Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fum negru excesiv in sarcina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    tulix11 ce valori ti-a dat pe tester pentru injoctorul ala defect?

    Comment


    • #62
      Originally posted by tulix11 View Post
      Si cu egr-ul mi-am luato si eu ...am puso pe un tester fantoma si mia dat egr-ul ...am cumparat egr-ul si cand sal schimb mia zis mecanicu ca se poate curata ...lam curatat dar degeaba tot scoate fum...si abea dupa ce am puso pe un Star am detectat problema ...oricum suspectam injectoarele ca mi se aude si un tacanit cand accelerez
      EGR nu duce o viata , degeaba il cureti ,ca destui mecanici fac asta cu spray curatat egr si eu am facut asta la cerere client si dupa o luna iar probleme egr.
      Curatat egr este de moment din lipsa finante pentru unul nou.

      Comment


      • #63
        Ca sa facem economie pe veci de finante,anulam fluxul de gaze arse si supapa EGR va trai la infinit !
        Originally posted by dassaevr View Post
        robertino pentru anularea EGR nu mai trebuie facute alte modificari? din ce vad pe forumul UK mai sunt necesare ceva modificari eletrice.... Daca numai obturez conducta ce vine din evacure nu o sa apara nici o eroare?
        Absolut nici o eroare.Am in curte un diesel cu aceasta modificare facuta de cand l-am luat si nu a aparut nimic !

        Comment


        • #64
          Originally posted by tulix11 View Post
          Si cu egr-ul mi-am luato si eu ...am puso pe un tester fantoma si mia dat egr-ul ...am cumparat egr-ul si cand sal schimb mia zis mecanicu ca se poate curata ...lam curatat dar degeaba tot scoate fum...si abea dupa ce am puso pe un Star am detectat problema ...oricum suspectam injectoarele ca mi se aude si un tacanit cand accelerez
          Originally posted by robertino View Post
          Ca sa facem economie pe veci de finante,anulam fluxul de gaze arse si supapa EGR va trai la infinit !

          Absolut nici o eroare.Am in curte un diesel cu aceasta modificare facuta de cand l-am luat si nu a aparut nimic !
          Este simplu de anulat EGR o tabla pusa pe chiuloasa unde ies gazele spre egr taiat la dimensiune date gauri si obturat zona din chiuloasa unde se prinde egr. Dar la Itp nu mai ies noxele. decat cu interventie ......

          Comment


          • #65
            Originally posted by dassaevr View Post
            tulix11 ce valori ti-a dat pe tester pentru injoctorul ala defect?
            nu prea ma pricep,la asta dar parca mia zis baiatu ceva de 4 daca nu ma insel

            Comment


            • #66
              Originally posted by liviu40 View Post
              Este simplu de anulat EGR o tabla pusa pe chiuloasa unde ies gazele spre egr taiat la dimensiune date gauri si obturat zona din chiuloasa unde se prinde egr. Dar la Itp nu mai ies noxele. decat cu interventie ......
              Nu-mi dau seama unde pe chiuloasa zici ca se primde EGR, la C200 W203 EGR vine prins in galieria de admisie... poti te rog sa-mi dai o poza ceva?

              La ITP ar fi simplu ca scot tabla inainte nu asta ar fi o problema, numai sa scap fum anuland EGR ca imi sta pe creier fumul asta negru.

              Comment


              • #67
                Originally posted by dassaevr View Post
                Nu-mi dau seama unde pe chiuloasa zici ca se primde EGR, la C200 W203 EGR vine prins in galieria de admisie... poti te rog sa-mi dai o poza ceva?

                La ITP ar fi simplu ca scot tabla inainte nu asta ar fi o problema, numai sa scap fum anuland EGR ca imi sta pe creier fumul asta negru.
                Egr este cuplat intre chiuloasa si galerie admisie . O sa caut poze si le pun , si exista si emulator egr care in ecu al masini il da ok si nu mai vede eroare pe tester.

                Comment


                • #68
                  La w203 EGR-ul este pe admisie, il am eu decuplat cu emulator si este in regula. Stima !

                  Comment


                  • #69
                    Este pus pe admisie dar gaze tot din evacuare intra in egr , obturare intrare gaze si montare emulator ,poza emulator.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #70
                      Absolut, din evacuare provin gazele, acest lucru nu este de contestat. Ceva asemanator am si eu, doar ca nu i-am facut cutia. Stima !

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by robertino View Post
                        Nu se anuleaza egr prin scoaterea mufei sau a furtunasului ce actioneaza membrana vacuumatica.
                        Anularea se face extrem de simplu:
                        Se obtureaza conducta ce vine din galeria de evacuare in supapa EGR cu o garnitura "home made",facuta din tabla de otel(spatula chit),garnitura ce nu are gaura de trecere.
                        Astfel sistemul EGR functioneaza normal ,dar nu mai primeste gaze arse din evacuare.
                        In lipsa acestor gaze,temperatura din cilindrii creste,presiunea de evacuare se mareste,turbina se va invarti mai puternic,motorul va primi un surplus de aer curat,necolmatat,care va ajuta motorul sa functioneze corect,fara fum !
                        Atentie la turbinele actionate elctronic.Acolo nu se poate anula EGR asa simplu,pentru ca senzorul de pozitie din actuatorul turbinei simte turatia marita si pozitia incorecta a geometriei variabile si trece in mod avarie.
                        EGR se anuleaza cum am spus mai sus ,doar in cazul turbinelor cu geometrie fixa si variabila actionata de capsula vacuumatica.
                        In cazul turbinelor cu geometrie variabila actionate electronic,se poate doar scade fluxul de gaze arse ce intra in supapa EGR,nu se poate anula in totalitate.
                        Numai pentru Euro 3-4,exclus Euro 5 !
                        Spor la treaba !
                        Si daca scoti furtunul de vacum si il obturezi cine crezi ca va mai actiona egr?(cu conditia ca egr sa fie inchis)
                        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                        Comment


                        • #72
                          Montati ....... veti observa ca aveti alta masina mai puternica si mai curataplus un motor mai silentios si cu o durata de viata infinita in cazul in care nu-l calati intentionat.

                          La urmatoare, zbori definitiv!
                          Last edited by cutaresku; 01-18-2015, 18:47 PM.

                          Comment


                          • #73
                            Iar faci reclama ?
                            Cea mai sigura si simpla metoda este obturarea totala a fluxului de gaze ce intra in sistemul EGR.
                            Nu apar erori,nu se mai colmateaza aerul de admisie si tubulatura/galeriile,nu se fac investitii costisitoare,nu se fac modificari la instalatia electrica,nu se adapteaza dispozitive suplimentare.Supapa EGR functioneaza in continuare conform specificatiilor producatorului auto,dar ramane curata si are o durata de viata comparabila cu a masinii !Motorul functioneaza perfect cu aer curat.La testul de noxe,toate masinile ce le-am modificat ,au trecut testul de noxe.
                            Apoi ecologistii sa se uite la centralele termoelectrice ce polueaza intr-un an cat toate masinile diesel din Ro in 10 ani !

                            Comment


                            • #74
                              Tulix11, ai spus ca o sa schimbi un injector ”problematic”. Ai reusit sa rezolvi problema prin schimbarea injectorului? Mersi!
                              There is First Love, and there is MB Love...
                              Once driven, Forever Mercedes.

                              Comment


                              • #75
                                Salut DaddyC, de cand a aparut problema cu fumul ai obs. un consum marit? Consum facut la pompa ma refer ca pe CB imi arata 6.2 insa la pompa nu scade sub 8%.... mai mult de 50% din km facuti in exterior

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF