Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Geometrie punte spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In primul rand nu exista convergenta pentru rotile din spate. Converg catre ce? Nu este proiectata in asa fel suspensia spate la nici o masina. Daca apuca sa fie convergente rotile spate e deja foarte grava situatia.
    In al doilea rand observ ca faci o confuzie grava intre unghiul de cadere al rotilor si unghiul de convergenta.
    Uita-te in pozele de mai jos si mai documenteaza-te, fara suparare.
    Toate cele bune!
    Attached Files
    Last edited by LauLaur; 03-29-2013, 23:01 PM.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #17
      Fara suparare dar sa sti ca exista convergenta REGLABILA la rotile spate la o multime de masini (OPEL ,WV,SEAT, BMW anumite modele, chiar si MERCEDES).
      Cel mai important ar fi daca am gasi care sunt limitele valorilor pentru unghiurile de cadere si de convergenta date de producator pt w168
      Last edited by sorin sorin; 03-30-2013, 00:27 AM.

      Comment


      • #18
        Asa e normal nu mai cautati pricina la masini! asa stau rotile sunt gandite de inginerii de la mercedes nu comparam cu dacia !Pentru nelamuriri mergeti la service faceti comvergenta comvingetiva ca spatele e ok in parametri si remediati problemele posibile pe fata ! fata dereglata duce la uzura celor 4 pneuri nu neaparat doar fata .
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #19
          Originally posted by alexcristian200 View Post
          Asa e normal nu mai cautati pricina la masini! asa stau rotile sunt gandite de inginerii de la mercedes nu comparam cu dacia !Pentru nelamuriri mergeti la service faceti comvergenta comvingetiva ca spatele e ok in parametri si remediati problemele posibile pe fata ! fata dereglata duce la uzura celor 4 pneuri nu neaparat doar fata .
          Mai bine ca Laur nu a explicat nimeni. Colegul s-a sesizat pe unghiul de cadere, nu pe convergenta rotilor spate... sau fata! Mergand mai departe, un unghi de cadere gresit (dupa parerea mea, altfel decat perpendicular pe sol) altereaza atat stabilitatea masinii, mai ales in curbe, dar nu numai, cat si cauciucurile.
          Ex. pe care eu l-am dat nu tine neaparat de o marca de masini, ci de o anumita perioada in proiectarea lor, mai ales a sistemului se suspensie din spate.
          Revenind, cauzele unui unghi gresit de cadere pot fi mai multe, cea mai grava fiind o lovitura care a condus la aceasta.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #20
            Daca spatele ar fi perfect perpendicular pe sol si indiveferent de unde le privesti daca arata || atunci nu e bine.
            Daca privite din spate arata \ / te dai peste cap in giratoriu, iar diferenta cu || nu e mare.
            / \ egal stabilitate, dar nici chiar asa exagerat cum arata BMW-urile alea obosite, ca deja aia se numeste uzura.
            O sa caut un manual despre geometria directiei pentru a elucida misterul, si tabelul pentru A
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #21
              Buna ziua.
              Laur are dreptate, este vorba de unghiul de cadere .

              Comment


              • #22
                Neata buna!
                Fara suparare dar sa sti ca exista convergenta REGLABILA la rotile spate la o multime de masini (OPEL ,WV,SEAT, BMW anumite modele, chiar si MERCEDES).
                Cel mai important ar fi daca am gasi care sunt limitele valorilor pentru unghiurile de cadere si de convergenta date de producator pt w168
                Chiar nu ai inteles nimic din ce am spus. Vorbim de convergenta doar in cazul rotilor de fata. Traiectoriile rotilor spate nu trebuie sa fie convergente sau divergente NICIODATA. Convergenta inseamna ca traiectoriile pe care le urmeaza rotile se intalnesc intr-un punct. Ia gandeste-te cum ar venii asta pe spate??? Ai capete de bara pe spate? Din ce dracu reglezi convergenta?
                Daca spatele ar fi perfect perpendicular pe sol si indiveferent de unde le privesti daca arata || atunci nu e bine.
                Daca privite din spate arata \ / te dai peste cap in giratoriu, iar diferenta cu || nu e mare.
                / \ egal stabilitate, dar nici chiar asa exagerat cum arata BMW-urile alea obosite, ca deja aia se numeste uzura.
                O sa caut un manual despre geometria directiei pentru a elucida misterul, si tabelul pentru A
                Flaviu, ai vazut vreo masina sa iasa pe poarta fabricii "cracanata"? Toate au rotile paralele.
                Pentru REAR CHAMBER inclinatia este de 1 grad si 30 de minute. Inclinatie negativa. Nu-mi spune ca gradul asta se vede cu ochiul liber ca nu te cred. Mai este admis un grad abatere si deja de aici incolo cred ca se observa si incep si problemele. Deci pentru spate datele sunt: inclinatie/unghi de cadere negativ cu valoarea de 1grd si 30", -1/+0.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #23
                  De mentionat ca aceasta cota se va masura cu rezervorul plin pt a se vedea exact unghiul.Asta nu o spun ca vreau eu e data de fabricant.
                  Cum a spus si laur, se masoara cu un inclinometru iar cotele masurate trebuie sa fie cuprinse intre -1grd si 30'(un grad si 30 de minute, negativ) abaterea acceptata fiind doar pana la -30' adica pana la -1grd si 0'(adica pana la valoarea masurata de -1grd si 0').
                  Nu se admit valori pozitive sau negative mai mari(pozitive) sau mai mici(negative).
                  Deci valoarea corecta pt W168 este cuprinsa intre -1grd si 30' si -1grd si 0' valoare negativa.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by flavyus1987 View Post
                    Daca spatele ar fi perfect perpendicular pe sol si indiveferent de unde le privesti daca arata || atunci nu e bine.
                    Daca privite din spate arata \ / te dai peste cap in giratoriu, iar diferenta cu || nu e mare.
                    / \ egal stabilitate, dar nici chiar asa exagerat cum arata BMW-urile alea obosite, ca deja aia se numeste uzura.
                    O sa caut un manual despre geometria directiei pentru a elucida misterul, si tabelul pentru A
                    Flaviu, un unghi de 1 grad, asa cum au spus si colegii, nu-l vezi. Poate, dar poate, incepi sa vezi ceva de la 3 grade in sus. Mai mult, ca doar esti inginer, si din cate stiu eu unul bun, daca vrei, calculeaza ce se intampla la o variatie cu un grad asupra pneului. Adica 89 fata de 90, nu 86 fata de 87...
                    Parerea mea!
                    Laur, din cate imi aduc aminte, acum mai multi ani, Mercedes sau BMW au lansat o serie sau un unicat (nu mai tin minte), la care, intr-o proportie mai mica rotile din spate se puteau misca drepta-stanga, mult mai putin insa decat cele din fata. Acest lucru ajuta la stabilitatea si micsorarea diametrului de bracaj (parca asa ii spune...). Precum si la o uzura mai mica a cauciucului... La asta s-o fi referit colegul... Dar... nu e cazul seriei A!
                    Last edited by adip1962; 03-30-2013, 13:29 PM.
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #25
                      Pentru colegul laur fara suparare cu tot respectul pentru cunostiintele in domeniu, exista si convergenta pentru rotile spate

                      Spate
                      Convergenta ± 2' ± 2o ± 5o
                      Semi-convergenta ± 1' ± 1o ± 2o30'
                      Decalaj osie ± 2' ± 2o ± 5o
                      Cadere roata ± 2' ± 3o ± 10o
                      Unghi impingere ± 2' ± 2o ± 5o

                      Scritube - publica fisierul tau pe internet - document online, dezbateri, legi si alte informatii publicate in diferite articole online

                      Rotile nedirectoare situate la puntea din spate a automobilului pot avea diferite valori ale unghiului de cadere si convergentei in functie de tipul constructiv al puntii (rigida sau articulata; motoare sau nemotoare).

                      fasep.it/english/support/tech_talks/geometria_directiei.pdf
                      General vorbind, urmãtoarele concluzii pot fi trase pentru vehiculele cu suspensie
                      independentã:
                      Rotile fata sau spate care nu sunt propulsoare au convergenta pozitivã în timpul
                      staþionãrii;
                      Rotile fata sau spate care sunt propulsoare au convergenta negativã în timpul staþionãrii
                      Scribd is the world's largest social reading and publishing site.

                      5.3.12 Unghiul de convergenta spate nu este reglabil la unele modele.Daca unghiul
                      de convergenta spate se abate de la valoarea specificata, ansamblul puntii

                      Aparat de reglat geometrie directie - KA 221Specificatii tehnice
                      Convergenta roti fata �4.8' (�0.08�) �8.0� �20�
                      Convergenta individuala fata �2.4' (�0.04�) �4.0� �10�
                      Unghi cadere fata�2.4' (�0.04�) �3.5� �20�
                      Unghi de fuga �6' (�0.1�) �20� �45�
                      Inclinare pivoti(SAI) �6' (�0.1�) �20� �45�
                      Convergenta totala spate �4.8' (�0.08�) �8.0� �8.0�
                      Convergenta individuala spate �2.4' (�0

                      Comment


                      • #26
                        sorin sorin invata sa scri corect macar orasul natal, nu cu 2 de 'a'.
                        Mizeriile alea de cote expuse de tine sunt tolerantele de lucru in care lucreaza aparatul respectv, chiar nu inteleg de ce le-oi fi pus.Si ma opresc aici ca....

                        Mai jos aveti documentele scoase din wis si daca nici astea puse de fabricant nu va potoleste...reglati voi unghiul daca aveti din ce.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          @ sorin sorin
                          Am cautat printre linkurile cu utilajele de reglat postate de tine si ... mare lucru nu am gasit.
                          Unde-i link-ul ala cu reglajele REAR TOE/REAR CHAMBER ?? I-ar fi de mare folos colegului cityman, nu mai arunca banii pe kituri de reparatii.
                          Si mie mi-ar surade mustata la asa link pentru ca am schimbat ieri pe stanga spate ce era de schimbat si tot stramba imi sta roata, de zici ca-i slaba din prezoane.
                          Toate cele bune!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #28
                            In wis se mentioneaza urmatoarele lucruri pt reglaj daca masina sta cracanata.
                            A se verifica arcurile.
                            A se verifica tampoanele arcurilor, eventual inlocuirea tampoanelor cu unele mai inalte daca cele existente nu au fost inlocuite cu ce trebuia sau daca acestea nu mai sunt bune.
                            A se verifica bucsaraia pe tot sistemul de suspensie.
                            A se verifica jocul rotii in ax(9-3..12-6)
                            Si nu in ultimul rand a se verifica butucul si suportul acestuia daca este deformat, mai sus aveti fisierul cu cotele standard.

                            A se verifica daca piesele montate corespund modelului in cauza, orice piesa cu cote sub sau peste cea indicata pt modelul in cauza genereaza probleme.
                            A se verifica daca masina are inaltimea fata de sol si punctele de masura corecte.
                            A se folosi inclinometru nu ochiometru, rigla sau mai stiu eu ce.
                            Atat am avut de spus.

                            Comment


                            • #29
                              Laur, sper sa nu fie ce-am spus eu... adica o lovitura in roata, care sa fi altereze axul.
                              Oricum, pe o suprafata plana de mers, in conditiile in care fata e brici, ar trebui sa constati ca masina trage usor, dar usor, intr-o parte. De ex., fac si eu ca Flaviu, daca o roata este asa / sau asa \.
                              Doar sa nu fie amandoua neperpendiculare, sub acelasi unghi.
                              Trebuie neaparat remediata, ca altfel schimbi un cauciuc cam des...
                              Incearca sa ridici masina pe un elevator si sa vezi diferentele intre rotile din spate. Ar trebui sa se mentina si atunci poate vezi, prin comparatie, cauza.
                              Acum am vazut ca Mihai a scis si el... Scuze Mihai.
                              Chiar imi place masinuta asta!

                              Comment


                              • #30
                                Aveti dreptate!
                                Eram in parcare la Auchan, pozitie perfect orizintala, am privit masina din spate si rotile sunt perpendiculare pe sol.
                                M-a indus in eroare aripa, daca priviti putin din lateral si comparati cu roata fata, o sa aveti alta impresie.GReseala mea.

                                Eu am schimbat tampoanele(talere) la arcuri si am pus furtun nou pe ele la partea superioara.Suna altfel cand dau in gropi.
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF