Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GL420CDI Probleme pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GL420CDI Probleme pornire

    Salut
    Aseara am plecat la drum si inainte am alimentat de la Rompetrol cu 20 L peste ce aveam in rezervor,cam inca 20-30L ,dupa aproximativ 50 km se aprinde martor in bord semnul galben specific (EGR,etc) si se opreste motorul in mers.Incerc sa il pornesc de "N" ori dar nimic.Da sa porneasca urca in 1000 rpm si se opreste instant,martorul ramane aprins in bord cand da sa porneasca.
    Chem platforma ma intorc in oras si opresc la statia peco sa iau o mostra de motorina din pompa la care am alimentat,in bidon de 2 l pe fund se regasesc cam 100ml apa/condens,sa fie asta cauza?
    Egr-urile sunt noi,nici un mesaj in bord,simptomele par a fi legate de alimentare,presiune rampa,etc, orice sfat e binevenit.

  • #2
    Diagnoza nu da erori referitoare la pornire,injectie,etc am doar o eroare ce tine de un EGR si nu are treaba ca nu porneste.
    Toti senzorii sunt OK inclusiv cel de pozitie ,presiune intre 200-400bari dar cand da sa porneasca scapa presiunea ca si cum se intoarce pe retur fara sa arunce in cilindri.Instalatia de alimentare si filtru de motorina curate fara apa s-au impuritati.

    Ceva sugestii?
    Last edited by halogenx; 12-22-2014, 14:17 PM.

    Comment


    • #3
      1 Cum adica presiune intre 200 si 400 bar - cand nu porneste si dai la automat? Si mai ales cum adica 'scapa' presiunea - dupa ce porneste?

      2 Fara legatura cu presiunea in rampa, un egr blocat pe deschis poate crea probleme la pornire.

      O idee buna poate fi, sa scoti toata motorina infectata din rezervor si sa pui alta noua.

      Exista o procedura simpla de aerisire a instalatiei, ocazie cu care se verifica si pompa din rezervor.
      Last edited by cl600; 12-23-2014, 09:14 AM.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        1. 200-400 bari ridica presiunea cand dau la automat si cand tinde sa porneasca scade brusc si se opreste,daca pun doar contactul fara sa dau la automat am presiune intre 4-7 bari ,conform datelor furnizate de diagnoza e in parametri fabricii.
        2. am mesrs cu EGR-ul blocat mult timp si fara nici o problema in afara faptului ca pierdeam putere,acum sunt noi si le-am verificat sunt OK,culiseaza corect
        Motorina din rezervor este ok ,asa am banuit eu ca ar contine impuritati s-au apa ,am scos prin filtru dand la automat si e perfect curata,nu contine apa s-au alte impuritati,fitru l-am suflat pe retur sa vad ce iese din el si e curat,am facut revizie acum 2000km.
        Pompa din rezervor am verificat-o e in parametrii ei, nu stiu ce pot sa mai verific,totul in regula pacientul mort.
        Componente la care nu am fost complet lamurit ca sunt OK 100% raman senzorul de pozitie si injectoarele care zic eu ca ar scapa pe retur atunci cand da sa porneasca.

        Comment


        • #5
          Am si eu o parere, cu toate ca nu sunt mecanic. Goleste rezervorul intr-un bidon (canistra), inlocuieste filtrul de carburant. Cat timp se efectueaza inlocuirea filtrului, motorina are timp sa se decanteze. Apoi baga motorina in rezervor cu ajutorul unui furtun care sa nu ajunga pe fundul bidonului.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Problema se regaseste in filtrele de particule

            nu le-am putut curata asa ca am doua optiuni,doua bucati noi noute s-au varianta neortodoxa inlaturarea lor si modificarea softului,in functie de pretul lor o sa ma hotarasc,ce vedeti in poze e curatat doar la suprafata in adancime e infundat


            Comment


            • #7
              Cu dpf-urile scoase, porneste masina?
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                da,porneste perfect

                Comment


                • #9
                  Citește regulamentul! Respectă regulile de postare!

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #10
                    Din poze, nu observ sa se fi topit, spart...Ai incercat spalare cu solutii, apa din belsug?
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cl600 View Post
                      Din poze, nu observ sa se fi topit, spart...Ai incercat spalare cu solutii, apa din belsug?
                      Le-am spalat cu solutie decapanta si cu apa la o spalatorie auto pana a iesit apa curata din ele,dar se pare ca nu a durat decat 10 minute dupa care sa oprit motorul,clar s-au infundat ca nu mai iese fum prin esapament si iese usor de sub capota pff.

                      Comment


                      • #12
                        Ai rezolvat?
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Anualare filtre de particule

                          Am rezolvat cu filtrele de particule,adica am spart ceramica le-am sudat si a fost modificat softul cu firma specializata ca sa nu avem probleme.Nu am absolut nici o eroare in diagnosticul <STAR> in afara de ceva legat de tija gaze bla,bla , se refera la EGR ,sunt obisnuit cu ea de multa vreme dar nu a implicat probleme.
                          Circul continua binenteles astfel:
                          -pornesc masina si la prima pedala kick/down in P s-au N turatia se duce aproape de maxim nu mai stiu cat exact peste 4000rpm
                          -daca apas pedala iar motorul intra in protectie si nu sare de 3000 rpm
                          -de fiecare data cand repornesc motorul ,prima pedala e ok
                          Cam de un an asa cand stationez cu masina si motorul e pornit dupa aproximativ 5 minute incepe sa scoata fum si motorul parca scoate putin zgomot ca si cum as porni AC-ul ,pe langa fum si zgomot apare si o mica vibratie,nu am luat in seama acest fenomen pentru ca aam crezut ca face parte din regenerarea filtrelor de particule.Nu are un timp definit acest fenomen si se opreste din scos fum cand vrea ea dupa care la un interval de timp iar incepe ,repet numai cand stationez cu motorul pornit face acest lucru.
                          Cel care mi-a scris softul a observat fumul cand scria softul si a sugerat ca nu e normal sa scoata asa mult si ca un injector s-au mai multe nu isi fac treaba cum trebuie,asta a fost si motivul pentru care s-au infundat in halul ala filtrele de particule,el spune ca picura contra/timp inainte sa primeasca impuls electric.A avut un caz asemanator cu un ML de 3.0CDI .
                          In momentul de fata nu am erori in afara de cea cu tija gaze arse dar EGR-urile lucreaza si se pot actiona din soft sunt ok,masina nu sare de 3000rpm sub nici o forma, imi vine sa o dau de gard..
                          Astazi o sa demontez toate injectoarele sa vad daca sunt ok,nu as vrea sa fie busit unu s-au mai multe ca e deranj mare la cat costa unu.
                          Last edited by halogenx; 01-08-2015, 10:49 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Mergi cu masina la cl600, n-o sa regreti.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cutaresku View Post
                              Mergi cu masina la cl600, n-o sa regreti.
                              Crede ma ca deja as fi fost la el dar masina nu e in Bucuresti, in ultima instanta o sa o deplasez la Bucuresti.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF