Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz probleme tehnice > Mercedes Benz motoare benzina

Mercedes Benz motoare benzina Discutii despre motoarele Otto din cadrul Mercedes Benz

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Mercedes Benz motoare benzina


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 12-23-2016, 13:30 PM   #361
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,078
:
[V.I.P]
Default

inseamna a daca esti multumit in august ii vizitez si eu!
Quote:
Originally Posted by XBG View Post
Asta ar fi

Pentru moment au ales lumina albastra. Va fi nevoie sa construiesc o prisma triunghiulara pentru a aseza butonul in acelasi plan cu priza de deasupra, iar la prima vizita la service voi schimba culoarea pe orange.
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 07-15-2017, 19:54 PM   #362
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,091
:
[V.I.P]
Default

Ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat?

Sa explic cum sta treaba la mine, C180 W202...

Pe masina din dotare am instalatie GPL Bi Gas, montata in Italia, care functioneaza fara probleme de cand am luat eu masina (Octombrie 2012) si am parcurs personal cu ea in jur de 120.000 Km (din cei aproape 400K cati are masina). Am schimbat pana acum la instalatie doar cea ce tinea de revizie (filtre si conducte) si de doua ori senzorul de presiune (primul pus, care nu era identic cu cel avut pe masina, nu a rezistat nici macar 1 an, cel de-al doilea, identic cu ce avusese masina cand a ajuns la mine, functioneaza de peste 2 ani fara probleme).

De o vreme incoace masina porneste greu dupa ce sta mai mult de 5 minute, adica trebuie sa dau la automat circa 3-5 secunde pana "o ia". Se pare ca membrana de la vaporizator scapa si intra gaz pe sistemul de injectie. Am sunat la service-ul GPL din zona mea (sunt doar 2 in Arad, pe "multipunct", dar numai unul se baga pe BiGas) iar tipul de acolo mi-a zis sa opresc alimentarea de la butelie si sa vad daca in lipsa GPL-ului masina porneste mai bine (sa nu fie de la altceva problema). Nu a mai fost nevoie sa opresc gazul, am ramas intr-o zi fara GPL si bineinteles ca masina a pornit fara probleme, "la sfert"...

OK, e clar, trebuie kit revizie mebrana ... Ma uit pe net, sunt destule la vanzare... 70-90 de lei (plus transportul). Pret decent, acceptabil...

Sun la service, sa ma programez dar... tipul de acolo imi zice ca el nu schimba KIT DE REVIZIE MEMBRANE, ca nu sunt bune, ca nu tin, ca o sa vin inapoi cu masina ca nu o sa mearga... ca nu imi da garantie, ca pe aici, ca pe dincolo... Ah, ca el nu are de unde sa faca rost de KIT... Ii propun sa ii comand eu kit-ul de pe net si sa mi-o monteze doar... El nu si nu! Ca imi recomanda sa schimb vaporizatorul cu totul... 550 de lei, cu montaj, garantie... Eu insist cu KIT-ul, pana la urma accepta si imi zice scorul pentru manopera: 200 de lei montajul kit-ului de revizie...

Deci, dilema mea e mare... De ce nu e bun KIT-ul acela dedicat BiGas care se poate comanda de pe internet de la mai multi furnizori, si daca schimbul membranelor chiar justifica pretul de 200 de lei pentru manopera? (e chiar asa de greu?)

Sau, sa merg pe mana lor si sa imi pun alt vaporizator?

Imi cer scuze pentru povestea lunga dar va rog sa ma "luminati" si pe mine care e varianta cea mai buna si de ce...

Last edited by dan500se; 07-15-2017 at 19:57 PM.
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 07-15-2017, 21:05 PM   #363
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,241
:
[Senior Member]
Default

Salut, poti pune kit-ul fara probleme. Membranele vor tine cam 80.000 de km daca le monteaza ca la carte. La un vaporizator nou cam tot atat vor tine membranele dar este destul scump in Arad de obicei vaporizatoarele Brc si alte marci costa 400-450 de lei, iar la Brc un kit de membrane cu montaj si garantie costa 250 de lei.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 07-15-2017, 21:12 PM   #364
XBG
Senior Member
 
Join Date: Jan 2016
Location: Bucuresti
Motorizare : 1800
Age: 37
Posts: 289
:
[Senior Member]
Default

Aceleasi simptome le am si eu la una dintre masini. Nu m-am gândit ca de la asta ar putea fi. Simptomele se întâlnesc daca masina sta oprita intre aproximativ 10 min si 1 ora. Daca o pornesc dupa o ora nu se mai manifesta.

Peste 2 săptămâni voi încerca sa găsesc cauza.

Din cate inteleg eu principiul de finctionare al instalatiilor GPL, cauza nu ar putea fi membrana vaporizatorului, rolul vaporizatorului fiind acela de încălzire si reglare a presiunii GPL.

Eu mai degrabă as vedea defectiunea la injectoare. Unul sau mai multe injectoare care nu inchid bine pot scăpa GPL in galeria de admisie si astfel putem avea prea mult combustibil in cilindri.

Pentru injectoare exista kituri de reparatie si se pot face calibrari.
XBG is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2017, 11:35 AM   #365
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,091
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by Crazyady View Post
Salut, poti pune kit-ul fara probleme. Membranele vor tine cam 80.000 de km daca le monteaza ca la carte. La un vaporizator nou cam tot atat vor tine membranele dar este destul scump in Arad de obicei vaporizatoarele Brc si alte marci costa 400-450 de lei, iar la Brc un kit de membrane cu montaj si garantie costa 250 de lei.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Asa m-am gandit si eu... Dar nu vad de ce insista "mesterul" sa pun vaporizator nou... Ma gandesc ca e mai simplu pentru el, scoate si el un ban de doi din pretul vaporizatorului, daca tot zici ca pare scump. O sa ma bag pe net sa caut, sa vad cu cat se vand cele identice cu ce am eu pe masina.

Quote:
Originally Posted by XBG View Post
...Din cate inteleg eu principiul de finctionare al instalatiilor GPL, cauza nu ar putea fi membrana vaporizatorului, rolul vaporizatorului fiind acela de încălzire si reglare a presiunii GPL.

Eu mai degrabă as vedea defectiunea la injectoare. Unul sau mai multe injectoare care nu inchid bine pot scăpa GPL in galeria de admisie si astfel putem avea prea mult combustibil in cilindri...
Nu contest ca cea ce afirmi sa nu fie adevarat (scapare de gaz la injectoare) dar imediat ce am spus simptomele la telefon la tipul de la service a pomenit de schimbarea membranelor, nici decum nu a zis nimic de injectoare.




Quote:
Originally Posted by XBG View Post
...Pentru injectoare exista kituri de reparatie si se pot face calibrari.
Garantat exista, sper sa nu fie totusi nevoie de a umbla pe acolo!
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2017, 12:40 PM   #366
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,241
:
[Senior Member]
Default

Sigur sunt membranele, la mine a facut la fel cu 3 zile inainte de a iesi instalatia gpl din garantia de 2 ani. Mi- au inlocuit vaporizatorul pe garantie. Facusem 80.000 de km pe gpl si de la ei am aflat treaba cu membranele.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2017, 13:50 PM   #367
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,091
:
[V.I.P]
Default

Vazand ca nu am sanse cu service-ul din Arad am contactat (prin e-mail) un service GPL din Timisoara (cica cel mai tare, dupa cum scrie pe site-ul lor, importand instalatii si piese de schimb direct din Italia, nu dat totusi nume...) pentru a rezolva aceasta problema cu schimbul de membrane + revizia aferenta.

Mi-au si raspuns a doua zi cerand specificatiile sitemului meu GPL. Le-am dat toate detaliile (desi initial completasem si un formular la ei pe site). Raspunsul ce l-am primit a fost stupefiant (pentru mine cel putin): nu reusesc sa gaseasca kit de membrane pentru tipul meu de instalatie si imi recomanda o alta procedura pentru a rezolva problema. Le-am cerut explicatii suplimentare, mai ales in legatura cu ce alta solutie ar putea gasi pentru a nu schimba membranele de la vaporizator si cum de nu gasesc kit de membrane cand doar pe un simplu "search" pe Google apar cateva doar la noi in Romania, nepunand la socoteala "tara mama" a instalatie, Italia.

Eu doar vreau sa schimb membranele, sa fac revizia si sa schimb filtrele GPL, eventual, daca nu exista alta solutie, schimb vaporizatorul cu totul! Ce alta solutie ar putea fi?!?

Bineinteles, nu mi-au mai raspuns la ultimul e-mail!


Noroc ca masina merge bine, lasand la o parte pornirea greoaie... si mi-a consumat la ultima "ieseala" din acest week-end 33 de l de GPL la 340 Km (calcul facut de la plin la plin), 2 persoane, greutate apreciabila si in portbagaj, mers pe drumuri de tot felul (neasfaltate, judetene, nationale, serpentine, autostrada, orase-sate).
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2017, 20:23 PM   #368
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,078
:
[V.I.P]
Default

Pai hai sa o luam babeste...Din ce citisem mai demult tu ai pe masina instalatie BiGas.Firma asta era pe undeva in Reggio Emilia la vreo 50 de km de mine dar a dat faliment de cativa ani...Cand am dat jos in primavara instalatia mea ca tot BiGas era asta a fost doar unul din motive...Pe Italia nici filtrele nu le-am mai gasit (ma refer la cele originale).Nu vad cum se poate vinde asa ceva in Romania din moment ce in stoc in Italia este zero...Daca spuneai buba prin martie primeai plamnul meu care era perfect.
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2017, 22:53 PM   #369
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,091
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by broscutza2001 View Post
Pai hai sa o luam babeste...Din ce citisem mai demult tu ai pe masina instalatie BiGas.Firma asta era pe undeva in Reggio Emilia la vreo 50 de km de mine dar a dat faliment de cativa ani...Cand am dat jos in primavara instalatia mea ca tot BiGas era asta a fost doar unul din motive...
Asa deja povestea incepe sa capete sens (de ce nu se gasesc membrane originale si de ce cel din Arad nu vrea sa puna aftermarket si de ce cel din Timisoara nu gaseste piese in Italia).

Quote:
Originally Posted by broscutza2001 View Post
...Nu vad cum se poate vinde asa ceva in Romania din moment ce in stoc in Italia este zero...

Dupa cum am scris mai sus, pe producator (aftermarket).


Quote:
Originally Posted by broscutza2001 View Post
...Daca spuneai buba prin martie primeai plamanul meu care era perfect.
Asta e, ce sa-i faci acum? Trebuia sa ma "expun" si eu mai repede!
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2017, 23:26 PM   #370
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,091
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by broscutza2001 View Post
...BiGas... a dat faliment de cativa ani...
Nu stiu ce sa zic... Intamplator am gasit asta pe internet:

http://www.bigas.it/en/


Se pare ca sunt foarte bine!!!
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2017, 23:33 PM   #371
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,078
:
[V.I.P]
Default

Divizia de baza a falimentat iti spun sigur!Nu mai ai asistenta si nici piese de schimb.


Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2018, 13:35 PM   #372
dars
Junior Member
 
Join Date: Dec 2017
Location: hunedoara
Motorizare : c180 Kompresor
Age: 35
Posts: 1
:
[Junior Member]
Default

Buna ziua, am si eu o intrebare. Am instalatie Ocotec pe un s203 1.8kompresor si se manifesta tot la fel adica am pornirea greoaie. As putea schimba vaporizatorul cu altul (alta marca) sau trebuie schimbat tot cu Ocotec. Intreb deoarece nu gasesc pe piata vaporizator ocotec.
Multumesc
dars is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
auto, eficientza, gpl, instalatzii, lor, tipuri


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
GPL auto caesar Discutii despre model - W124 5 06-16-2008 10:00 AM
Tipuri Oglinzi Laterale Stg-w201 asfalttango Probleme tehnice - W201 8 04-23-2008 22:35 PM
Radiere Auto mitzaursu Legislatie 4 01-17-2008 14:46 PM


All times are GMT +3. The time now is 17:42 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF