Salutare. Am un sprinter v6 OM642. La un moment dat a inceput sa licare check-engine-ul si mergea in LIMP mode. Findca aveam o diagnoza delphi am incercat sa vad eroare. Era una necunoscuta.P108C sau p108D. Pe langa asta, P2463( acumulari in DPF). Am sters toate erorile si totul am mers bine doua trei zile.
Intre timp eroare a aparut din nou si am incercat o regenerare. Faza dubioasa a fost ca pe esapamenta inceput sa scoata un fum extrem de dens albstru inchis si chiar flacari. Am anulat procesul si am oprit motorul. Cand m-am uitat la esapament erau sarit bucati de ceramica inchise (erau rosii).
Banuiesc ca deja trebuie un alt DPF. Dar in urma experientelor unor apropiati, prefer sa il dau jos. Daca o sa fac asta, masina va scoate fum negru ? Voi avea probleme la itp pe bune ?
Intre timp eroare a aparut din nou si am incercat o regenerare. Faza dubioasa a fost ca pe esapamenta inceput sa scoata un fum extrem de dens albstru inchis si chiar flacari. Am anulat procesul si am oprit motorul. Cand m-am uitat la esapament erau sarit bucati de ceramica inchise (erau rosii).
Banuiesc ca deja trebuie un alt DPF. Dar in urma experientelor unor apropiati, prefer sa il dau jos. Daca o sa fac asta, masina va scoate fum negru ? Voi avea probleme la itp pe bune ?
Comment