Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Geam electric blocat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Geam electric blocat

    Hristos a inviat!
    As dori sa va cer opinia intr-o problema. Problema consta in faptul ca in iarna mi-a ramas geamul de pe stanga fata blocat. Am desfacut atunci fata de usa si motorasul si am ridicat geamul manual, dupa ce am facut drum de 30 de km la -13 grade( ma intorceam de la munca schimbul 2 fiind). Acum as dori sa vad ce pot face pt ca vine vremea calda. Am vericficat cam tot ce am putut si am stiut: motoras-ok, alimentare pe el este, am verificat cablurile care intra usa crezand ca vor fi roase de miscarea usii- sunt in regula, am identificat si verificat continuitatea cablurilor de la motoras le consola cu butoane-ok. Am vazut ca motorasul are un releu montat pe el. Ar trebui sa am o tensiune de cativa volti (5 v parca) pe cablurile de comanda atunci cand apas pe buton dar lipseste ... Voi ce parere aveti ?? Ce as mai putea sa verific?
    Stiu ca azi ar trebui sa uitam de probleme dar ... profit de timpul liber.
    Mii de multumiri!
    Sarbatori Fericite si pline de lumina!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

  • #2
    Salut,
    Dupa schema, motorasul are 2 fire direct in butoanele de la consola. Butoanele schimba doar polaritatea celor 2 fire de la motoras.
    1. Identifica cele 2 fire si alimenteaza cu 12v.....vezi daca geamul coboara (banuiesc ca este inchis) Daca nu coboara alimenteaza motorasul invers si verifica.
    2. Daca motorasul este ok atunci ai probleme la butoane (eu am avut problema aceasta...din cauza curentilor de cuplare si decuplare ai motorasului s-au mancat zonele de contact de la butoane. desfacut curatat....indreptat...si solutie de contacte).

    Comment


    • #3
      Salutare!
      La mine motorasul are patru fire. Doua sunt mai groase, negru si rosu--12V si doua maro care vin de la butoane. Toate intra intr-o mufa care intra intr-o piesa capsulata cu plastic negru. Am banuit ca ar fi un releu si ca firele ce vin de la butoane nu au decat rolul de comanda a releului pentru cele doua sensuri sus-jos. Banuiesc ca motorul este alimentat prin contactii releului din firele groase. Butoanele le-am curatat, si am folosit un spray de contacte electrice. Inainte sa-mi ramana blocat definitiv daca scoteam borna de la baterie cateva minute isi revenea. Acum nu se mai misca. Multe banuieli si putina siguranta ... mi-ar prinde bine o schema electrica si ceva tensiuni de masurat in anumite puncte. Primul lucru ce il fac alimentez firele ce duc din consola cu butoane la motoras. Daca nici asa nu merge ... desfac si usa dreapta si vad care e situatia reala acolo... fire , tensiuni ... .
      Multumesc de sfaturi !
      Numai bine !
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Salut,
        Am atasat o schema. Dupa cum zici tu ...pare sa nu se potriveasca.
        Vezi daca iti este de folos.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Salutare!
          Asta pare a fi o schema de principiu doar, realitatea poate fi mult diferita, in cazul meu este. Eu am patru geamuri electrice si probabil e alta schema . Ciudat este ca la masina mea multe sunt diferite fata de alte masini din acelasi an aceeasi motorizare. De exemplu la mine jugul motorului in dreptul cutiei de viteze e format din doua bucati. Desfacand una din ele se poate demonta cutia de viteze fara a da motorul jos. Eu dau vina pe varianta de echipare(Avantgarde) pentru tot ce gasesc atipic. Asta ca o paranteza.
          Multumesc mult pentru schema!
          Salutari si toate cele bune !
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Ziua buna!
            Revin la problema aceasta. Am reusit si am gasit defectiunea. Spre surprinderea mea defect este motorasul. Motorasul in sine, alimentat direct in bobinaj cu 12V functioneaza perfect. Am atasat o fotografie in care se observa piesa defecta: releul de comanda al motorului( acest releu tine loc si de releu maximal de curent oprind alimentarea atunci cand geamul ajunge la final de cursa) Am dat jos motorasul si l-am probat in locul celui de pe partea dreapta si nu se misca. Deci e clara situatia... Nu-mi ramane de facut decat sa caut un motoras, chiar si SH. Aveti vre-o sugestie ceva ?

            Salutari !
            Attached Files
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Salut,

              Cauta pe net releul respectiv si schimba-l.

              Comment


              • #8
                Originally posted by moisedan View Post
                Salut,

                Cauta pe net releul respectiv si schimba-l.
                Salutare!
                Releul respectiv nu pot sa-l scot de pe placuta cu montajul electronic, pentru ca e acoperit partial de carcasa de plastic si nu am acces la lipituri. Placuta deasemenea nu iese din carcasa de plastic, pinii mufei sunt lipiti pe placuta si peste ei e turnata o rasina. Ar fi bine daca as gasi placuta cu tot cu mufa dar nu am vazut nici un cod scris pe ea. Nu-mi ramane decat sa caut alt motor cu totul. Multumesc pentru sugestie

                Numai bine!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Seara buna!

                  Problema geamului este rezolvata. S-a rezolvat simplu si destul de convenabil la pret, cu un alt motoras. Am cheltuit doar 100 Ron pe motoras si functioneaza. Stiti care este uimirea cea mare a mea? La firma asta un singur A Classe a fost adus, din el a mai ramas o usa, pe usa a mai ramas motorul. Parca pe mine ma astepta.
                  In final sunt satisfacut. O mica nemultumire mai am ... : nu pot seta geamul pe impuls. Cred ca sunt prea cusurgiu. E destul de bine si asa.

                  Salutari si numai bine!

                  Multumesc tuturor pentru sustinere si sfaturi!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Incearca sa scoti borna si seteaza-le pe toate.Sau poate no fi motorasul la fel cu cel care l-ai avut tu?
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      Daca faci cursa completa sus jos de doua ori tot nu vrea?

                      Comment


                      • #12
                        Ziua Buna!

                        Am tot incercat in fel si chip. La un moment dat reusisem dar doar pentru pozitia de deschidere. Dupa doua trei curse revine la starea initiala, adica nesetat. Nu stiu ce sa mai cred. Poate ca motorasul nu era facut pentru asa ceva. Asta tind sa nu o cred pentru ca este identic si practic impulsul este doar o mentinere a comenzii pana la declansarea releului de curent maxim la final de cursa .
                        Am sa desfac modulul si verific din nou butonul. Prea mult nu ma deranjeaza dar este loc si de mai bine. Daca nu reusesc il las asa.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF