Ideea ca mecanici de la dealer ,incep cu chestii de genul : curge un amortizor , l-am lasat asa , am sters pe acolo si ce sa vezi dupa 3 ani nu curge nimic , era murdar...dar aia ma puneau sa cumpar 2 amortizoare.La fel la discuri , am 3 schimburi de placute , gata ,trebuie schimbate discurile.
Eu stiu ca nu se face geometrie daca elementele de la suspensie au joc.
Pe de alta parte masina este grea si de aici uzura accentuata a elementelor de directie, care ma repet sunt foarte scumpe ,numai o sticla de la oglinda 300euro , pai cat sa fie un egr , o pompa de servo ?
Dupa 100.000 km cam orice marca de masina rulata in Ro , are probleme.
Sunt 2 dealeri in Bucuresti : Autoklass si Tiriac, mai fa o intrebare sa vezi ce zic sau la un service multimarca.
Sper sa rezolvi problemele.
Eu stiu ca nu se face geometrie daca elementele de la suspensie au joc.
Pe de alta parte masina este grea si de aici uzura accentuata a elementelor de directie, care ma repet sunt foarte scumpe ,numai o sticla de la oglinda 300euro , pai cat sa fie un egr , o pompa de servo ?
Dupa 100.000 km cam orice marca de masina rulata in Ro , are probleme.
Sunt 2 dealeri in Bucuresti : Autoklass si Tiriac, mai fa o intrebare sa vezi ce zic sau la un service multimarca.
Sper sa rezolvi problemele.
Comment