Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Geometrie punte spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Daca zici ca volanul pare ca a fost schimbat si masina merge drept (dar volanul e intr-o parte, putin) atunci poti sa il demontezi si sa-l "muti" un pic in directia in care sa iti dea o pozitie centrala... Nu e greu, dar sa nu uiti sa dai jos borna de la baterie cand demontezi airbag-ul, sa nu se declanseze accidental...
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #47
      Deci masina nu trage într-o parte, ai volanul strâmb.

      Întreb și eu ca nu știu... E ok cu mutatul volanului? Coloana nu are o poziție 0 ce-i citită de senzor? Senzorul ce măsoară de fapt?

      Eu unul m-aș duce iar la unghiuri să îndrepte volanul din bieletele de direcție. Că dacă a fost drept și dupa ce au bâzâit la șuruburi e strâmb, l-aș face tot de acolo. Nu-i mai normal asa?
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #48
        Originally posted by cezarkage View Post
        Avand in vedere ca masina nu trage dreapta, pur si simplu se duce spre dreapta cand eu insist sa tin volanul drept, nu ar fi mai facil sa mut volanul cu cativa dinti pentru a obtine aceasta liniaritate mai ales ca geometria pare a fi ok? Ce parere aveti?
        Ti-am spus ce sa faci, da' vad ca te mananca. Daca te mananca in c@@r, scarpina-te! Ia un imbus de 10mm si da-i tare, freaca bine...
        @gruiarew
        Deci masina nu trage într-o parte, ai volanul strâmb.
        Volanul e drept, geometria e proasta.
        Coloana nu are o poziție 0 ce-i citită de senzor? Senzorul ce măsoară de fapt?
        Senzorul masoara inclinatia volanului,adica spune modulului ESP incotro vrei tu sa duci masina. Daca volanul e pus aiurea, tu mergi drept si dupa masuratorile senzorului virezi dreapta/stanga. Si s-ar putea ca ESP sa vrea sa corecteze asta...
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #49
          Deci concluzia e că trebue iarăși făcută geometria... Bun măcar știu o treabă
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #50
            Oook, si de unde se regleaza acest decalaj? Din capetele de bara, din bielete, din pivoti, de unde?
            W168 or nothing!

            Comment


            • #51
              Se desurubeaza bieleta de directie din capul de bara pe stanga si in aceeasi masura se insurubeaza pe dreapta. Se lucreaza cu sfert sau jumate de tura de filet, in functie de cat de mult trebuie corectat.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #52
                Originally posted by LauLaur View Post
                Se desurubeaza bieleta de directie din capul de bara pe stanga si in aceeasi masura se insurubeaza pe dreapta. Se lucreaza cu sfert sau jumate de tura de filet, in functie de cat de mult trebuie corectat.
                Multumesc, dupa ce reusesc sa ajung pe la service revin cu noutati.
                W168 or nothing!

                Comment


                • #53
                  Azi am ajuns și eu la meseriași... Nu vreau să dau nume dar fugiți ca de dracu de cei ce nu vă lasă lângă mașină.

                  Deși i-am spus că mi-e volanul în dreapta când mașina merge drept a început cu explicații cu convergența și căderea. În fine, mi-au dat-o tot cu volanul strâmb. Nu în halul în care a fost dar nici drept nu era. A doua oară m-a trimis în spate la mecanic... a fost cu totul altceva. Cred că băiatul ce mi-a luat mașina nici nu i-a zis mecanicului care-i faza... era prea ocupat să-mi explice că nu se poate regla căderea pe față.

                  Atâta s-a agitat pentru faptul că i-am zis că se poate regla și căderea din șuruburile de la telescop. Roata din dreapta nu mi-e nici acum în parametri. E -0.11. Dracu știe ce i-au făcut 45 minute că a doua tură ( cât am fost lângă mecanic) în maxim 10 minute a fost gata. Omul mi-a zis că nu desface telescopul pentru 0.2 grade. Deși în 45 minute se putea schimba telescopul cu tot.

                  Și încă o chestie ce m-a dat pe spate... am două fișe de măsurători. Ieșirea din prima nu bate cu intrarea din a doua.
                  Plus îmi apar corecții și pe spate (inițial nu e în parametri dar la final e). De roțile din spate nu s-a atins. Plus că pe spate nu știu de unde ai putea regla convergența.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #54
                    Salut!
                    -0,11 e aproape insesizabil, si daca e negativ e bine. Eu as fi facut si partea cealalta la fel. Am intalnit multe cazuri in care unghiul de cadere nu se poate regla pe zero. Nici la mine, nu se poate, si tot dreapta e cu problema.
                    Ieșirea din prima nu bate cu intrarea din a doua.
                    Daca nu s-a mai atins nimeni de masina intre cele doua vizite, ori p'ala de la service il cheama Dorel, ori ai jocuri in suspensie/directie.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #55
                      O fi bine dar nu e în parametri. E -0.11 și ar trebuia să fie între -1.10 și -0.31

                      Partea faină a discuției a fost că nu se poate regla căderea la mașinile astea că n-au excentrice. I-am zis la consultantul vieții că se face din șurubul unde e prins telescopul de fuzetă. Dacă aș fi pus foc sub el n-ar fi sărit așa în sus.

                      Am primit foaia și l-am rugat să-mi spună când pot veni dacă ceva nu e în regulă. A trebuit să mă întorc că volanul nu era îndreptat. Și eu pentru aia m-am dus.
                      Am prins discuția între ei în care înjura de mama focului că mi-o explicat că lui pe aparat îi dă bine cum să nu fie volanul drept? Asta a doua oară când m-a poftit în atelier.

                      Mecanicul era nea Nicu (de ce toți îs cu nea nu știu), dar omul a fost super ok și mi-a zis că nu se apucă să desfacă pentru 0.2' diferență că poate mai rău strică. Bine, inițial m-a luat cu aceeași poveste că nu se poate dar după ce s-a cărat consultantul am putut vorbi omenește cu el.

                      Partea ce m-a pus pe gânduri cu măsurătoarea e legată de puntea spate. De care nu s-a atins nici prima dată nici a doua cât am stat lângă el.

                      Inițial aveam -2.04 căderea și a ieșit cu -2.02. A doua oară a intrat cu -2.01 și a ieșit cu -1.59. Asta e cea mai mare diferență dar nici restul nu bat.

                      Jocuri o avea, cu toate ca a fost verificată de om capabil. Dar nu știu cum ar putea să difere chestiile cu mașina doar stând pe stand.

                      În fine, volanul e drept acum. Ce doream să zic e că dacă nu apuci să vorbești direct cu cel ce pune cheia pe mașină rezultatele pot fi cu totul altele de cum te-ai așteptat. Din nefericire mecanicul la care merg deobicei n-are scule de reglat geometria. Că dacă ar fi avut nu aveam ce vă povesti.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #56
                        Mecanicul era nea Nicu (de ce toți îs cu nea nu știu)
                        Apelativul "nea", inspira incredere si experienta...
                        Last edited by LauLaur; 10-04-2017, 18:45 PM.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #57
                          @ gruiarew
                          Salut!
                          Ausda,de curiozitate...nu au prins de marginile jentilor spate niste emitori radio(lumini de ghidare,laser point etc,in functie de aparatul de reglat directia) care chestii au fost calate pentru a fi paralele cu solu'? Dupa care a urmat calarea volanului, cu rotile fata urcate pe placile turnante?

                          Comment


                          • #58
                            Când am intrat peste ei (a doua oară) erau deja turați.

                            Ba da, au prins niște chestii cu buline (cred că-s laser). Scula era un JohnBean. Arăta destul de profi și eu service așa curat n-am prea văzut.

                            Dar păcat de discuțiile cu reglarea căderii și cu volanul strâmb. Acuma poate's și eu de vină că la 65 de lei și la un asemenea coteț nu prea poți să ai nu știu ce de așteptări.

                            Dar nu eu am fixat prețul și presupun că nu-i primul A-Klass la care i-au făcut geometria.
                            Mă gândeam că după 45 de minute puteau să regleze șurubul de la telescop de sute de ori. Volanul cred că doar l-au pus pe poziție fără să tragă stânga dreapta de el. Sigur a fost blocat că mi-e scaunul mânjit cu negreala specifică de service (vaselină cu jeg).

                            Povestea mai de sus a fost în principal din cauză că e destul de aiurea să nu poți povesti direct cu cel ce pune cheia pe mașină. În special m-a scos din țâțâni consultantul cu "cum să fie volanul strâmb dacă mie pe aparat îmi dă drept?"

                            Zicea un coleg că de banii ăia de luam bere era mult mai mulțumitor rezultatul
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #59
                              Am convingerea ca au reglat directia in doru' lelii,ca sa nu zic altceva.Doar sa ia banutu'.
                              Nu de alta,da' nu-i cine stie ce inginerie genetica la masinutele astea vis-a-vis de reglat directia.Puteau sa-si dea mai mult interes.Niste neni...

                              Comment


                              • #60
                                Salut!
                                Cum spune si colegul, convergenta nu e chiar asa complicata. Aveam niste opinci pe masina, acum doi ani si am facut-o singur acasa. Dupa ce am pus cauciucuri noi, am dat fuga la service. Meseriasul, un "copil" cam la 25 de ani, nu mi-a blocat volanul. M-am uitat la el cam incruntat, dar la final mi-a spus: "dai o tura, doua si daca e ceva in neregula, te intorci si rezolvam". Parca imi sta volanul foarte putin spre stanga, dar asta o stiu doar eu( ca deh, pasarele multe, colivia mica), altul nu observa. Masina tine directia indiferent pe ce drum merg, la orice viteza, iau mainile de pe volan si volanul e drept si tapan. La viteze de pana in 30km/h parca sta un pic spre stanga... Am dus la geometrie multe masini, dar nici unul nu mi-a spus ca totul e perfect la ei pe stand. Altfel, eu il bagam cu forta in masina si il puneam sa conduca...
                                Last edited by LauLaur; 10-06-2017, 07:16 AM.
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF