Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Acel Verde are si un feeling de Army
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #62
      Pentru retro nu ar trebui sa fie culoarea care o da din VIN decoder - adica aia originala -nu stiu, intreb si eu.
      Si mie imi place verdele, desi daca as fi in locul tau nu l-as face verde ca mai sunt vreo 3 prin Iasi care circula culoarea asta !
      PS: Ai verificat Vinul sa vezi ce a fost el original?
      Last edited by dog; 03-11-2017, 10:51 AM.
      Stefan

      Comment


      • #63
        Originally posted by dog View Post
        Pentru retro nu ar trebui sa fie culoarea care o da din VIN decoder - adica aia originala -nu stiu, intreb si eu.



        NU trebuie...cu conditia ca culoarea sa fie de pe paletarul Mercedes Benz!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #64
          Atata vreme cat farba e din paletarul original MB de pe vremea respectiva, se accepta.
          Dupa vin, masina a fost rosie. Drept dovada am gasit cel putin vreo 10 nuante diferite de rosu in caroserie

          Treaba avanseaza, deja arata a caroserie si nu cotetz de gaini. Se termina munca la caroserie. Se va vopsi si izola in partea de jos, ca sa nu mai fie nevoie sa se intervina la vopsire. Urmeaza montarea
          Attached Files

          Comment


          • #65
            Masina asta a avut noroc ca a ajuns pe mainile tale
            Stefan

            Comment


            • #66
              Imi place tare mult ce vad...se lucreaza curat, atat la propriu cat si la figurat! Cam de un an ma tot uit dupa G-uri si mi-am dat seama ca imi tb cam 10 mii pentru unul utilizabil. Mi-ai intarit convingerea. Prin lucrari asemanatoare cu a ta, am trecut si eu dar cu un Aro M461, un VW T2, o broscuta din 67 si in final am ajuns sa detin un MB W115...Nu cred ca mai am rabdarea sa o iau de la capat cu un G! Spor, ca te urmaresc!

              Comment


              • #67
                @Pirvu: Fiind primul meu proiectu de genul, nu am stiut la ce sa fiu atent. Cum mi-am dat insa cu capul de pereti de mai multe ori, am invatat multe. Mai bine iei o masina mai scumpa si care arata mai bine decat sa faci ceea ce am facut eu(la caroserie cel putin).

                E foarte costisitor si din cauza ca nu se gasesc piese(mai ales la capitolul caroserie) iti faci numai nervi. Recomand o masina care sa aiba tabla buna, restul se poate repara relativ repede si ok.

                Daca ai reconditionat deja 2 masini, inseamna ca stii ce inseamna sa vezi numai gardul si dupa aceea sa te astepte inauntru leopardul.

                @Dog: ca are sau nu noroc masina cu mine, nu mai are incotro

                Intre timp s-au indesat sutele de cai sub capota si caroseria e pe sasiu. Motorul toarce fain, dar mai scoate cateva sunete ciudate. La momentul potrivit ne vom ocupa si de el.
                Attached Files

                Comment


                • #68
                  Bravo! Imi place ca ai prins "viteza". Deci se poate restaura/reface masina si in timp relativ scurt!

                  Dar daca schimbi culoare de ce ai mai reechipat caroseria? Nu se gazeaza elementele? si nu va fi in 2 culori? (unde poti vopsi culoare noua/verde si unde nu culoare veche/rosu-portocaliu)
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #69
                    Dan, asta e alta problema care o am. Masina e la Peter in Oradea, iar aici nu am gasit nici un vopsitor cu care sa ma inteleg. Cred ca mai usor era sa ma programez la o operatie pe creier. Plus ca te trateaza ca pe ultimul om si nu ca cel care le aduce lor bani. Mesteri de doi bani cu minte cat o curca.

                    In concluzie, se monteaza cotetzul si se va aduce pe platforma acasa la Resita unde am gasit niste oameni intregi la cap, care si stiu ce fac + preturi mult mai decente. Mare lucru nu e de desfacut, aripile si partea din fata se dau extrem de repede jos, totul e prins in suruburi, nimic nituit. Usile sunt prinse in 2 puncte iar interiorul e totul in cutii.

                    Comment


                    • #70
                      Iaca ca am ajuns din nou la tema turometru, care merge aiurea. Atasat gasiti o poza cu alternatorul, dar mie nu mi se pare sa aiba vreun contact W la care sa ma leg cu turometru. Este un singur pin liber, pe care scrie D+
                      Poate ma insel dar va rog sa va dati si voi cu parerea:
                      Attached Files
                      Last edited by grizzlee; 03-15-2017, 18:15 PM.

                      Comment


                      • #71
                        La pinul 2 (adica ala cu W) traducere fortata "numai autovehiculele cu afișaj de comutare comandã tahometru"....Nu cred ca e aceeasi treaba... Ce marca e alternatorul?
                        Attached Files
                        Last edited by Florin_WES; 03-15-2017, 20:17 PM.

                        Comment


                        • #72
                          Hai ca am mai cautat si D+ ar fi excitatia cu + care vine din contact...

                          Comment


                          • #73
                            @Pirvu: Inseamna ca nu pot sa ma leg de alternator. Cred ca pana la urma problema e de la turmoteru. Din cate am mai citit, se pare ca se usca condensatorii in el si din cauza asta apar atunci probleme de genul. Am sa mai ma documentez inainte sa imi fac curaj sa desfac turometru. Desi pare mic, are o groaza de piese indesate in el.
                            Am gasit o pagina unde e descris frumos ce trebuie facut pentru a-l repara si testa:


                            Din pacate inca nu inteleg chiar toti termenii tehnici

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by grizzlee View Post
                              Inseamna ca nu pot sa ma leg de alternator.
                              Totuși, eu nu m-aș lăsa bătut! Nici eu nu am avut ”W” pe alternator, însă mi-a scos electricianul un fir de acolo, dar din păcate nu mai știu cum mi-a explicat, de unde exact l-a scos. Și după aceea a trebuit să schimb și eu un condensator în turometru, ca să indice cât de cât corect...

                              Originally posted by grizzlee View Post
                              Cred ca pana la urma problema e de la turmoteru. Din cate am mai citit, se pare ca se usca condensatorii in el si din cauza asta apar atunci probleme de genul. Am sa mai ma documentez inainte sa imi fac curaj sa desfac turometru. Desi pare mic, are o groaza de piese indesate in el.
                              Exact ce ți-am zis, dar asta doar dacă ești sigur că turometrul e beteguț...
                              Originally posted by Levi View Post
                              Dacă nu-și revine, va trebui să demontezi turometrul și să vezi de condensatorii din el... lucru de chinez bătrân...
                              Iar referitor la asta:
                              Originally posted by grizzlee View Post
                              Am gasit o pagina unde e descris frumos ce trebuie facut pentru a-l repara si testa:

                              Din pacate inca nu inteleg chiar toti termenii tehnici
                              Ai încercat o traducere cu Google translate? Pare prostie, că îți iese o ciorbă (sunt termeni pe care goagăl nu știe să le traducă), dar poate fi un punct de pornire... eu am mai procedat așa... am tradus materiale din germană (pe care n-o știu deloc, din păcate) în engleză, română și maghiară (ultima fiind avantajul meu, că e limba maternă), și din 3 texte coroborate am reușit cumva să înțeleg ”poezia”...
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #75
                                Totusi sper sa nu fie beteag turometru. Poate nu e bun senzorul de la volanta :d
                                Trag totusi speranta ca vine de oriunde altundeva decat din turometru.

                                Din pacate nu stiu vreun electrician priceput pe la noi prin zona, care sa imi scoata si mie un cablu de semnal din alternator.

                                Cat despre traduceri, vorbesc germana dar termenii tehnici nu ii cunosc momentan

                                Intre timp au venit manerele cu incuietori La prima vedere seamana si cred ca o sa fie bune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF