Buna seara !
Cand un motor lasa span pe joja si suna ca flexul cand e cald, din punctul meu de vedere, nu mai e motor. Iar de agatat, ma indoiesc ca agata undeva. Ca-ti freaca ceva fier pe fier sau bolt de piston pe camasa cilindru/alezaj, tot nu mai e motor.
Cum sa fie supapele "duse" ? Tije strambe sau ce ? Intr-adevar, GPL-ul arde uscat. Daca motorul a fost conceput sa accepte doar benzina fara plumb, ar fi trebuit sa aiba deja scaunele de supape mai tari decat la versiunea cu plumb. Daca masina stie si de "cu plumb" si s-a mers mai mult pe GPL, se pot defecta (arde) scaunele de supape, iar supapele nu se mai inchid corect.
Ma indoiesc ca la tobe vei auzi cum scapa vreo presiune... Ce presiune ?
Spanul de pe joja de ulei era feros sau neferos ?
Dragos
Cand un motor lasa span pe joja si suna ca flexul cand e cald, din punctul meu de vedere, nu mai e motor. Iar de agatat, ma indoiesc ca agata undeva. Ca-ti freaca ceva fier pe fier sau bolt de piston pe camasa cilindru/alezaj, tot nu mai e motor.
Cum sa fie supapele "duse" ? Tije strambe sau ce ? Intr-adevar, GPL-ul arde uscat. Daca motorul a fost conceput sa accepte doar benzina fara plumb, ar fi trebuit sa aiba deja scaunele de supape mai tari decat la versiunea cu plumb. Daca masina stie si de "cu plumb" si s-a mers mai mult pe GPL, se pot defecta (arde) scaunele de supape, iar supapele nu se mai inchid corect.
Ma indoiesc ca la tobe vei auzi cum scapa vreo presiune... Ce presiune ?
Spanul de pe joja de ulei era feros sau neferos ?
Dragos
Comment