Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pot monta o instalatie normala multipunct de pe un Bmw e32 cu motor M30B30 (6pistoane in linie, injectie multipunct) pe un Mercedes w124 300CE cu motor M103 ? sau imi trebuie musai secventiala? imi poate recomanda cineva un mester bun in Bucuresti care ma poate ajuta cu montajul? multumesc frumos

    Comment


    • Originally posted by DumiMoldoveanu View Post
      Salut lume... As dori sa stiu care e cea mai recomandata instaltie pentru un w124 cu motorizarea respectiva:
      200 E / E 200 Baumuster: 124.019
      Bauform: Limousine
      Bauzeit: 10.92 bis 6.95
      Stückzahl: 82.588
      Motor: M111.940
      Typ: P-Motronic
      Hubraum 1998 ccm
      Leistung: 100KW / 136PS
      Zylinder / Ventile 4 / 16
      Schaltgetriebe: 717.412, 717.413
      Automatikgetriebe: 722.431

      Multumesc anticipat.

      O seara buna.
      Originally posted by yitzack View Post
      Pot monta o instalatie normala multipunct de pe un Bmw e32 cu motor M30B30 (6pistoane in linie, injectie multipunct) pe un Mercedes w124 300CE cu motor M103 ? sau imi trebuie musai secventiala? imi poate recomanda cineva un mester bun in Bucuresti care ma poate ajuta cu montajul? multumesc frumos
      O sa incerc sa va fac sa intelegeti ceva.

      Masinile merg , daca poate fi spus asa, atat cu instalatie simpla, cat si cu instalatie secventiala,

      Haideti sa vedem diferentele :

      Instalatia simpla, este asa cum se zice simpla, nu are calculator, nu are injectoare separate, nu are senzori, nimic.
      Are un mixer, un "utilaj" destul de simplu, care amesteca aerul cu gazul, dupa ceva parametri foarte simpli, si ii da drumul direct in teava de admisie a aerului, a motorului, fara prea multe calcule,
      Deci si rezultatele sunt la fel, trebuie sa ai tot timpul in portiera o surubelnita si o cheie, si multi, multi nervi.
      Deci chiar daca ai o coaja de masina, nu recomand instalatie simpla.

      Instalatiile secventiale sunt mult mai complexe, au senzori, injectoare, calculatoare , etc.
      Au un calculator separat , care colecteaza impulsuri si informatii de la toti senzorii de pe si din motorr si comunica cu ECU original al masinii.

      Are informatii de la sonda lambda, de la senzorii de temperatura, de la senzorii de pozitie,
      Calculatorul GPL, preia informatii de la ECU original si copiaza harta care acesta o dezvolta pentru mersul pe benzina, si o transforma si adapteaza pentru mersul pe GPL.

      Are injectoare separate de GPL pentru fiecare cilindru in parte, care iarasi pimesc informatii exacte despre ce , cat si cum sa baga in cilindru.

      O instalatie secventiala de buna calitate, si cel mai importat montata unde si de cine trebuie, nu face (in 95% din cazuri) probleme.

      Normal ca si preturile difera foarte mult,

      O instalatie simpla pentru 4 cilindri costa undeva la 1000 lei, completa.
      O instalaie secventiala pentru 4 cilindri, de "brand" mediu incepe undeva la 2500 lei.

      O instalatie de varf cum ar fi Prins, care este printre cele mai scumpe, nu stiu daca si cele mai bune, este in jur de 7000 lei.

      Eu recomand instalatie secventiala, de calitate medie, care sa respecte puterea motorului pe care urmeaza sa fie montata , MONTATA , UNDE SI DE CINE TREBUIE ,

      Ca si marci ar fi Landi Renzo, BRC, Toamsetto, si mai sunt.

      Eu am pe masina, o instalatie secventiala StarGas, conceputa si montata in Italia, de care sunt in parte multumit, dat fiind ca a implinit 10 ani de functioanre si peste 200.000 km , problema este ca in Romania, nu s-au montat StarGas si nu prea stie lumea de ea deci nu sunt nici mecanici si scule adecvate pentru ea.

      Multa bafta !

      Si nu uitati daca se poate sa facem KM mai multi pe aceisi bani, de ce sa nu ii facem ?

      Toate cele bune !

      PS: toate informatiile care le-am scris sunt de la mine,din ce am studiat, gasit si auzit de la cei care se ocupa, daca am gresit cu ceva , Imi cer scuze.
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • Originally posted by yitzack View Post
        Pot monta o instalatie normala multipunct de pe un Bmw e32 cu motor M30B30 (6pistoane in linie, injectie multipunct) pe un Mercedes w124 300CE cu motor M103 ? sau imi trebuie musai secventiala? imi poate recomanda cineva un mester bun in Bucuresti care ma poate ajuta cu montajul? multumesc frumos
        Dute la Eugen si fiul in Damaroaia ( il gasesti pe net daca il cauti ) te rezolva cu brio !

        Comment


        • [QUOTE=ic252;24317]Multumesc pentru corectura,ai dreptate ,mai bine folosesc "topic",e acelasi lucru,nu? cand mai am nelamuriri la limbi straine,te intreb pe tine. Nu pot sa ma laud cu limbile straine, dar atat cat am nevoie,sa ma documentez(chiar si mai mult de atat),ma descurc; oricum putine documentatii sunt in limba materna... editez postul sa repar greseala...
          [...]

          1. Hai sa-i lasam in plata lor pe cei care au prefix cvadragenar si inca folosesc ortografii plastice si infantile ca "sh" - "tz" pt ş si ţ, (macar de-ar scrie fara diacritice.) - vis-a-vis de exprimarea: "tinere" unde daca nu ma insel dif. dintre voi este de 5 ani, daca ati exprimat corect varsta. genul asta de oameni te obosesc cu posturile lor, si cu atat mai mult cand nu spun "ceva" in aparitiile lor. (mai sunt si VIP-uri.)

          2. am citit primele 3 pagini ale sectiunii si, chiar daca aceasta a inceput in 2008 sunt de actualitate si interesante. rugamintea mea ar fi sa faceti totusi, - voi care ati reusit sau nu imbunatatiri chiar si teoretice la GPL pe KE-Jetronic de ex: relee cut-off sau altele - un rezumat la ora asta, privind ce trebuie si ce nu sa fie facut la montarea unui GPL in conditii de performanta 2011, sa zic asa. de exemplu, eu am pus mana pe un w124/90kw/122cp benzina 1996 din '91, masina care a venit in Ro in 2003 si a gustat numai bunatati, printre care full sintetic s.a.m.d - si as vrea acum sa vad cum se comporta pe un GPL.

          3. imi permit sa scriu fara CAPS din comoditate si fara frica, pt ca nu ar avea curaj cineva sa se intoarca si sa faca lectii de gramatica cu mine, mai ales "tinerii vizati" si sunt cativa pe forumul asta. fara ofensa d-lor, dar "aterizati" domniile voastre inainte sa cereti altora, sunteti obositori in lecturile voastre, fie sau nu utile dpdv. tehnic.
          cu toata stima

          Comment


          • Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
            Instalatia secventiala se monteaza pe injectia multipunct ,ai injectie multipunct pui secventiala ,ai carburatie pui mixer
            salut, citeam mai inainte pe aceasta sectiune si parca IC spunea ca pe K-Jetronic si KE-Jetronic nu merge secventiala. aceste 2 modele folosesc injectie mecanica si respectiv asistata electronic, multipunct cu sonda, deci??? eu incerc sa-mi definitivez niste cunostinte si cercetari despre ce o sa-mi pun pe w124 ke-jetronic 2000 benzina, si ai reusit sa imi ridici semne de intrebare...

            Comment


            • Pe K-jetron pui instalatie cu mixer ( instalatie simpla ) .Daca nu ma insel instalatia simpla poate fi asistata electronic cu ajutorul sondei Lambda

              Comment


              • Buna ziua as vrea si eu un sfat merita sa pun Gpl pe un s500 w220 (v8 aspirat din 2000) si daca DA care ? eu ma gandeam la un BRC ala cu butelia rotunda in locul rotii de rezerva

                Comment


                • Salut am un MB 190e 90kw 122cp din 1993 si as dori sa-i montez gaz dar as vrea sa ma ajute cineva cu ceva sfaturi si ceva meseriasi, precizez ca sunt din BV dar pt un montaj de calitate ma deplasez si in Bucuresti

                  Comment


                  • Am auzit numai de bine de cei din DAMAROAIA,dar daca mai gazez ceva ma duc cu masina in DE sau PL...SI NU MAI PUN NIMIC ITALIAN...

                    Comment


                    • Gaz la Bucuresti

                      Originally posted by danadn View Post
                      Salut am un MB 190e 90kw 122cp din 1993 si as dori sa-i montez gaz dar as vrea sa ma ajute cineva cu ceva sfaturi si ceva meseriasi, precizez ca sunt din BV dar pt un montaj de calitate ma deplasez si in Bucuresti
                      Luni 2 mai plec eu la Bucuresti pt un montaj, o sa ii iau la rand incepand cu ultragaz... o sa trec si prin Damaroaia. dupa aia vin cu feedback.

                      Comment


                      • Originally posted by mihai24 View Post
                        Luni 2 mai plec eu la Bucuresti pt un montaj, o sa ii iau la rand incepand cu ultragaz... o sa trec si prin Damaroaia. dupa aia vin cu feedback.
                        salutari, azi sunt in bucuresti, insa nu am timp sa ma interesez de gaz, dar raspund mai ales pt DANADN: e clar ce spun colegii nostri - fara mixerul special mercedes nici nu ma prea gandesc la GPL, cu atat mai putin cu cat daca baietii sunt mai de la tara, si scot tamponul de protectie de la debitmetrul de aer, pun cine stie ce mixer facut pe genunchi te duci dracului cu buzunarul schimband piese la 1/2 an, sau cand speli motorul (ca mine)/ai amestec sarac si da rateuri.
                        deci concluzia: MIXER cu con, special Mercedes, si a pus cred, Gaftoneanu pe aici o foto. acum suntem in 2011 cred ca nu se mai joaca nici astia cu leocoplast si tabla de coserva pe instalatiile GPL. succes

                        Comment


                        • Salutam! Un catalog interesant cu modele de mixere pentru diferite marci de masini:

                          Numai bine!
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • Salutare tuturor,
                            Am mixerul din fotografie. Stiti cumva daca pe partea din spate a partii centrale/conice trebuia sa existe un capac rotund?
                            Vreau sa il pun pe un 230 E , an fabr 1990, care are momentan alt tip de mixer( fara con) de care nu prea sunt multumit.
                            Stie cineva unde mai gasesc componente pt intalatii GPL Autronic in Romania? Am inteles ca nu se mai importa de 2-3 ani. Imi trebuie un reductor-vaporizator ca cel din foto Autronic AC 200.
                            Multumiri anticipate.
                            Stima, Bogdan D.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Salut Bogdan eu cred ca merge fara modificari (posibil sa ma insel,am intrat de pe tel si nu se vede ca lumea ) Oricum daca e ne auzim la tel.

                              Am gasit.azi o firma de gaz care posibil sa aibe ceea ce trebuie...

                              Comment


                              • salutare,
                                am o prob. de ceva vreme cu instalatia gpl: se opreste in mers si pe loc. cand merge,merge bine. Pe benzina merge fara prob. Ma poate ajuta cineva cu un sfat, o idee? am luat masina cu gpl-ul montat si nu i-am facut nicio revizie de 12 000 km. sa aiba legatura cu vremea rece? e vb. de un bmw cu motor de 1.8 injectie l-jetronic. multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF