Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > SUV-uri/monovolume/camioane/altele > Mercedes Benz GLK Klasse > Probleme tehnice - GLK Klasse

Glk 220 cdi 4matic BE 7g tronic - comportament

Probleme tehnice - GLK Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-09-2014, 20:19 PM   #1
andr3y_tam
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bacau
Motorizare : 2148 cm3
Age: 30
Posts: 32
:
[Member]
Default Glk 220 cdi 4matic BE 7g tronic - comportament

Salutari, am achizitionat un glk 220 cdi 4m, BE din Olanda, tinut in reprezentanta cu 147k km. Masina se misca bine spre f bine, asta pt ca ulterior achizitiei am mai descoperit cate un mic defect adica un amortizor, un senzor de parcare si kitu de accesorii uzat. Acestea nefiind considerate probleme as vrea sa stiu de la alti posesori cum se comporta 7gtronicul la voi. La mine e in general bine cu cateva exceptii, uneori la rece schibatul nu e lin (de inteles, as zice), iar pe deccelerare/franare mai brusca , la downshifting scutura din d3 in d2 sau d2 in d1, ca si cum nu ar sti ce are de facut, asta se intampla la condus si accelerare/deccelerare sportiva. Mai mentionez ca are uleiul la cutie schimbat la 60k si atat, la reprezentanta mi-au zis ca trebuia schimbat la 110 si ca trebuie sa o fac. Intrebarea mea e daca se vor rezolva problemele odata cu schimbul, asta daca are cineva exemple asemanatoare. Va multumesc
andr3y_tam is offline   Reply With Quote
Old 08-15-2014, 10:37 AM   #2
b97dmt
Senior Member
 
b97dmt's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : w 204 200 cdi/ w 212 250 cdi 4matic
Age: 38
Posts: 2,046
:
[Senior Member]
Default

La cutie, posibil sa ai o nevoie de un update la soft, la o reprezentanta afli daca e disponibil . Uleiul din cutie pierde din propietati chiar daca masina nu are multi km , exista interval de schimb de ulei in functie de km sau de timp (max 5 ani ).
b97dmt is offline   Reply With Quote
Old 09-18-2014, 20:34 PM   #3
andr3y_tam
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bacau
Motorizare : 2148 cm3
Age: 30
Posts: 32
:
[Member]
Default

Am facut schimbul de ulei la cutie, la reprezentanta... Tot ce pot sa spun e ca e mai rau ca inainte. Daca inainte facea doar cate odata la franare, acum la rece ma scutura tot timpul pe downshifting. Dupa ce se incalzeste, ma mai scutura rar. Ce credeti ca as putea sa fac? Cei de la rep au zis ca softul e la zi, nu au gasit pilitura in cutie si urmatorul pas ar fi sa demonteze cutia. Fara erori.
andr3y_tam is offline   Reply With Quote
Old 09-18-2014, 21:15 PM   #4
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 220cdi
Age: 37
Posts: 5,552
:
[. .]
Default

Colegul cl600 iti poate da cele mai competente sfaturi pe g-tronic.
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 09-22-2014, 12:13 PM   #5
Vali I
Junior Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Alba Iulia
Motorizare : 1785 cc
Age: 46
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Salut,
Te rog sa ne tii la curent.
Da CL600 cu siguranta iti va oferi raspunsuri si sper si solutii.
Vali
Vali I is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 10:02 AM   #6
catalinconst
Junior Member
 
Join Date: Aug 2014
Location: targoviste
Motorizare : 250cdi
Age: 45
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

Eu am un glk 250cdi și cutia mea face la fel .Am fost de trei ori în service la Ploiești și mi-a spus ca mașină nu are nimic dar eu cred ca,convertizorul are ceva probleme.daca aveți o alta idee va rog sa-mi trimiteți un msg la catalinconst@yahoo.com sau 0722409337.multumesc anticipat
catalinconst is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 10:11 AM   #7
Vali I
Junior Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Alba Iulia
Motorizare : 1785 cc
Age: 46
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Salut,
Sper sa nu procedezi ca si colegul din Bacau care a disparut si sa ne spui ce ai aflat sau rezolvat.
Multumesc,Vali
P.S.Rezolva problema pe forum si nu in privat ca sa aflam si noi raspunsurile.Cred ca si tu ai vrea sa stii daca cineva a rezolvat o problema ca a ta si nu a tinut-o doar pentru el.

Last edited by Vali I; 12-09-2014 at 10:14 AM.
Vali I is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 13:49 PM   #8
andr3y_tam
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bacau
Motorizare : 2148 cm3
Age: 30
Posts: 32
:
[Member]
Default

Salutare! Nu am disparut, doar am asteptat iarna si frigurile intre 0 si -5 grade sa vad cum se comporta.

Concluzii:

Stilul de condus sugerat de cl600, cel agreat de cutiile 7g tronic nu a rezolvat problemele, daca in situatiile de 5-10 grade scutura 1-2 dati la rece, apoi merge ok, la 0 -5 grade, timp de 10-15 minute, pana nu se incalzeste uleiul in cutie masina scutura pe primele trepte (nu scutura violent, doar la schimbari, se simte) si pe franare in primele 2 trepte da cate un ghiont. Dupa ce se incalzeste ghionturile dispar, foarte rar apar in momentul cand incep sa conduc sportiv, pedala la fund, frana mai brusca, ii mai de cate un ghiont.

Am asteptat frigul, pentru ca eu am cumparat masina vara, iar la temeraturi ridicate se comporta altfel, mult mai rar imi da ghionturile vara, doar primele 2-3 deccelerari, apoi totul merge uns.

Solutii? intrebari? Urmatorul pas este sa ma duc la mercedes sa-mi faca o verificare in baza garantiei reviziei la cutie, pentru ca premergator schimbului erau mult mai rare simptomele.

in rest, pe zapada/conditii de ploaie masina se misca impecabil, ca si aderenta pe sosea.
andr3y_tam is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 17:59 PM   #9
Vali I
Junior Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Alba Iulia
Motorizare : 1785 cc
Age: 46
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Salut si multumesc.Cred ca e plina lumea posesorilor de 7G de povesti din astea care iti taie cheful de masina.Sunt curios care este parerea unor oficiali de la MB.Stiti de asa ceva?Mie imi persista socul la trecerea usoara din vitezele II in I.In rest au disparut toate.
In fine.Va doresc succes tuturor celor cu probleme,
Vali
Vali I is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 19:10 PM   #10
andr3y_tam
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bacau
Motorizare : 2148 cm3
Age: 30
Posts: 32
:
[Member]
Default

Vali, la tine e diferenta intre rece, cald? Descrieti va rog simptomele, poate gasim v-un punct comun. Cl600 zicea ca trebuie demontat macar blocu de valve si presimt ca este vorba de o manopera costisitoare...
andr3y_tam is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 19:38 PM   #11
Vali I
Junior Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Alba Iulia
Motorizare : 1785 cc
Age: 46
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

La mine schimba foarte bine la rece,singura problema e la cald la franare usoara simt un soc la trecerea din 2 in 1.Atat.Doar ca am fost mult timp preocupat de aceste probleme si vad ca sunt frecvente.Daca imi urmaresti posturile la "totul despre cutiile automate" pe la pag 75 sau 73 vei vedea ce probleme am avut.S-au rezolvat dupa foarte mult timp cu 2 schimburi de ulei si multe resetari de la reprezentanta, si schimbarea stilului de condus.Crede-ma ca aproape 2 ani am cautat de am innebunit un raspuns.L-am aflat partial de la colegul CL600 care m-a ajutat cel mai mult.Acum pot merge cu masina avand hazna ca sa ma exprim pe inteles,insa e loc de mult mai bine.
De aceea imi doresc un raspuns de la cei cu probleme,in ideea ca exista o problema comuna si mai ales explicabila.
Vali
Vali I is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2014, 13:20 PM   #12
catalinconst
Junior Member
 
Join Date: Aug 2014
Location: targoviste
Motorizare : 250cdi
Age: 45
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

Salut băieți,
Deci,am dus mașina la autoklass Ploiești de 3 ori și băieții de acolo mi-au spus ca parametrii sunt ok, adică timpul de patinaj, timpul de răspuns, presiunea uleiului ,temperatura și alți parametrii sunt în limite și totuși la rece la trecerea din tr ll în tr lll mașina zmuceste .Neoficial probabil convertizorul are probleme trebuie inlocuit (5000-6000roni).Am sunat la mai multe service și toată lumea mi-a spus ca trebuie pusă pe tester dar nici unul nu a întâlnit aceasta problema.As vrea sa fiu sigur înainte sa cumpăr un convertizor.
Va mulțumesc anticipat pt poștari
catalinconst is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2014, 13:26 PM   #13
Vali I
Junior Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: Alba Iulia
Motorizare : 1785 cc
Age: 46
Posts: 26
:
[Junior Member]
Default

Salut,
Raspunsul la tine e CL600.Asta din experienta mea.Si crede-ma ca am umblat dupa raspunsuri.Sa ne tii,te rog,la curent.
Vali
Vali I is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2014, 19:54 PM   #14
cl600
Specialist 7G-Tronic
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : CDI
Age: 46
Posts: 2,791
:
[Specialist 7G-Tronic]
Default

Quote:
Originally Posted by catalinconst View Post
Salut băieți,
Deci,am dus mașina la autoklass Ploiești de 3 ori și băieții de acolo mi-au spus ca parametrii sunt ok, adică timpul de patinaj, timpul de răspuns, presiunea uleiului ,temperatura și alți parametrii sunt în limite și totuși la rece la trecerea din tr ll în tr lll mașina zmuceste .Neoficial probabil convertizorul are probleme trebuie inlocuit (5000-6000roni).Am sunat la mai multe service și toată lumea mi-a spus ca trebuie pusă pe tester dar nici unul nu a întâlnit aceasta problema.As vrea sa fiu sigur înainte sa cumpăr un convertizor.
Va mulțumesc anticipat pt poștari
La 7g, convertizorul cupleaza si decupleaza lockup-ul ( partea de ambreiaj ) in toate vitezele. Astfel daca problema este doar la una dintre viteze, este putin probabil sa aiba mari probleme convertizorul.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com

0731 362 861

Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2014, 09:17 AM   #15
catalinconst
Junior Member
 
Join Date: Aug 2014
Location: targoviste
Motorizare : 250cdi
Age: 45
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

Mulțumesc pentru mesaj probabil trebuie sa fac o programare.
O sa revin cu o postare după ce o sa efectuez un tester.
Încă odată Mulțumesc pt sfaturi chiar sunteți pasionati!
catalinconst is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2014, 10:22 AM   #16
catalinconst
Junior Member
 
Join Date: Aug 2014
Location: targoviste
Motorizare : 250cdi
Age: 45
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

Salutare baieti,

Deci am fost la DHT-SERVICE pe care vi-l recomand cu placere, pentru tester.
In principiu cativa parametrii ai cutiei erau in afara limitelor care au fost ajustati in timpul probelor.
Am cazut de acord sa merg cateva zile cu masina(bineinteles si cu schimbatul stilului de condus) dupa care sa efectuez un nou tester sa vedem cum au evoluat acesti parametri.
Din pacate in aceasta dimineata la rece masina tot a mai zmucit din a II-a in a III-a dupa care fenomenul a disparut cand uleiul s-a incalzit putin.Alte inconveniente nu am observat.
Probabil miercuri sau joi o sa o programez din nou sa vedem cum stam.
O zi buna.
catalinconst is offline   Reply With Quote
Old 01-18-2015, 21:04 PM   #17
soul88
Junior Member
 
Join Date: Dec 2014
Location: onesti
Motorizare : 2.2
Age: 40
Posts: 6
:
[Junior Member]
Default

Cat a costat schimbul de ulei? Am un glk sunt din Onești si vreau sa fac operațiunea
soul88 is offline   Reply With Quote
Old 01-21-2015, 03:17 AM   #18
mihai liviu
Junior Member
 
Join Date: Dec 2014
Location: Brasov
Motorizare : 2143
Posts: 25
:
[Junior Member]
Default

Salut tuturor, eu am un w204 250CDI 4M si eu am aceeasi problema cu smucitul la franare mai brusca, cred ca din 4 in 3 si nici la mine nu se manifesta mereu iar la accelerare merge fara probleme. La mine mai este si problema ca atunci cand stau la semafor cu piciorul pe frana si schimbatorul in D simt ca parca nu iese pe "liber" , sta in sarcina sa zic asa si tremura usor ca si cand as debreia si am piciorul pe frana. Am schimbat uleiul la reprezentanta, nu am nici o eroare, totul este "in parametri" comform celor de la reprezentanta. Puteti sa fiti, va rog, mai expliciti cu stilul asta de condus agreeat de 7G ca altceva nu stiu ce sa ii fac atata timp cat cei de la reprezentanta au zis ca totul e in regula?

Multumesc!
mihai liviu is offline   Reply With Quote
Old 01-21-2015, 22:27 PM   #19
andr3y_tam
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bacau
Motorizare : 2148 cm3
Age: 30
Posts: 32
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by soul88 View Post
Cat a costat schimbul de ulei? Am un glk sunt din Onești si vreau sa fac operațiunea
approx 1400 de ron la tiriac bacau.
andr3y_tam is offline   Reply With Quote
Old 02-03-2015, 08:52 AM   #20
soul88
Junior Member
 
Join Date: Dec 2014
Location: onesti
Motorizare : 2.2
Age: 40
Posts: 6
:
[Junior Member]
Default

Mulțumesc. Am avut destule mașini BMW audi wv Dacia doar la Mercedes s-a stricat centura de siguranta o sa ma duc la reprezentanta sa o schimb. P.S Mitul Mercedes vad ca începe sa dispară evident la calitate.
soul88 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
220, 4matic, cdi, comportament, glk, tronic


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 10:19 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF