Buna ziua !
OM651 face stres. Mai precis, garnitura de sub capul întinzatorului hidraulic al lanțului de distribuție lasă să scape ulei afară, si, în cazul extrem, motorul lucrează fără gresare, cu finalul de rigoare.
Care știi că ai diesel d-ăsta sub capota, sări pe dealer și vezi dacă e cazul și la tine. Reparația e gratuită și durează două-trei ore. Cel puțin in Germania... Pe același motor au mai fost probleme cu injectoarele, cu pompele de apă și cu lanțurile de distribuție în sine.
Info provine din publicația AutoBild de Germania de ieri, 16 ianuarie 2015.
Dragoș
OM651 face stres. Mai precis, garnitura de sub capul întinzatorului hidraulic al lanțului de distribuție lasă să scape ulei afară, si, în cazul extrem, motorul lucrează fără gresare, cu finalul de rigoare.
Care știi că ai diesel d-ăsta sub capota, sări pe dealer și vezi dacă e cazul și la tine. Reparația e gratuită și durează două-trei ore. Cel puțin in Germania... Pe același motor au mai fost probleme cu injectoarele, cu pompele de apă și cu lanțurile de distribuție în sine.
Info provine din publicația AutoBild de Germania de ieri, 16 ianuarie 2015.
Dragoș
Comment