Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fum negru excesiv in sarcina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hai sa ma bag si eu in seama , in 2008 am achizitionat o skoda octavia 2 , 1.9 tdi la 14 km si daca ma dateam la ea datea cu fum negru la esapament si era noua masina ..si am dat masina dupa un an de zile la 65mii de km si tot asa facea fum negru la turatie mare si i-am facut toate schimburile cu ulei filtre etc la reprezentanta, Nu consuma ulei ,pornea la primea cheie nici o problema cu exceptia fum negru in turatie. Acum masina are 350mii de km , cu o schimbare de kit ambreiaj .o turbina un egr si consumabile .

    Comment


    • #32
      Salut Liviu, la noi problema este exact invers (cel putin la mine asa este) la turatie mare nu scoate gram de fum negru, scoate numai cand este in turatie mica si accelerez si asta dupa ce se incalzeste bine motorul, daca este rece nu prea scoate. Acum ca este mai cald afara daca plec in forta de la semafor cei din spatele meu trebuie sa stea pe loc ca nu mai vad strada. Aasta pana ajunge pe la 3k de rotatii, dupa aia nu mai scoate....

      Comment


      • #33
        Subscriu la ce a scris dassaevr. La turatii mari nu scoate fum. Problema e in accelerare (in sarcina) si cand stau cu ea in ”drive”, pe loc, cu piciorul pe frana... deci tot in sarcina. Eu unul am pus pe ea alte 2 debitmetre de la doua masini diferite si tot scoate. Nu debitmetrul e problema. Am observat insa ca mufa care intra in debitmetru are un joc stanga-dreapta destul de pronuntat (cand este bagata in debitmetru). Ma gandeam sa nu fie problema din mufa aceea si sa nu citeasca corect valorile debitmetrului. Daca puteti verifica si la ale voastre daca mufa respectiva are joc, probabil ar fi de folos rezolvarii problemei.
        There is First Love, and there is MB Love...
        Once driven, Forever Mercedes.

        Comment


        • #34
          La fel are joc si la mine dar nu mufa are joc, in capatul ei unde intra cablurile culiseasa stanga dreapta dar din cate imi dau seama asa este facuta ea. Oricum ma gandesc ca daca nu ar citi valorile de la debitmetru ar da eroare pe tester....

          Comment


          • #35
            Am mai observat acum ceva ciudat dar nu stiu daca are legatura: cand pornesc dimineata si este foarte frig (asa cum este acum -3) nu pot sa plec imediat pentru ca nu se acceleareaza, daca apas pedala pana la fund scoate o gramada de fum dar nu se accelereaza decat foarte putin. Trebuie sa astept 3-4 min pana sa pot pleca dupa loc...

            Comment


            • #36
              Posibil EGR si admisie plina cu funingine,am curatat asa ceva, acolo vezi citeva poze de la ceva masini diesel diferite modele in care admisiile si EGR-ul sint pline de calamina formata din funingine,orice acceleratie mai ia si un span de fum de pe peretii admisiei,recomand curatare manuala.

              Ceva poze

              Conectează-te la Facebook şi începe să postezi şi să iei legătura cu prietenii, cu familia şi cu cei pe care-i cunoşti.


              Ia vezi matale cu reclama mascata, ca ramai doar pe feisbuc.
              Last edited by cutaresku; 12-31-2014, 10:22 AM.

              Comment


              • #37
                La fel face si al meu, Dassaevr. Al meu daca il pun in drive in primele cateva zeci de secunde de la pornire trepideaza din toate incheieturile (da sa se opreasca) iar de turat nu se tureaza. Singura solutie e sa il scot din viteza si sa mai astept cateva zeci de secunde. Exclus varianta de curatat Egr. L-am curatat de doua ori. Si am sfarsit prin a-l schimba. Acum ma gandesc sa nu fie pompa de inalta presiune, avand in vedere si simptomele evidentiate de Dassaevr. La pornire nu are debit suficient, iar la relantiu cand scoate fumul negru, baga prea multa motorina. Pot doar sa banuiesc...
                There is First Love, and there is MB Love...
                Once driven, Forever Mercedes.

                Comment


                • #38
                  Am dat jos si curatat inclusiv galeria de admisie, EGR l-am curatat de 2 ori, sigur nu este de la astea. Eu tot un injector banui ca ar face problemele astea.

                  Comment


                  • #39
                    Salutare colegii si la multi ani. Aceeasi problema am avut la w211 am schimbat egr si si-a revenit
                    Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                    Comment


                    • #40
                      Salut valentinion, de ce ai schimbat EGR? se gripase? dadea eroare pe tester?

                      Comment


                      • #41
                        Si gripat si eroare pe tester. Se plafona nu mai tragea cum trebuie. Intra in avarie si se aprinsese check engine.
                        Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                        Comment


                        • #42
                          Pai eu nu am nici una din probleme astea - pe testar nu da nici o eroare, morotorul trage foarte bine si EGR l-am vazut cum lucreaza ca am scos furtunul ala din el am pornit motorul si am pus pe cineva sa accelereze. Deci sigur nu este problema din EGR.

                          Comment


                          • #43
                            Am facut acum consumul si observ o chestie ciudata - diferenta foarte mare intre consumul facut la pompa si cel indicat de masina: pe o distanta de 600 km (aproximativ 50% exterion / 50% urban) masina imi arata un consum de 6.5% insa la pompa cosumul a fost de 7.8

                            Mi se pare destul de mare diferenta asta si mai mult ca sigur consumul ridicat are legatura cu fumul negru....

                            Comment


                            • #44
                              Intervin si eu, chiar daca poate problema e doar similara. W203 2.2cdi 172cp. La mine lucrurile stau in felul urmator: fum negru in sarcina vizibil seara cu masina in spate sau stand pe loc si accelerand scurt in 4000rpm. Prezenta fumului am sesizat-o dupa resoftare, insa am ajuns la concluzia ca e normal, temperatura mai mare de ardere e cauza acestui fenomen, impreuna cu timpi de injectie modificati. Injectoarele isi pastreaza debitul pentru scurt timp dupa ridicarea piciorului de pe acceleratie. Pe tester nu am avut nicio eroare legata de EGR, desi dupa ce am desfacut cam toata masina cap coada, cat era sa imi dau jos EGR-ul...Surpriza?! 3mm de mazga dragii mei, de curatat cu spaclu...infine, dat jos curatat si deblocat, era ca nou, supapa mergea perfect acum, traseul curatat, si fumul persista, de aici concluzia cu resoftarea. Desigur pot fi mici oscilatii la injectoare, calibrarea imperfecta a acestora...Raman de verificat EGR si injectoare. Un coleg de pe un forum din strainatate a avut aceeasi problema cu un c200 cdi, adica era obsedat ca masina sa nu scoata fum, in cazul lui lucrurile au fost rezolvate cu modificari la turbo si intercooler (marit).. si la mine vom povesti despre fum, dar asta dupa alte modificari. Despre probleme sunt oricand deschis...

                              Multumesc!
                              H. Iulian

                              Comment


                              • #45
                                Toate masinile diesel euro3-4 scot fum la accelerare brusca.In momentul in care accelerezi brusc,introduci in cilindrii o cantitate mare de motorina,turbina nu reuseste sa tina pasul cu injectia si in cilindrii nu intra aer suficient.Asta inseamna fum negru.
                                Daca temperatura in cilindrii ar fi mare(cazul anularii EGR),cantitatea de fum se va diminua.
                                In lipsa aerului o cantitate sporita de carburant ,nu atrage temperatura ridicata in cilindrii.Atrage ardere incompleta si depuneri in EGR si caalizator !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF