Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor! Mi s-a blocat cutia!!!Ajutor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor! Mi s-a blocat cutia!!!Ajutor!

    Va salut cu respect! Sunt nou pe acest forum. De 3(trei) zile mi-am luat un ML 400CDI din 2002, si aseara am patit-o !!!!! Sunt disperat, cred ca sunt cel mai ghinionist om din lume. Iata ce mi s-a intamplat : masina are cutie automata, tiptronic din cate am inteles(P,R,N,-D+). Eram pe la Baneasa pe pod, am accelerat-o tare pe pod sa depasesc pe cineva,deci masina urca, si dintr-o data nu mai schimba, parca mergea cu viteza 1. Am oprit masina, si-a revenit, dar dupa vreo 300m iar nu mai schimba. Acum e blocata in viteza 1,pot sa plec de pe loc,merg cu 50km/h la 2500t/m, nu mai schimba singura si nici daca misc maneta nu se intampla nimic, nici plus nici minus. Merge in marsarier(nus' cum se scrie in franceza). Cand o pornesc, si din P o bag in R sau D, se smuceste masina,ca si cand ar cupla ceva.
    Va rog mult ajutati-ma, sfaturi, spuneti-mi unde sa ma duc(locuiesc in Bucuresti), spuneti-mi daca ati mai patit asa ceva. Cu respect!

  • #2
    Se mai intampla sa intre cutia in regim de avarie, cam cum e la tine din ce spui, atunci cand nu este schimbat uleiul si filtrul din cutie si s-a zborshit de tot...
    Despre cum se schimba uleiul in cutie , daca citesti atent ai toate detaliile aici :


    Ai putea totusi sa mergi si la tester sa vezi ce si cum. Cauta-l pe colegul cl600 , el are si si a si avut ML w163.
    Parerea mea asa de la distanta este sa schimbi uleiul si filtrul, resetezi erorile cutiei pe tester apoi vezi daca mai face figuri.

    Inca ceva. Cred ca e blocata in viteza a 2-a, asa se blocheaza ele de obicei, cand intra in mod avarie.
    Oricum cu a 1-a nu aveai doar 2.500 rpm la 50 km/h....
    Ia gandeste-te...acum nu-i asa ca pleaca mai lent de pe loc, ca si cum ar pleca cu a 2-a ?
    Indiferent de ce treapta apare in bord......

    Pana la faza asta mergea normal ? Cum schimba inainte ?
    In orice caz stai linistit ca se rezolva. Nu te speria si nu te arunca cu bani peste mecanici necunoscuti sau reprezentante, ca astia te pun sa iei cutie noua degeaba...
    Last edited by cl600; 01-16-2010, 10:40 AM.

    Comment


    • #3
      Da, ai dreptate, cred ca treapta in care s-a blocat este a 2-a,intr-adevar pleaca mai greu. Pana acum mi s-a parut ca schimba bine, dar am mers doar 3 zile cu ea si nu pot sa-mi dau seama, plus ca nu am mai condus automata pana acum.

      Comment


      • #4
        Originally posted by andreiashu View Post
        Da, ai dreptate, cred ca treapta in care s-a blocat este a 2-a,intr-adevar pleaca mai greu. Pana acum mi s-a parut ca schimba bine, dar am mers doar 3 zile cu ea si nu pot sa-mi dau seama, plus ca nu am mai condus automata pana acum.
        Pai vezi c-am citit-o ? Cine stie...cunoaste...
        Fa schimbul uleiului din cutie cum ti-am zis si mai vorbim apoi.
        S-ar putea sa ai o surpriza placuta.

        Comment


        • #5
          Originally posted by andreiashu View Post
          Va salut cu respect! Sunt nou pe acest forum. De 3(trei) zile mi-am luat un ML 400CDI din 2002, si aseara am patit-o !!!!!
          Dincolo de problema cu cutia, care se va rezolva mai devreme sau mai tarziu...cred ca ai fost cam neinspirat cand ai ales motorizarea 400CDI.Din ce am citit (inclusiv pe acest forum) a fost o motorizare care a dat multe probleme...iar asta se vede si in preturile de pe piata SH care le au motorizarile 400CDI.
          320 CDI sau chiar 270CDI erau o alegere mult mai fericita pe ML.

          Comment


          • #6
            Omul are W163. 320 CDI nu s-a pus pe W163.
            Un diesel modern in 4 cilindrii are destule piese care pot cadea, unul in 8 are de doua ori mai multe...
            Mai fericit ar fi fost chiar si un ML 500 , sa nu mai spun de ML 320 care este ideala pentru W163.

            Comment


            • #7
              Cu tot respectul Diesel, nu am nici dispozitia necesara si nici nu e cazul acum sa discutam de ce mi-am luat 400CDI. Eu am cerut sfaturi in legatura cu ce mi s-a intamplat, problema de la cutie! Acum 2 ore a venit cineva cu o platforma si a luat-o. Maine au zis ca imi spun ce s-a intamplat.
              Fiind prima oara cand ma confrunt cu o astfel de problema va rog sa-mi spuneti mai multe despre cutia automata, ma rog tiptronic. Daca cineva s-a confruntat anterior cu aceasta problema si cum a rezolvat.
              Deci, repet simtomele masinii : a inceput dintr-o data sa se tureze, nu mai schimba vitezele automat, a mai mers sa schimb eu de vreo 4 ori, am oprit-o, a mers vreo 300m bine apoi nu a mai schimbat. Cand stau pe loc,si mut din P in R sau in D se smuceste masina. Daca plec cu ea, ramane in a 2-a(merci Vlad pt info), nu mai schimba automat, nici manual nu mai merge, trebuie sa merg f incet, ex.: la 50km/h am 2500t/min.

              Comment


              • #8
                Originally posted by andreiashu View Post
                Cu tot respectul Diesel, nu am nici dispozitia necesara si nici nu e cazul acum sa discutam de ce mi-am luat 400CDI. Eu am cerut sfaturi in legatura cu ce mi s-a intamplat, problema de la cutie! Acum 2 ore a venit cineva cu o platforma si a luat-o. Maine au zis ca imi spun ce s-a intamplat.
                Fiind prima oara cand ma confrunt cu o astfel de problema va rog sa-mi spuneti mai multe despre cutia automata, ma rog tiptronic. Daca cineva s-a confruntat anterior cu aceasta problema si cum a rezolvat.
                Deci, repet simtomele masinii : a inceput dintr-o data sa se tureze, nu mai schimba vitezele automat, a mai mers sa schimb eu de vreo 4 ori, am oprit-o, a mers vreo 300m bine apoi nu a mai schimbat. Cand stau pe loc,si mut din P in R sau in D se smuceste masina. Daca plec cu ea, ramane in a 2-a(merci Vlad pt info), nu mai schimba automat, nici manual nu mai merge, trebuie sa merg f incet, ex.: la 50km/h am 2500t/min.
                Nu trebuie sa te sperii de cutiile automate, imi pare rau ca ti s-a intamplat chiar de la primul contact cu o automata...
                Eu ti-am spus ce ai de facut...un schimb de ulei si filtru la cutie te costa cam 300 maxim 400 lei si un tester sa-ti spuna ce erori ai si sa le stearga inca 50-70 lei (la particular nu la reprezentanta, ti-am zis sa-l cauti pe cl600).
                Abia dupa ce faci pasii astia mai vedem...Binenteles, daca te tine punga poti s-o parchezi in curtea reprezentantei si sa o iei apoi mergand, dar nu cred ca-ti vor cadea bine vrajelile lor si suma de plata.
                Cutia este acum in modul de avarie, nu-i neaparat facuta praf...Inca o data spun : fa ce ti-am zis si mai vedem dupa, s-ar putea sa ma-njuri sau sa dai o bere...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by andreiashu View Post
                  Cu tot respectul Diesel, nu am nici dispozitia necesara si nici nu e cazul acum sa discutam de ce mi-am luat 400CDI. Eu am cerut sfaturi in legatura cu ce mi s-a intamplat, problema de la cutie! Acum 2 ore a venit cineva cu o platforma si a luat-o. Maine au zis ca imi spun ce s-a intamplat.
                  Fiind prima oara cand ma confrunt cu o astfel de problema va rog sa-mi spuneti mai multe despre cutia automata, ma rog tiptronic. Daca cineva s-a confruntat anterior cu aceasta problema si cum a rezolvat.
                  Deci, repet simtomele masinii : a inceput dintr-o data sa se tureze, nu mai schimba vitezele automat, a mai mers sa schimb eu de vreo 4 ori, am oprit-o, a mers vreo 300m bine apoi nu a mai schimbat. Cand stau pe loc,si mut din P in R sau in D se smuceste masina. Daca plec cu ea, ramane in a 2-a(merci Vlad pt info), nu mai schimba automat, nici manual nu mai merge, trebuie sa merg f incet, ex.: la 50km/h am 2500t/min.
                  Cutia este in modul de avarie din cauza unei probleme electrice.
                  Nu strica sa postezi rezultatele testului (erorile memorate), inainte de a te apuca sa cumperi una alta.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by andreiashu View Post
                    Cu tot respectul Diesel, nu am nici dispozitia necesara si nici nu e cazul acum sa discutam de ce mi-am luat 400CDI.
                    Andreiashu : Macar ai fost inspirat sa alegi marca...
                    Stai linistit ca n-o fi dracu asa de negru, sa se zdevereasca zvonurile rele despre V8 diesel la tine.
                    Cu o intretinere si exploatare corecta nu cred sa ai probleme.
                    Separat de problema cu cutia, iti recomand sa faci o curatare de EGR daca zici ca abia ai luat masina...cauta pe forum si-ai sa vezi ce si cum...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by vladruse View Post
                      Omul are W163. 320 CDI nu s-a pus pe W163.
                      Un diesel modern in 4 cilindrii are destule piese care pot cadea, unul in 8 are de doua ori mai multe...
                      Mai fericit ar fi fost chiar si un ML 500 , sa nu mai spun de ML 320 care este ideala pentru W163.
                      Ai dreptate...
                      Nu au pus 320 CDI pe W163.Pesemne am facut eu analogia ML320 cu ML320 CDI de pe W164.


                      Ceea ce e oricum un pacat si nu schimba ceea ce se spunea despre 400CDI.

                      @Andreiashu

                      Departe de mine gandul sa pun sare pe rana...sper sa iti rezolvi problema cat mai rapid si cat mai ieftin.

                      La cine ai dus masina pana la urma? La o reprezentanta sau la un meserias privat cu service?

                      Comment


                      • #12
                        Am dus masina la un service din Bucuresti, pe langa parcul Plumbuita, se ocupa numai de Mercedes, are in service de la S Classe la Sprinter-uri. Mi l-a recomandat cineva care a avut Mercedes. Sper sa fie bine....si meserie si ieftin...stiti cum suntem noi romanii, si cu sufletu-n Rai si cu.... Sa vedem, mi-au spus ca maine, azi dupa masa adica, ma suna si imi spun daca si-au dat seama ce are..... Am cautat pe forum, am vazut ca pot fi probleme de la ulei, electrovalve, convertoare de cuplu(cred ca gresesc, poate convertizoare), sistem electric etc. .
                        Cat despre faptul ca am ales aceasta masina...a fost un context, un concurs de fapte si intamplari, in fine, taicamiu a avut Mercedes-uri de la Bot de Cal si Cobra la E...si acum s-a ivit o ocazie, eu am crescut de mic cu marca asta, tot vorbea taicamiu de Mercedes, si acum mi-am zis sa nu ratez ocazia. Am inceput cu stangul din pacate, la 3 zile dupa ce am luat-o hop si cutia....ce sa fac, daca ma apuc sa ma lamentez si sa-mi plang de mila nu castig nimic, poate se rezolva repede, si de acum incolo merge stas masina. Imi cade si mie greu la suflet, abia am luat-o si azi am urcat-o pe platforma..."ghinion de nesansa" cum zice un prieten. In fine, daca mai sunt sfaturi le astept cu nerabdare, si revin cu vesti cand le aflu si eu... Numai de bine!

                        Comment


                        • #13
                          Salutare! M-au sunat de la service, mi-au spus sa ma duc maine sa-mi iau masina, au facut-o. Nu mi-au spus la tel ce si cum, doar m-au "certat" ca cica am "bagat piciorul prea tare in acceleratie".......asta ar fi produs ceva stricaciuni, anomalii la CV. A costat totul 6 milioane. Sper ca au facut-o bine, sa nu mai recidiveze, revin maine cu explicatia pe care o sa mi-o dea de la service. Dar, m-a cam deranjat ce mi-a spus mecanicul, ca as fi de vina ca am accelerat brusc. Intr-adevar, eram pe podul Baneasa, urcam in panta, am plecat de la semafor, si, ca sa-l depasesc pe unul care mergea pe 2 benzi, am calcat mai tare pedala, atunci s-a intamplat. Dar, ma gandesc, de ce mama masii mai are motor de 250CP, sa ma uit la el? Nu sa profit de puterea motorului sa ies din situatii dificile? Pai asa iau Fiesta nevestimii cu motor de 1.3 si nu mai dau bani pe ML-u'..... Cum vine asta? Stiu si eu ce e aia o masina cu motor mare, conduc de 7 ani zi de zi, am condus enshpe mii de masini, de la Spark la BMW 7, nu sunt un tolomac sa nu stiu sa accelerez o masina. Voi ce ziceti??? Oare sa fie adevarat ce spun astia? Nu trebuie sa bag piciorul ca tarlanul in acceleratie ca sare cutia???
                          Offfffffff....m-am mai linistit, mi-a revenit inima la loc. Dar tot am ganduri negre....sper sa nu ma dezamageasca in continuare aceasta masina. As vrea sa-mi spuneti cum terebuie sa ma port cu o astfel de masina, ML 400 CDI, tiptronic din 2002? Cum sa o conduc? Sunt deschis la sfaturi. Spuneti-mi mai multe.
                          Cu multa stima!

                          Comment


                          • #14
                            Tiptronic

                            Originally posted by andreiashu View Post
                            Salutare! M-au sunat de la service, mi-au spus sa ma duc maine sa-mi iau masina, au facut-o. Nu mi-au spus la tel ce si cum, doar m-au "certat" ca cica am "bagat piciorul prea tare in acceleratie".......asta ar fi produs ceva stricaciuni, anomalii la CV. A costat totul 6 milioane. Sper ca au facut-o bine, sa nu mai recidiveze, revin maine cu explicatia pe care o sa mi-o dea de la service. Dar, m-a cam deranjat ce mi-a spus mecanicul, ca as fi de vina ca am accelerat brusc. Intr-adevar, eram pe podul Baneasa, urcam in panta, am plecat de la semafor, si, ca sa-l depasesc pe unul care mergea pe 2 benzi, am calcat mai tare pedala, atunci s-a intamplat. Dar, ma gandesc, de ce mama masii mai are motor de 250CP, sa ma uit la el? Nu sa profit de puterea motorului sa ies din situatii dificile? Pai asa iau Fiesta nevestimii cu motor de 1.3 si nu mai dau bani pe ML-u'..... Cum vine asta? Stiu si eu ce e aia o masina cu motor mare, conduc de 7 ani zi de zi, am condus enshpe mii de masini, de la Spark la BMW 7, nu sunt un tolomac sa nu stiu sa accelerez o masina. Voi ce ziceti??? Oare sa fie adevarat ce spun astia? Nu trebuie sa bag piciorul ca tarlanul in acceleratie ca sare cutia???
                            Offfffffff....m-am mai linistit, mi-a revenit inima la loc. Dar tot am ganduri negre....sper sa nu ma dezamageasca in continuare aceasta masina. As vrea sa-mi spuneti cum terebuie sa ma port cu o astfel de masina, ML 400 CDI, tiptronic din 2002? Cum sa o conduc? Sunt deschis la sfaturi. Spuneti-mi mai multe.
                            Cu multa stima!
                            Cutia ta invata stilul de condus. Poti sa o conduci absolut cum poftesti (ma rog, trebuie doar sa ai grija sa nu te rastorni..).
                            Din pacate, in documentatie nu exista situatia prezentata de mecanicul tau. Este adevarat ca ESP-ul, are puterea sa umble la setarile cutiei, dar numai atunci cand senzorii de acceleratie laterala sunt mult prea tare zdruncinati de stilul de condus. Doar ca in nici un caz nu baga cutia in modul de avarie. Poate primesti discount codul de eroare initial... Nu de alta, dar la 2002 tocmai se termina un "Service Note" referitor la senzorul de turatie N3!
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Se mai intampla uneori sa se blcheze niste elecrovalve la cutie. Foarte probabil sa se fi intamplat chiar asta. Problema se rezolva prin resetare din soft prin tester.
                              Bine ca ai rezolvat-o, condus placut in continuare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF