Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ionutz_ng View Post
    O curiozitate as avea despre siguranta unei instalatii GPL in caz de accident.Exista pericol mai mare de explozie?Spre exemplu,in caz ca cineva cu butelie gpl in portbagaj pune frana brusc si este tamponat din spate de alta masina,care ii "turteste" portbagajul,exista risc f mare sa explodeze butelia de gpl?
    Salutam! Marele_Alb, cu ceva timp in urma, a pus un link(video) interesant:
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • Da.Din pacate nu prea m-a convins,mai mult decat atat inclin sa cred ca a fost facuta la comanda ca o reclama mascata pt gpl.Au ales un kadet rablagit care sa se faca praf inainte sa deformeze cine stie ce pe modelul mult mai rezistent de Astra H pe care sa-l loveasca.Masinile break sunt f rezistente in partea porsterioara.Mai concludent ar fi fost sa aleaga o berlina mai veche a carei portbagaj sa se face terci iar butelia sa gaz chiar sa fie strivita.Ma tem ca in realitate nu pot fi toti atat de norocosi sa sufere un impact la fel de bland ca cel din videoclip.
      Last edited by ionutz_ng; 01-13-2011, 23:57 PM.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • Pai eu am un 124, butelia este la 50-60cm de spoilerul spate. Cat de tare crezi ca trebuie sa fii lovit(DOAMNE FERESTE!) ca masina ce te loveste sa ajunga pana la butelie) Pun niste poze cu o masina(de pe care am luat instalatia) care s-a dat de trei ori peste cap la o viteza de cca 120km/ora, iar butelia nici nu s-a clintit din portbagaj. Iar pe butelie este un sistem de siguranta care blocheaza gazul daca iese cu presiune maxima.
        Attached Files
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • Nu cred ca ti-ar scadea consumul,din poze vad ca ai V05,am avut-o pe 2 bucati w124,o berlina si un coupe.Dar,daca pui cu injectoare,va scadea consumul,si dispare riscul de backfire...Abia acum am inteles,in poze e ceea ce crezi ca iti trebuie,nu ceea ce ai.LCS-V05 e o alta instalatie,dar nu stiu ceea ce ai deja...
          Last edited by DMIHNEA; 01-14-2011, 00:09 AM.

          Comment


          • Originally posted by DMIHNEA View Post
            Nu cred ca ti-ar scadea consumul,din poze vad ca ai V05,am avut-o pe 2 bucati w124,o berlina si un coupe.Dar,daca pui cu injectoare,va scadea consumul,si dispare riscul de backfire...
            Multumesc! Deci nu se merita investitia.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • Din ce stiu,poti avea ceea ce este in poze dar fara sa se conecteze la sonda lambda,si ramine doar ceva mai putin sensibila,consumul ramine tot pe acolo.....Daca masina merita investitia,treci pe injectata,la fosta masina,acum a nevestii a scazut consumul pe la 10 la suta,fara pierderi de putere,garantat...

              Comment


              • Deocamdata cred ca ramane asa, sunt destul de multumit. Vedem ce ne va rezerva viitorul.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • Salut. A pus cineva GPL pe un E klasse W211, 2002, 2600 cmc, v6?

                  Danke, Mihnea

                  Comment


                  • Originally posted by Geo18 View Post
                    vrajeala
                    eu am folosit aproape 5 ani pe un 126, motor 2800 si nici pe draq nu are
                    De acord. Si eu sunt de acord cu instaltiile GPL. Folosesc de cativa ani pe BMW 2-er FARA NICI O PROBLEMA. In plus, acum 2 luni am cumparat un W123 cu GPL. Daca aveam vreo retinere nu cumparam si masina asta tot pe GPL. Ce-i drept, multi detin informatii eronate despre GPL ... ca ar fi periculos, ca ar uza motorul, etc. Spre exemplu , si la aparitia automobilului, prin 1900, oamenii erau la fel de speriati...se vehicula si pe acea vreme ca e periculos sa circuli pe o bomba de benzina. La fel acuma se spune despre GPL. Cand de fapt, rezervoarele GPL sunt mult mai sigure comparativ cu cele de benzina, atat la testele de impact cat si la cele de incendiu.

                    Comment


                    • Originally posted by ionutz_ng View Post
                      O curiozitate as avea despre siguranta unei instalatii GPL in caz de accident.Exista pericol mai mare de explozie?Spre exemplu,in caz ca cineva cu butelie gpl in portbagaj pune frana brusc si este tamponat din spate de alta masina,care ii "turteste" portbagajul,exista risc f mare sa explodeze butelia de gpl?
                      In primul rand, din cate stiu, GPL-ul (gazul) in caz ca ia contact cu aerul INGHEATZA. Asta atat teoretic, dar si practic, verificat de mine intamplator. Am alimentat, iar cand a decuplat pistolul de la masina a tashnit putin gaz pe chestia aia din metal pe care o infiletez la alimentare. Desi era toamna, deci peste zero grade, oe ea s-a format un star foarte subtire de gheatza si nu s-a topit decat dupa vreo un minut dupa ce intrasem cu el in masina.
                      In cazul unui impact probabilitatea ca gazul lichid din rezervor sa ia contact cu aerul ESTE FOARTE MICA. Pun mai jos niste info copiate de pe un site.
                      Contrar a ceea ce se crede instalatiile GPL pentru autovehicule sunt sisteme proiectate si realizate pentru a satisface cele mai inalte cerinte in ceea ce priveste sigurata, fiind supuse unor standarde si verificari internationale mult mai severe decat celelalte sisteme de combustie.
                      Toate recipientele de stocare GPL (rezervoare) pentru autovehicule sunt supuse verificarii sub o presiune de 45 bar inainte de a fi vindute.
                      La fiecare lot de 100 de recipiente de stocare GPL pentru autovehicule un recipient va fi supus unui test de explozie. Daca acesta nu trece testul, intregul lot va fi respins.
                      Cu alte cuvinte putem spune ca recipientul de stocare este componenta supradimensionata a intregului vehicul, din punct de vedere al sigurantei. Grosimea peretelui este de 3-4 mm, acesta fiind confectionat din otel care a fost tratat termic in prealabil pentru a permite cea mai mare elongatie astfel incit sa poata fi evitate eventualele explozii chiar daca acesta se indoaie in urma unei ciocniri.
                      In caz de ciocnire rezervorul isi va mentine forma originala, facindu-si loc printre foile de metal ale caroseriei autovehiculului, acestea fiind subtiri si deformabile.O alta masura ce contribuie la protectia impotriva exploziei rezervorului este asigurata prin limitarea automata a umplerii la 80% din capacitatea acestuia, ramanand astfel un volum gazos ce permite expansiunea GPL-ului lichid in caz de nevoie.
                      De aceea ideile preconcepute cum ca recipientul de stocare GPL pentru autoturisme ar fi periculos, ar trebui lasate deoparte. Sloganul care spune ca recipientul este “o a doua bara de protectie” si nu “o bomba la bord” ar fi mult mai potrivit.
                      Conductele de transport al GPL catre rezervor de la priza de alimentare si catre reductor de la rezervor sunt confectionate din cupru sau otel de grosime considerabila si beneficiaza de tratamente speciale pentru marirea flexibilitatii si a rezistentei la torsionari si presiune.
                      Imbinarile (bercuielile) dintre conducte si reperele pe care le alimenteaza, de tip piulita-bicon realizeaza o strangere ferma extrem de rezistenta si etansa, eliminand riscul scurgerilor de gaz.
                      Atat multivalva rezervorului cat si reductorul beneficiaza de electrovalve pentru inchidere, care permit trecerea GPL numai cand motorul este pornit si comutatorul este pe pozitia GPL. Suplimentar, intercalata pe conducta de alimentare a reductorului se monteaza o a treia electrovalva cu rol dublu: de siguranta si de filtrare.

                      Comment


                      • Originally posted by alexradoi View Post
                        In primul rand, din cate stiu, GPL-ul (gazul) in caz ca ia contact cu aerul INGHEATZA. Asta atat teoretic, dar si practic, verificat de mine intamplator. Am alimentat, iar cand a decuplat pistolul de la masina a tashnit putin gaz pe chestia aia din metal pe care o infiletez la alimentare. Desi era toamna, deci peste zero grade, oe ea s-a format un star foarte subtire de gheatza si nu s-a topit decat dupa vreo un minut dupa ce intrasem cu el in masina.
                        In cazul unui impact probabilitatea ca gazul lichid din rezervor sa ia contact cu aerul ESTE FOARTE MICA. Pun mai jos niste info copiate de pe un site.
                        Contrar a ceea ce se crede instalatiile GPL pentru autovehicule sunt sisteme proiectate si realizate pentru a satisface cele mai inalte cerinte in ceea ce priveste sigurata, fiind supuse unor standarde si verificari internationale mult mai severe decat celelalte sisteme de combustie.
                        Toate recipientele de stocare GPL (rezervoare) pentru autovehicule sunt supuse verificarii sub o presiune de 45 bar inainte de a fi vindute.
                        La fiecare lot de 100 de recipiente de stocare GPL pentru autovehicule un recipient va fi supus unui test de explozie. Daca acesta nu trece testul, intregul lot va fi respins.
                        Cu alte cuvinte putem spune ca recipientul de stocare este componenta supradimensionata a intregului vehicul, din punct de vedere al sigurantei. Grosimea peretelui este de 3-4 mm, acesta fiind confectionat din otel care a fost tratat termic in prealabil pentru a permite cea mai mare elongatie astfel incit sa poata fi evitate eventualele explozii chiar daca acesta se indoaie in urma unei ciocniri.
                        In caz de ciocnire rezervorul isi va mentine forma originala, facindu-si loc printre foile de metal ale caroseriei autovehiculului, acestea fiind subtiri si deformabile.O alta masura ce contribuie la protectia impotriva exploziei rezervorului este asigurata prin limitarea automata a umplerii la 80% din capacitatea acestuia, ramanand astfel un volum gazos ce permite expansiunea GPL-ului lichid in caz de nevoie.
                        De aceea ideile preconcepute cum ca recipientul de stocare GPL pentru autoturisme ar fi periculos, ar trebui lasate deoparte. Sloganul care spune ca recipientul este “o a doua bara de protectie” si nu “o bomba la bord” ar fi mult mai potrivit.
                        Conductele de transport al GPL catre rezervor de la priza de alimentare si catre reductor de la rezervor sunt confectionate din cupru sau otel de grosime considerabila si beneficiaza de tratamente speciale pentru marirea flexibilitatii si a rezistentei la torsionari si presiune.
                        Imbinarile (bercuielile) dintre conducte si reperele pe care le alimenteaza, de tip piulita-bicon realizeaza o strangere ferma extrem de rezistenta si etansa, eliminand riscul scurgerilor de gaz.
                        Atat multivalva rezervorului cat si reductorul beneficiaza de electrovalve pentru inchidere, care permit trecerea GPL numai cand motorul este pornit si comutatorul este pe pozitia GPL. Suplimentar, intercalata pe conducta de alimentare a reductorului se monteaza o a treia electrovalva cu rol dublu: de siguranta si de filtrare.

                        Nu cred ca are rost sa mai explici nimanui, oricum nu o sa intelega.

                        Am gaz pe masina, asa am luat-o si am vreo 50.000 cu ea, fiind sa zic asa "priceput" la toate, imi fac cam toate reparatiile sau schimburile de care are nevoie masina singur,

                        Intr-adevar au fost si perioade in care instalatia a facut figuri, si atunci am experimentat cam tot ce inseamna GPL.

                        Am incercat sa scot gazul din butelie fortat, nu am reusit nici cum, este posibil doar daca alimentezi cu 12v electrovalva de pe butelie, altlef sub nici o forma.

                        Teava pentru GPL care merge la motor, am modelat-o dupa cum am vrut, si nu a facut nici macar o cuta, nu sa se rupa.

                        La un moment dat am umblat cu instalatia pusa pe direct, din cauza unor senzori defecti, pana i-am faut rost.

                        Pe direct adica, cum se punea contactul, electrovalvele de gpl se deschideau si gpl ul era in motor deja, atunci nu mai aveam nici o protectie, si totul a fost ok.

                        Nu zic ca nu se poate intampla ceva, dar eu cred ca sansele ca o instalatie gpl, in stare perfecta sa explodeze sunt minime sau nule.

                        Eu m-am lamurit ce si cum cu GPL ul si nu o sa renunt niciodata la el, mai ales ca benzina are un pret ...

                        O sa imi iau un motor benzinar mai mare, un fier cu multe obtiuni, il pun pe gpl si gata.


                        O seara placuta !
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • @alexradoi Impresionant bagajul tau de cunostinte despre instalatiile GPL.M-ai ajutat sa-mi fac o idee.
                          @marele alb Cam la ce benzinar mai mare te gandesti?C230 kompressor?Te intreb pt ca am observat ca diferenta de pret intre a monta o instalatie GPL pe un motor in 4 pistoane si unul in 6 sau 8 este destul de mare (in jur de 2000 ron pt motoare in 4 cyl si sare apoi spre 4500 ron pt 6 sau 8 cyl)
                          MÃREAȚA COBRA

                          Comment


                          • Originally posted by ionutz_ng View Post
                            @marele alb Cam la ce benzinar mai mare te gandesti?C230 kompressor?Te intreb pt ca am observat ca diferenta de pret intre a monta o instalatie GPL pe un motor in 4 pistoane si unul in 6 sau 8 este destul de mare (in jur de 2000 ron pt motoare in 4 cyl si sare apoi spre 4500 ron pt 6 sau 8 cyl)
                            Nu stiu daca o sa raman la Mercedes, oricum daca voi ramane va fi ceva cu 6 sau 8 cilindri,

                            Incep sa am inclinatii spre un BMW E39 , 2,8l sau Un E38, 3,5l . (exista Bulgaria pentru inscrieri si taxe tangibile ... )

                            Toate cele bune !
                            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                            Comment


                            • Originally posted by marele_alb View Post
                              Nu stiu daca o sa raman la Mercedes, oricum daca voi ramane va fi ceva cu 6 sau 8 cilindri,

                              Incep sa am inclinatii spre un BMW E39 , 2,8l sau Un E38, 3,5l . (exista Bulgaria pentru inscrieri si taxe tangibile ... )

                              Toate cele bune !
                              Ai inclinatii foarte asemanatoare cu ale mele!Acum eu posed un okios 420,de care sunt multumit cum trage.Dar si mie cred k mi-ar placea mai mult un e39 sau e38 cu motor mare pe benzina + gpl mai ales datorita interiorului mult mai modern si cumva si feelingului de barca.In ciuda la ce se crede,e39 si mai ales e38 sunt f finute pe suspensii,rare masinile care iti mai dau asemenea senzatie de plutire.
                              Ok,dar vreau sa iti impartasesc o idee.Aceea ca cel mai bine este sa alegi cel mai mare motor pt un numar ales de pistoane.Asta pt ca motoarele consuma functie de numarul de pistoane si nu functie de cilindree!Da,panarama de 520i in 6 cyl de 150 cp va avea consumul unui 528i,530i si a unui mercedes E320.La fel la motoarele in 8.Un 535i va consuma aproximativ la fel ca un 540i.Diferentele daca exista sunt oricum extrem de mici.Si atunci daca tot iti iei masina care sa consume 10% la drum lung(adik v8) de ce sa ai pe ea 245cp(3,5 l) cand poti avea 286(motorul de 4,4 l)?
                              La fel si la mercedes,un E240,o masina destul de subtire in demaraj va avea cam acelasi consum cu un E320.
                              Consumul este f bine stiut,personal am avut destule masini ca sa imi fac o parere solida,cam toate benzinarele in 6 consuma vreo 8-9% afara si 14-15% in Bucuresti,iar cele in 8 Cyl au cam 9-10% afara si vreo 16-17% in Bucuresti(la stilul meu de mers,adica afara 120-130 iar in oras mai agresiv nitel).
                              Last edited by ionutz_ng; 01-24-2011, 23:50 PM.
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment


                              • Salut lume... As dori sa stiu care e cea mai recomandata instaltie pentru un w124 cu motorizarea respectiva:
                                200 E / E 200 Baumuster: 124.019
                                Bauform: Limousine
                                Bauzeit: 10.92 bis 6.95
                                Stückzahl: 82.588
                                Motor: M111.940
                                Typ: P-Motronic
                                Hubraum 1998 ccm
                                Leistung: 100KW / 136PS
                                Zylinder / Ventile 4 / 16
                                Schaltgetriebe: 717.412, 717.413
                                Automatikgetriebe: 722.431

                                Multumesc anticipat.

                                O seara buna.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF