Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Geometrie punte spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumim pt intelegere.

    Comment


    • #32
      Aveti dreptate!
      Eram in parcare la Auchan, pozitie perfect orizintala, am privit masina din spate si rotile sunt perpendiculare pe sol.
      Norocosule! Pfffff cat ma poti enerva.. ))) Glumesc desigur.
      Dupa cum am spus mai sus, am schimbat ce era de schimbat pe stanga spate si pozitia asta cracanata nu a disparut in totalitate. Am tras de bratul ala ca un maimutoi si nici un joc pe nicaieri, nici n-ar avea de unde. Totusi acum sunt egale, stanga cu dreapta, in pozitia lor / \.
      Am observat ca atunci cand ridic masina, ramane spatiu intre bratul puntii si caroserie, cam 5-6mm. Se observa in locul de imbinare al bratului cu caroseria(unde e bucsa), plus ca parca se misca puntea independent de caroserie atunci cand trag tare de roata 12-6, cu masina la sol. Ma gandesc la bucsile puntii... altceva nu imi vine in minte.
      Laur, sper sa nu fie ce-am spus eu... adica o lovitura in roata, care sa fi altereze axul.
      Lovitura nu are sigur. Pozitia asta aiurea a rotilor e capatata. Cand am luat masina era ok.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        Laur, nervi ii discutam la rubrica http://www.clubmercedes.ro/ce-v-259-...tml#post299532
        Banuiesc ca esti nervos ca am gasit parcare perfect orizontala :P



        Depinde de busitura, dar sa sti ca si eu am coapte bucsile de la puntea spate.Inceput de imbatranire defapt, nu am joc in punte.
        Am luat si eu o busitura cu rotile din dreapta iarna trecuta.Norocul meu a fost ca era bordura mica(mai mica decat talonul de 55), si era multa zapada langa ea de m-am urca sus.
        M-am ales cu volanul putin stramb(pentru unii e o nimica toata, dau eu....), roata dreapta fata blocata si martorii de ABS/ESP/ASR aprinsi.

        Am virat pe loc si roata si-a revenit, impreuna cu martorii.

        Am scapat ieftin, nici o janta stramba, capace intregi- nu au sarit, si o reglare de directie.
        SI NU TOCESTE, MERGE DREPT!!!

        V-am spus poezia asta de amor sa nu va apucati sa schimbati tot daca luati o groapa mai periculoasa.Macar sa invatati din greselile altora.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #34
          Atita tevatura pt un reglaj a punti spate ,converenta unghi de cadere ,unghi fuga degeaba atitea date intrebarea este a reglat cineva asa ceva cred ca nu ,trebuie schimbat tot kitul cum zice un coleg si pusa pe stand vazut si gata ,nu trebuie mers mult asa in forma de [a]cum zice alt coleg ,caderea proasta cum zic cei care fac covergente sau ma rog geometria ,sa intinplat la cineva ca a mers mai mult asa si a trebuit sa schimbe puntea bafta

          Comment


          • #35
            Salut,
            Am si eu un A140 cu aceeasi problema la puntea spate. Rotile stau in forma de A.
            Spuneti-mi daca pana la urma se rezolva problemacu inlocuirea kit-ului sau poate este stramba puntea?

            Comment


            • #36
              Salut! Am si eu aceeasi problema.In plus la orice hop se aude un troncanit pe spate. Ce ma sfatuiti?

              Comment


              • #37
                Salut!
                Verifica suspensia spate:
                - jocuri la bratele oscilante
                -amortizoare terminate
                -arcuri rupte
                -bucsele fixare a puntii spate
                Cam asta e tot ce poti face...
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  Salut. Desi aici se discuta despre puntea spate, nu mai deschid alt topic. Recent am facut si eu geometria rotilor... Desi s-a facut o corectie la roata dreapta fata, totusi cand merg pe drum si tin volanul drept masina tinde sa se duca in dreapta. Intotdeauna trebuie sa trag putin stanga ca sa rulez drept. E posibil ca si drumul sa nu fie perfect plan... Voi ce parere aveti?
                  W168 or nothing!

                  Comment


                  • #39
                    Drumul nu-i perfect plan. Dacă ar fi, ai înota când plouă. Toate drumurile au cocoașă pe mijloc. Verifică musai presiunea în roți.

                    Acum depinde ce înseamnă "puțin". Dacă trebuie să ții de el e o problemă. ÃŽn mod normal n-ar trebui să tragă sesizabil în nici o parte. Depinde și de drum.

                    Doar tu știi cum se purta înainte de corecție. Eu după ce mi-am făcut unghiurile îmi stă volanul puțin în dreapta. Trebuie să merg iar cu ea la reglat...
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #40
                      Corectia asta o faceam si inainte de a schimba bucsaraia si gumele de pe fata, insa am sperat ca se va rezolva dupa ce fac directia...
                      Atasez si valorile cu care am plecat de la service-ul unde am facut geometria.
                      Valori geometrie.jpg
                      @gruiarew: Presiunea am verificat-o recent insa avand gume noi, o voi verifica din nou astazi.
                      W168 or nothing!

                      Comment


                      • #41
                        Drumul nu e plan...dar daca geometria e facuta bine, masina n-o ia intr-o parte.

                        Si cu presiunea in roti inegala, la mine nu a laut-o niciodata intr-o parte. Mergi din nou sa iti faca geometria. De obicei cei care iti fac reglajul la sfarsit iti zic ca daca vezi vreo neregula(ex trage dreapta), sa te intorci.

                        Comment


                        • #42
                          +1 Memoreaza pozitia volanului cand masina merge drept si mergi si refa geometria. Asta apare din cauza ca meseriasii lucreaza fara sa blocheze volanul in pozitia de mijloc. Se corecteaza usor!
                          Last edited by LauLaur; 09-25-2017, 15:58 PM.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #43
                            Totusi baiatul ala a folosit dispozitiv de blocare pentru volan si ma gandesc ca l-a fixat pe centru. . O sa merg la ei sa vad daca se poate corecta.
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #44
                              Asa ca si idee, de unde se face acest reglaj? Nu cumva o sa aiba treaba mecanicosul (destul de multa) pe ambele parti pentru problema asta? E posibil ca volanul meu sa fi fost montat stramb pentru ca am banuiala ca ar fi fost schimbat??
                              W168 or nothing!

                              Comment


                              • #45
                                Avand in vedere ca masina nu trage dreapta, pur si simplu se duce spre dreapta cand eu insist sa tin volanul drept, nu ar fi mai facil sa mut volanul cu cativa dinti pentru a obtine aceasta liniaritate mai ales ca geometria pare a fi ok? Ce parere aveti?
                                W168 or nothing!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF