Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ML 430 - Probleme motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna seara !



    Cand un motor lasa span pe joja si suna ca flexul cand e cald, din punctul meu de vedere, nu mai e motor. Iar de agatat, ma indoiesc ca agata undeva. Ca-ti freaca ceva fier pe fier sau bolt de piston pe camasa cilindru/alezaj, tot nu mai e motor.


    Cum sa fie supapele "duse" ? Tije strambe sau ce ? Intr-adevar, GPL-ul arde uscat. Daca motorul a fost conceput sa accepte doar benzina fara plumb, ar fi trebuit sa aiba deja scaunele de supape mai tari decat la versiunea cu plumb. Daca masina stie si de "cu plumb" si s-a mers mai mult pe GPL, se pot defecta (arde) scaunele de supape, iar supapele nu se mai inchid corect.


    Ma indoiesc ca la tobe vei auzi cum scapa vreo presiune... Ce presiune ?


    Spanul de pe joja de ulei era feros sau neferos ?




    Dragos

    Comment


    • #17

      Mergi la un mecanic, nu la ciocanari.
      Ai schimbat bobinele degeaba la fel si bujiile.
      Oricine care cunoaste acest motor sau cauta pe net vede ca bobinele si bujiile nu prea se duc.
      Te uiti la una, daca arata bine, nu e intrerupta n-are sens.
      Totodata te uiti pe ce cilindri apare eroarea, daca apare aleator pe cilindri e clar ca nu e de la bobine ca nu s-or fi stricat toate deodata.
      Pompa se verifica cu presiune, ai si mufa. Bagi motoru in sarcina, de nu scade presiunea nu e de acolo.

      Ai span sau n-ai span? Ce ai vazut pe joja? Nu de alta dar motoru asta e fara joja din cate stiu, joja e de la cutie.
      Nu cumva ai verificat cutia?

      Pompa de aer nu are treaba. Aia e separata de 2 ciuperci de vacuum. Daca alea inchid, poti sa pui in locul pompei si o icoana cu Arsenie, ca efectul e tot ala.
      Ca sa vezi daca inchid le poti deschide tu manual aplicand vacuum, motorul isi va schimba sunetul.
      Vezi de vacuum, vezi de galeria de admisie care are un furtun care mai crapa si niste actionatoare prin spate si prin fata. Toate tre sa fie in stare buna.
      La fel si furtunurile de aerisire carter, dar alea nu provoaca asa defectiuni.

      Scoate mufa de la debitmetru si de la lambda, vezi daca merge mai normal.
      Si nu merge pe gaz pana nu pui la punct benzina.

      Capacele de peste culbutori se dau jos f usor, poti arunca un ochi acolo. Vezi in ce stare e lantul si tachetii sa nu fie lasati.

      Sunetul de unde vine? Presiune de ulei ai? Vezi ca motoarele astea nu au senzor de presiune ulei, trebuie sa desfaci un buson din zona intinzatorului de curea si conectezi manometru.

      Toate aste se testeza, nu se inlocuiesc.
      Nu mai inlocui nimic, ai spart destui bani degeaba.

      Comment


      • #18
        Salut Dragos,

        Ceea ce am spus despre supape, am spus din cunostintele mele vagi despre mecanica deci sunt foarte multe sanse sa gresesc sau sa spun vre-o aberatie. Sunetul pe care il scoate pe evacuare cand il accelerez intr-un spatiu inchis sau langa un perete este un sunet asemanator celui de turbo .. un fasait ascutit daca pot sa-i spun asa. Vreau sa precizez faptul ca in ziua in care am cumparat masina, motorul avea deja acest zgomot (de flex) dar am crezut ca este vre-o rola sau ca instalatia de gaz scoate sunetul respectiv, de atunci am circulat cu masina aproximativ 1700 de kilometri, repet ca sunetul se aude doar dupa ce motorul se incalzeste si este clar ca vine de undeva din interiorul motorului, se aude mult mai accentuat cand busonul de la ulei este luat jos. Cat despre spanul pe care l-am vaut pe joja, acesta era din aluminiu sau cel putin asa cred (afara era noapte si nu am stat sa analizez cu atentie din cauza faptului ca motorul mergea foarte rau si voiam sa mai ajung acasa), mie unul mi s-a parut ciudat ca nu am gasit span in ulei sau pe filtru, am luat jos chiar si capacul de la baia de ulei si era curat. Maine am programare la un service foarte bun din zona, au spus ca o sa verifice si o sa-mi spuna cu exactitate ce este in neregula cu motorul.

        Salut Sharky,

        Mesajul tau a facut mai multa lumina decat un Xenon lipit de retina, in trecut am mai avut probleme cu motorul de 2,3 150cp ce este pus pe ML si cu motorul de 2,3 197cp ce este pus pe CLK , in ambele cazuri motorul isi pierdea forta cand il accelerai iar dupa ce am schimbat bobinele si-a revenit, greseala mea a fost ca am subestimat problema. In legatura cu spanul de pe joja, acest motor are joja de ulei este un ML430 din anul 2000, sunt sigur ca am vazut span pe joja in seara aceea dar nu-mi explic unde poate sa fie acel span daca nu este in filtru de ulei sau in baie, se poate sa mai fie vre-un alt filtru sau sa fi vazut eu gresit atunci noaptea?
        Problema mea cea mai mare este sunetul acela ca de flex in motor, dupa ce am luat capacul de la baia de ulei jos am reusit sa ajung cu mana la lantul de distributie si am observat ca imi era foarte usor sa-l apas, eu nu stiu cat de intins ar trebui sa fie dar il puteam apasa usor un centimetru cu un singur deget .. si de ce ar avea legatura acel sunet cu temperatura motorului? daca motorul este rece nu se aude deloc iar in timp ce motorul se incalzeste sunetul devine tot mai accentuat.

        Sunteti niste oameni minunati, va multumesc mult.

        Comment


        • #19
          In versiunea "span de aluminiu", uite de ce:

          - motor rece, deci ulei rece, adica "tare", intinzatorul hidraulic de lant lucreaza bine.
          - motor cald, deci ulei cald, adica "moale", intinzatorul hidraulic de lant lucreaza prost, nu mai poate eventual nici compensa uzura/intinderea lantului de distributie, deci acesta va ajunge sa frece pe ceva chestii de aluminiu, si de acolo spanul, etc.





          Dragos

          Comment


          • #20
            De doua zile am schimbat si intinzatorul, parca nu s-ar mai auzi ca inainte dar tot se aude, am incarcat o filmare cu masina poate cineva isi da seama care ar fi problema ei, las un link jos.
            Sa zic ca nu m-ar deranja foarte tare sunetul daca masina ar merge cum trebuie sa mearga, as putea sa o aduc in Romania sa o repar dar merge extraordinar de rau, nu are forta deloc.

            Link-ul catre video: https://youtu.be/rV-oVcZG_jc

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF