Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Presiune mare/pierdere antigel Sprinter W906

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune mare/pierdere antigel Sprinter W906

    Buna seara,

    Incep si eu activitatea de forumist cu o mare rugaminte adresata cunoscatorilor de Sprinter, masina se afla in tranzit:

    - Pierd antigel, prin orificiul vasului de expansiune, 3 - 4 litri/50 km, Sprinter W906, an 2008, 2.2 CDI 80 Kw, insotit de o presiune relativ mare pe furtune, inclusiv cel de retur;
    - Am schimbat: pompa de apa, termostat si s-a efectuat un test in service pentru fisuri ale garniturii de chiuloasa (rezultat negativ, lichidul de testare nu a detectat gaz in instalatie, neschimbandu-si culoarea);
    - Am inlaturat supapa de pe capac, de aici rezulta si pierderea lichidului, insa cu el strans efectiv l-a aruncat afara, ca pe un dop de sampanie.

    Semnele ar indica fisuri ale garniturii de chiuloasa insa, vazand alte discutii pe forum, nu exista semnele caracteristice, fara apa in ulei, fara ulei in apa, fara fum, fara tremurat la relanti, motorul merge impecabil.

    Ma puteti indruma? Va multumesc!

  • #2
    Buna seara! Sper sa nu fie asa dar singura varianta ca antigelul sa de-a pe-afara fara ca motorul sa fiarba este sa fie o camasa fisurata (in cazul tau, blocul motor). Numai pe acolo poate ajunge presiune f mare in circuitul de apa. Am patit-o. Totusi sper sa nu ai aceasta MARE problema! Bafta!

    Comment


    • #3
      Salut, la ,modelul anterior se intampla se se infunde exact acea supapa de pe vas, mai exact busonul.Am schimbat de 2 ori acel buson si am scapat de aceasta problema.Aceasta a aparut dupa ce a cedat radiatorul de ulei si acesta a intrat in circuitul de apa, deoarece uleiul se elimina greu din circuit.Nu stiu cum e la modelul tau, dar daca nu e scumpa incearca sa elimini si aceasta problema.Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspunsuri!

        Inca nu am intervenit la chiuloasa, a disparut problema cu aruncatul apei, dupa inlocuirea busonului. A aparut insa un soi de funingina foarte fina, de culoare neagra, pe exteriorul vasului de expansiune si pe furtunele de sub supraplin. Si pe talpa busonului este aceeasi pelicula neagra insa apa pare curata, fara depuneri, fara urme de ulei.

        De la prima postare, s-au parcurs circa 4.000 km, antigel s-a completat foarte putin, circa 2 litri, insa depunerea de funingina s-a amplificat. Mi-a spus un mecanic ca ar putea fi o fisura la racitorul de gaze, de acolo sa rezulte aceasta depunere. Nu gasesc insa aceasta componenta, modelul de Sprinter pe care-l am e W906, cu motor de 80 Kw (109 CP).

        Comment


        • #5
          Salut, sper sa nu fie si cazul tau dar anul acesta m-am confruntat cu o problema similara laun Sprinter 903 313, presiune foarte mare in instalatia de racire cu pierderi de lichid pe la buson. Nu stiu cum este la 906 dar la 903 vasul de expansiune este de fapt gatul radiatorului, un fel de prelungire a lui care la un moment dat a si crapat fiind din plastic.
          Am inceput cu inlocuirea busonului(vezi doamne nu mai reusea sa tina presiunea) dar nu am rezolvat nimic. Radiatorul, ca e infundat, termofloat-ul ca e fisurat. Nimic! NU apa inulei nici ulei in apa... Intre timp de la pierderi mici 6 litri pentru un drum de Germania, la 5 litri pentru 5 km, vorba mecanicului orice gaura se largeste in timp Mentionez ca domnul mecanicos mi-a prezis ca problema ar fi garnitura sau chiulasa dar nu am vrut sa umblu in motor la 215000 de km mai ales ca era umblat numai prin Germania si vorbim de un 2.2 cdi care teoretic nu are moarte. Pana la urma m-am incumetat sa deschidem motorul cand apa pe care o pierdea a devenit ruginie si banuielile lui s-au adeverit. Norocul meu este ca doar garnitura era prajita. Facea pana si schimb de compresie intre pistoane... Am rezolvat-o si de atunci 0 probleme pe partea asta.

          Simptome si comportament:
          Referitor la mersul motorului, perfect de la pornire la ralanti si in sarcina.
          Nu a crescut temperatura spre punctul de fierbere decat cand a pierdut foarte multa apa, dar altfel acul statea linie la 80 (cred)
          Furtunele instalatiei super tari evident din cauza presiunii marite.
          Ulei curat, apa curata(pana in momentul aparitiei ruginei)

          Comment


          • #6
            Si acum sunt sceptic cu privire la fisura garniturii sau a chiuloasei, deoarece testul facut nu a indicat o asemenea problema. Seful de service mi-a spus ca substanta de contrast devine rapid verde, in cateva secunde, eu am tinut-o mai bine de 15 minute, cu motorul turat si nu si-a schimbat culoarea.

            Referitor la presiunea in furtune, nu as zice ca este enorma, e drept ca nu stiu cat de tari trebuie sa fie insa, daca pot totusi sa le strang insemna ca nu e o presiune exagerata.

            Comment


            • #7
              La ralanti puteam sa o las si 2 ore pornita ca nu scuipa apa afara iar furtunele erau nici prea prea nici foarte foarte mai ales ca nici eu nu stiam cam cat de tari este normal sa fie. la mine numai cand era in sarcina se intampla chestia nasoala. Am mai facut o "verificare" ca sa spun asa : am alergat-o un pic 5-10 min, cu motorul deja cald, am coborat am desfacut busonul la prima treapta ca sa iasa majoritatea presiunii iar cand a mai ramas putina presiune l-am eliberat de tot ca sa pot vedea cum arata lichidul si daca face bule. Ai grija sa nu te arzi. Nu stiu cat de relevanta este chestia dar am putut sa observ 10000000 de bule. In fine sper sa nu fie de la garnitura si la fel ca si tine am incercat 100 de chestii 20 mecanici aproape 1 an de mers cu bidoane dupa mine pana cand m-am hotarat sa crap motorul asa ca te inteleg perfect! Bafta!

              Comment


              • #8
                Am facut si eu toate testele posibile, inspirandu-ma din ceea ce am gasit pe diverse forum-uri. Poate ca gresesc legat de garnitura insa semnele caracteristice lipsesc. Am desfacut si returul, apa curge constant, nu vad bule de aer in vas insa sunt momente cand pe retur apare o spuma alba iar la o acceleratie serioasa se intrerupe cateva secunde curgerea continua, apoi isi revine.

                Am sa ma blindez si eu cu bidoane o perioada, sunt extrem de dezamagit, fiind la al II-lea Sprinter cu acelasi motor, la primul s-a rupt fulia de pe vibrochen, credeam ca a fost o exceptie.
                Last edited by Florin_WES; 12-06-2017, 12:02 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Dai doar dacă răspunzi la mai multe persoane.

                Comment


                • #9
                  Revin cu un update la problema semnalata poate ajuta pe cineva. Am parcurs 7 - 8.000 de km, in ultimele saptamani, cu absolut nicio interventie asupra chiuloasei sau a garniturii, pierderea de antigel s-a oprit, nu sunt semne de incalzire excesiva sau presiune foarte mare pe circuitul de racire, totul decurge normal. Rezolvarea a fost extrem de simpla: buson original, achizitionat din reprezentanta (cost 65 lei). Pun accentul pe original deoarece am cumparat anterior unul de pe net, 25 lei + 27 lei transport, dar nu si-a facut treaba.

                  In concluzie, m-am incapatanat sa nu investesc mii de lei in schimbarea garniturii si alte operatiuni conexe deoarece lipseau anumite caracteristici esentiale ale acestui defect. Partea proasta e ca, din 3 mecanici care au "consultat" masina, toti au constatat acelasi defect garnitura sau fisura in chiuloasa.

                  Comment


                  • #10
                    Felicitari si multi kilometri in continuare fara probleme, am facut si eu treaba asta la mine dar fara succes. Oricum eu nu l-am desfacut degeaba pentru ca intradevar la mine a fost prajita garnitura(am vazut cu ochii mei).

                    Comment


                    • #11
                      Salutare !
                      Numele meu este Mirel !
                      Sunt posesor al unui sprinter 313 din 2008 îl am de nou și parcurs 196.000 km
                      De vro 6 luni tot im face presiune pe furtunele de antigel de nu le poți strânge cu mâna.
                      Am schimbat 3 capace de vas de expansiune, termostat , garnitura EGR , ventilator cu vascocuplaj, curatat instalația cu soluție , spălat bine toată instalația.
                      La relanti nu creste presiunea , in mers după 10 km și luată la alergat puțin se fac beton furtunele și pompa electrică ce bagă apa in bord începe sa își schimbe mersu la plecarea de pe loc sau la” șpriț” !
                      Nu fierbe apa și nu o pierde se aude capacul de la vas că eliberează presiune dacă îl desfac începe să vina bule de aier de pe furtunosul din radiator pe cel din chiuloasa nu vine!
                      ��������
                      Înnebunesc de nervi am mers doar eu cu ea , revizii numai in Reprezentanță și la timp, nu am schimbat nimic la ea pana acum a fost întreținută cu sfințenie și nici mai mult de 1500 kg nu a văzut pe ea credeți-mă ca îmi vine sa ii dau foc.

                      Comment


                      • #12
                        Caliate germana !
                        La reprezentanta ce au spus despre acest defect sesizat? Ar trebui sa aiba buletine interne despre defect.



                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Încep cu un mare OFFFF!!! Am avut numai bafta de idioi! Mi-a zis unu -Vezi mă nene sa n-ai radiatoru înfundat.
                          Eu le-am spus prin al 4-le-a an sa schimbe antigelul dar mi-au zis ca n-am de ce ca e foarte bun i acum îmi spun ca de ce nu l-am schimbat ca are foarte muli ani i implicit l-am schimbat i spălat toată instalaia temeinic.
                          Mi-au zis ca sa vina caldura i vedem unde scoate capu [emoji849][emoji26]
                          Numai probleme am avut la ei am plecat inclusiv cu o bara de direcie prinsă doar in doua filete i nu tiam de ce troncane!
                          In fine am avut o ambiie sa mă in frate de reprezentanta că ei stiu i sunt specialiti!

                          De aceea caut o părere poate îmi scapă mie ceva !

                          Dacă nu săptămâna asta mă duc sa dau motoru jos i ne apucam de ea ( nu in reprezentanta la nite amici care au desfăcut i reparat motoare de sprinter)
                          Mă oftic pentru că antigelul nu a fost murdar zici ca atunci îl băgasem.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Imi cer scuze de scris nu stiu de ce a mancat litere !


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Last edited by Florin_WES; 03-27-2018, 21:17 PM. Reason: Am șters quote-ul. Postează fără diacritice. Diacriticele scrise din Tapatalk nu apar aici.

                            Comment


                            • #15
                              Colegule,inainte sa desfaci motorul,citeste postarile colegului Cristi Nazarov,si poate ajuta.Fa un test chimic la un service care se respecta sa te convingi daca problema e in motor sau anexele lui.
                              https://www.youtube.com/watch?v=B4FoUc6fRNs

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF