sa fie pentru motor Mercedes cu injectie K/KE,sa se potriveasca si sa etanseze bine pe marginea masuratorului de aer, SA NU-I LASI PE INSTALATORI SA-TI DEA JOS LIMITATORUL DE CURSA AL PLATANULUI MASURATORULUI DE AER( o tija care are un tampon de cauciuc indreptat in jos,catre platan).
                                vaporizatorul sa fie montat cat mai aproape de filtrul de aer,ar fi ideal pe ARIPA unde-i ABS-ul, paralel cu directia de mers...
                                daca ai sonda lambda pune-i si regulator de debit in bucla inchisa (care iti modifica debitul de gaz in functie de ce "zice" sonda lambda,e un motor pas cu pas si o ECU)pe furtunul de gaz.
                                si,ar fi ideal,sa nu-ti opreasca pompa de benzina ci sa foloseasca functia de cute-off al KE-Jetronic (sunt relee care fac treaba asta,dar nu cred ca se gasesc la noi;oricum eu imi voi face unul,si daca functioneaza te anunt), asta ti-ar proteja ansamblul masurator/distribuitor(adica injectia de benzina)
                                Va salut! da 80kw are si sonda lambda, intradevar GPL-ul inca este o problema delicata.
                                Multumesc frumos pentru timpul acordat. Toate cele bune!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF