Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bataie puternica si mult fum alb/albastrui Sprinter

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bataie puternica si mult fum alb/albastrui Sprinter

    Buna ziua,
    Am cumparat de curand un Sprinter 313 CDI, 2008, de la un tip care sustibe ca i-a murit motorul din mers, apoi a pornit cu o bataie puternica (zici ca macina fier sau mai bine zis zici ca ai scapat ceva metalic intr-un sistem care se invarte si se tot loveste). Pe langa aceasta, scoate foarte mult fum alb/albastrui la esapament.
    In afara de asta, masina arata impecabil, motiv pentru care am si fost de acord sa o cumpar.
    Nu se aprinde niciun martor in bord (sau poate a fost sters din service). Ce am observat este ca motorul porneste, greu si galagios si ca baietii smecherosi i-au dat jos cureaua de accesorii, nu stiu care este motivul, fostul proprietar spune ca face si mai rau cu cureaua pusa. Eu personal presupun ca nu mai porneste daca ii pui si cureaua.
    Eu l-am cumparat luan in calcul ca motorul trebuie schimbat insa multi mi-au sugerat sa merg cu el undeva sa il desfaca si sa vedem despre ce e vorba ca ar fi mai ieftin. Personal, nu cred dar as vrea sa stiu daca a patit cineva asa ceva si cum a remediat.
    In caz contrar, cam cat costa un motor sh bun cu o singura turbina si cam cat ar costa manopera de inlocuire?
    O sa revin dupa sarbatori cu un video pentru a fi cat mai precis.
    Va multumesc pentru ajutor!

  • #2
    NU MAI PORNI MASINA . Trebuie desfacut motorul.....dupa care vezi daca merita reparat sau alt motor .

    Comment


    • #3
      Probabil a picat linia, problema cunoscuta la Sprinter cu motorul de 2.2 , de reparat nu va tine , cel mai bine cautat alt motor fara anexe de pe C, E classe .
      Honda.

      Comment


      • #4
        Intrebare de om batran:de ce nu ai pus aceste intrebari inainte sa arunci banii din buzunar???De ce crezi ca ai facut o afacere daca nu stii costurile pentru aceasta reparatie??Sau ce te-a facut sa crezi ca ele ar fi mai mici per total si cu mai putine batai de cap decat daca ai fi cumparat una functionala??Desi suntem in seara de Craciun se pare ca nu ai aflat inca, ca el vine doar la copii nu si la oamenii mari !! Sarbatori fericite !!
        PS:un motor sh costa in jur de 3000-4000 de euro, nu stii nimic despre el pana nu il montezi pe masina, cand e deja prea tarziu sa mai ai vre-o optiune asupra lui.Motorul trebuie sa fie de Sprinter pentru a fi montat direct pe masina la cele de C sau E mai trebuiesc inlocuite anumite repere ca sa se potriveasca pe duba...In sectiunea Sprintere gasesti povestea un coleg care a facut aceasta operatie si a cam plans putin pana a rezolvat problema...
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Multumesc mult pentru raspunsuri, eu am gasit motor cu garantie 90 zile si cu factura, o turbina, la 1000 de euro.
          Atasez si un link cu motorul filmat.

          Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


          Multumesc mult si v-as fi recunoscator sa discutam in continuare pe tema asta.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Kay View Post
            Probabil a picat linia, problema cunoscuta la Sprinter cu motorul de 2.2 , de reparat nu va tine , cel mai bine cautat alt motor fara anexe de pe C, E classe .
            Sunteti sigur ca se potriveste motorul de pe C sau E classe?
            Ce ani de fabricatie?

            Comment


            • #7
              Cea mai mare prostie este sa cumperi motor tot de pe Sprinter . 515 punte dubla nu sar de 200-220 de mii km fara sa invarta cuzinetii , punte simpla merg spre 300 . Bloc motor-chiuloasa euro 3 si 4 ,C classe, E, Vito , Sprinter sunt la fel , ce difera se muta de pe motorul vechi (baie ulei , galerie evacuare , tampoane etc..) La bi turbo 150 cp e un pic mai complicat , dar la tine nu e cazul .
              Honda.

              Comment


              • #8
                Nu a recomandat nimeni sa cumpere motor de Sprinter , a spus doar ca "motorul de Sprinter se potriveste exact la cel de C sau E trebuiesc inlocuite anumite piese ca sa se potriveasca" !!Iar uneori la aceste piese inlocuite trebuiesc facute si adaptari dupa caz !!
                Caz concret: am inlocuit la un Sprinter motorul cu unul de pe un E.E vorba de motorul de 2,7 cdi care la montarea pe Sprinter,pe langa alte piese inlocuite a trebuit inlocuit capacul din fata de la distributie iar pentru prinderea pompei de inalte a trebuit data o gaura noua in bloc deoarece nu venea decat cu doua gauri date !!Asa ca in functie de motor te poti lovi de diverse probleme care sa iti poata da batai de cap, asta si in functie de mecanicul care se ocupa de aceasta reparatie.. .Asa ca per ansamblu, nu e chiar asa usoara aceasta operatiune de indeplinit ....
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Revin cu o alta nelamurire. Dupa lungi cautari, am gasit cateva variante bune, dintre care una care pare cea mai viabila, ar fi un 2.2 cu 110 CP.
                  Din ce am verificat eu, cred ca pe modelul pe care l-am cumparat varianta cu cei mai putini CP ar fi fost 130 CP. Credeti ca ar fi probleme in sensul asta?

                  Comment


                  • #10
                    Gresit, ce ai cumparat tu are motorizare de 2,2 cdi si urmatorii cai: 308 cu 80 cp, 311 cu 110 cp, 313 cu 130 cp, 315 cu 150 cp si 316 cu 163 cp.Varianta cu 80 si 110 cp vine cu o turbina iar apoi 313-15 si 16 vine cu celebrele "bi-turbo".La toate aceste variante se foloseste motorul de 2,2 cdi.In mod normal poti pune si motorul de 110 cp dar nu stiu sa iti spun ce mai trebuie imperecheat pe acolo ca sa mearga.Apoi,nu stiu din ce an e masina ta dar e minim euro 4, ai grija ca motorul cumparat sa fie aceeasi norma sa nu fie euro 5 ca apoi e mai greu de imperecheat cu ce ai pe masina...Stima.
                    Last edited by Cristi Nazarov; 12-27-2017, 19:54 PM.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      2148 cmc nu a fost niciodata Euro5 , nici pe tursime nici pe dube .
                      Initiatorul topicului , ai multe nelamuriri si cum ti a spus si colegul nu trebuia sa te bagi in asa ceva daca nu ai cat de cat treaba cu domeniul .
                      Opreste te din a mai cauta motoare ca cine stie ce cumperi si fa bine si cauta prima oara pe cineva capabil sa ti faca swapul de motoare , eventual sa ti gaseasca si motor .
                      Costuri ar fi motor fara anexe intre 700E-1500E , mai adaugi 300-500E eventuale piese noi (garnituri, pompa apa , kit accesorii ulei filtre etc....) si o manopera de minim 2000 ron .
                      Cunosc cam 5 dube 515 cu motor schimbat , provenienta C sau E classe binenteles si merg fara nici un fel de problema .
                      Honda.

                      Comment


                      • #12
                        ) Va multumesc inca o data pentru raspunsuri.
                        Am cumparat pana la urma un motor 2.2 de pe un alt Sprinter, tot 2008. Cei de acolo mi-au spus ca vechiul motor de pe al meu era de turism. Cu ocazia asta am aflat si ca masina/motorul de fapt este biturbo.
                        Toate bune si frumoase, motorul este silentios, nu bate, nu caraie, insa am rezolvat-o cu motorul si m-am umplut de martori in bord, mai exact, urmatorii:
                        - baterie
                        - ulei (aici imi arata 2qts, voi incerca azi sa ii mai pun 2 litrii desi am umplut la inlocuire cu 12)
                        - check engine
                        - esp

                        Pe lamga martorii aprinsi, motorul nu fuge. Viteza maxima pe care am reusit sa o ating de la Roman la Calarasi a fost 93km/h.
                        In treapta 6 parca am scos-o pe liber, nu se accelereaza absolut deloc, turatie maxim 2300rpm. In restul treptelor turatia poate ajunge la 3000rpm.
                        Din ce am inteles, prima chestie este ca trebuiesc rescrise injectoarele intrucat nu s-au pastrat cele vechi.
                        Nu stiu daca asta ar incetini masina sau turbina.
                        Totusi turbina m-am uitat si isi misca clapeta aia de pe ea cu motorul pornit si acceleratie.
                        Ceva idei?

                        Comment


                        • #13
                          Salut baieti.
                          poliprintadv esti sigur ca problma ta nu era de la injectore?pornirea grea, tzacanitul, fumul alb, astea sunt sintomele injectoarelor defecte.
                          Eu am un sprinter 2010 Euro5,4 pistoane, se tot aprindea martorul motor, am fost la tester si mi-a spus ca injectorul 4 baga prea multa motorina, nu am avut posibilitatea sa il schimb acolo, oricum veneam din spania asa, si pana acasa (400km) m-a lasatorneste greu, tzacane f urat , dar nu scoste fum de nici un fel, la doua service-uri mi-au spus ca e motorul dupa tzacanit, eu inca sper ca e injectorul ;(
                          cum pot face o evaluare sigura, sa desfaca motorul?
                          o sa chem un baiat cu calculatorul (dar nu cred ca stie testerul problema asta) si in caz ca da iar injectorul eroare ma gandesc sa incerc cu un injector imprumutat.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF