Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz E Klasse > Probleme tehnice - E Klasse

Geometrie roti

Probleme tehnice - E Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-24-2017, 13:08 PM   #21
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 977
:
[Senior Member]
Default

Poti schimba numai bucsele, vreo 50-80 lei bucata!
Bucsa de la telescop si pivotul mic antiruliu se poate schimba direct pe masina, daca omul are o presa.
De nu are, cauti pe altul care are. ele nu influenteaza geometria in mod semnificativ.
Scosul e mai greu, bagatul e destul de usor.
Dar astea is ieftine ~50 lei bucata, le poti face si acum.
Niciuna nu reprezinta un pericol, prima data incep sa bata, dar ele semne pana sa se rupa.

Pivotul mare oricum e independent de brat, de se tine bine mai lasa-l.
Ai mai putea include si capete de bara, daca inca sunt cele originale cu steaua pe ele.
PE la 200kkm se cam duc, asta din ce am vazut statistic.

Eu am pus bucsa mare TRW, varianta plina la bratul celalalt si tine de vreo 8mii km, nu a crapat, nu da semne.

Ghidaje uzate?
Esti sigur ca ai mers unde trebuie?
Suruburile alea nu intra decat intr-o pozitie, santul ala nu e pe centru surubul se pune intr-un fel intr-o parte, si rotit cu 180 grade in celalata.
Vrei sa zici ca dintii aia sunt uzati? Si daca sunt uzati de la ce?
Doar daca vreun idiot nu a strans surubul si a batut pana i-a distrus!
Dintii nu tin pe pozitie, strangerea surubului tine bratul pe pozitie!

Last edited by Sharky; 11-24-2017 at 13:17 PM.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2017, 13:35 PM   #22
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 977
:
[Senior Member]
Default

Atentie ca la unele modele de brate bucsa nu e pusa central, e un pic decalata intr-o parte.
Omul care le schimba ar fi bine sa marcheze.
Nu cred ca e critic, dar nici de neglijat.
Si repet inca o data, strangerea suruburilor se face in pozitia normala a bucselor, adica cu bratele in pozita lor normala, cand masina sta pe roti.
Ori masina e pe canal, ori de e pe elevator ridici de brat cu un cric.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2017, 17:33 PM   #23
providra18
Member
 
Join Date: Jun 2017
Location: Suceava
Motorizare : 2200
Posts: 51
:
[Member]
Default

Da. Multumesc frumos de raspuns. Dar nu cred ca se complica astia de la service sa faca treaba asta. Ar insemna sa merg la un garaj. E mult mai simplu pentru ei sa schimbe bratele decat sa schimbe bucsaraia.. Am gasit un kit pe internet, din 10 piese, de la ATEC. Destul de ieftin, 1300 ron, dar nu stiu nimic de aceasta firma, daca sunt ok. Zice ca da garantie 2 ani pe piese.
Din ce am vazut, suruburile ce le-am cumparat aveau canale paralele si cand invartea de surub, intr-adevar se schimba unghiul de cadere, pana la maxim -1.50 grade. Mai mult nu mergea si daca mai insista putin cu cheia, se auzea o pocnitura si roata revenea la pozitia initiala. Am vazut ca nu invartea surubul intr-o singura directie, il invartea si spre dreapta si spre stanga, iar la un moment dat, degeaba il invartea ca nu se mai schimba absolut nimic. Asa a ajuns sa-mi zica sa schimb bratele. Ma gandesc ca la cat a invartit surubul ala, chiar mecanicul a uzat bucsa pe interior...Nu stiu ce sa zic..
providra18 is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2017, 18:14 PM   #24
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 977
:
[Senior Member]
Default

Citeste pdf-ul atasat.
Suruburile postate in link-ul meu, sau cele originale pt reglaj NU SE INVART, ele se baga in slotul dorit.
Nu am idee ce ai cumparat tu, dar reglajul nu se face ce la bucsele excentrice.
Data viitoare mergi la unii care stiu cu ce se manca mercedes sau stiu citi o documentatie.

Probabil asta spune lumea sa te duci la reprezentanta, ca e plin de habarnisti care muncesc nu gandesc.
Eu inca nu am ajuns la mecanici. Toate operatiunile le-am facut eu si pana acum nu am reusit sa stric ceva.
Ai putea citi in topicul meu si despre cum se monteaza aceste suruburi.

Last edited by Sharky; 11-24-2017 at 18:19 PM.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 11-26-2017, 17:31 PM   #25
Adilos
Member
 
Join Date: Jan 2017
Location: Bucuresti
Motorizare : Hybrid Diesel 204CP+27CP Electric
Age: 37
Posts: 54
:
[Member]
Default

la mercedes geometria este undeva la 280 lei,asa ca nu se merita sa te tot duci pe la tot felul de 'meseriasi'
Adilos is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2017, 00:10 AM   #26
providra18
Member
 
Join Date: Jun 2017
Location: Suceava
Motorizare : 2200
Posts: 51
:
[Member]
Default

Asa voi face ! In cazul in care gasesc un service care sa vrea sa-mi schimbe bucsile, voi face cum a zis Mr. Sharky. Daca nu vrea nimeni voi lua un kit de brate..mananc o luna de zile coji de cartofi ) si voi pune un lemforder pe masina ca sa-mi alung gandurile si voi merge in reprezentanta pentru directie. Oricum, daca bulangiul ala deschidea bine ochii pe foile ce le-am scos dupa atasarea colegului nu cred ca erau probleme, dar nah..
providra18 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
geometrie, roti


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 16:53 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF