Posed un GLK 250 BT full options. Recent am avut o eroare la numai 23000 km cu limitare de functionare in 800 de kilometric cu mesajul CHECK ADBLUE SYSTEM si martorul motor aprins. La AUTOKLASS s-a hotarat ca ar fi unul din senzori defect. Toate bune. Dupa 30 de km de la schimbare, din nou mesajul CHECK ADBLUE SYSTEM a aparut. De data aceasta doar martorul de la motor a ramas aprins, iar la listarea de erori din display counterul arata "0".
La AutoKlass s-a hotarat schimbarea celui de-al doilea sensor. Dupa 300 km este OK. Cross fingers!!!!
Din ce am studiat pe NET, mai ales pe la americani, se pare ca sunt probleme mari cu sistemul ADBLUE, de la senzori noxe, sensor nivel lichid, pana la ansamblul pompa-injector. In SUA este o lege care obliga producatorul sa asigure garantie la sistemul de noxe pe durata de viata aautoturismului. La noi nu exista asa ceva, nu de alta dar un sensor costa cam 2000 Ron. Noroc ca am masina in garantie inca 2 ani de acum incolo, dar daca e sa o pastrez, ma gandesc serios sa caut sa umblu la soft si sa scot sistemul cu pricina.
Una peste alta, postati va rog problemele dvs. referitoare la ADBLUE si cum au fost rezolvate.
La AutoKlass s-a hotarat schimbarea celui de-al doilea sensor. Dupa 300 km este OK. Cross fingers!!!!
Din ce am studiat pe NET, mai ales pe la americani, se pare ca sunt probleme mari cu sistemul ADBLUE, de la senzori noxe, sensor nivel lichid, pana la ansamblul pompa-injector. In SUA este o lege care obliga producatorul sa asigure garantie la sistemul de noxe pe durata de viata aautoturismului. La noi nu exista asa ceva, nu de alta dar un sensor costa cam 2000 Ron. Noroc ca am masina in garantie inca 2 ani de acum incolo, dar daca e sa o pastrez, ma gandesc serios sa caut sa umblu la soft si sa scot sistemul cu pricina.
Una peste alta, postati va rog problemele dvs. referitoare la ADBLUE si cum au fost rezolvate.
Comment