Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca totul e in parametri trebuie sa functioneze si cu radiatorul original. Si eu am avut ceva hibe dar am rezolvat, a mai ramas doar elicea de 460mm sa o montez si este totul cum trebuie. La mine a fost neetanseitate sistem racire si avans prost reglat, nici acum nu e reglat ca la carte dar functioneaza bine.

    Comment


    • Dada, ca aia ma bate si pe mine gandul. Strang din buci, iau unul de cupru si stiu ca nu mai am treaba cat traieste masina:

      Uite cateva linkuri din ce am gasit eu:

      http://www.conradtermic.ro/ -> din Brasov
      https://www.raal.ro/indexro.php -> Bistrita

      si am gasit si inca un nene din Timisoara care are service si face asa ceva.

      @Paul: pe mine m-a atentionat Sile ca ii trebuie racire mai serioasa, dar speram ca merge si cu ce am eu. Si pe forumurile de afara spuneau toti ca trebuie radiator mai mare, dar eu batman batman
      Last edited by grizzlee; 04-18-2018, 15:21 PM.

      Comment


      • Buna seara !



        De cate ori am avut nevoie la masinile din dotare, am lucrat cu divizia Vest a celor de la RAAL, adica cei de la Timisoara:


        RAAL VEST SA, companie cu capital integral privat are scopul principal de a intensifica vanzarile de radiatoare din aluminiu, la inceput in vestul tarii, apoi prin extindere in toata tara. RAAL VEST acorda o garantie de 2 ani pentru toate produsele sale, cu respectarea conditiilor de exploatare normale si un termen de executie de 7-10 zile lucratoare.



        Oamenii sunt super OK, in atelier exista strung si freza pe langa sudura WIG/TIG. In plus, la vremea cand am hotarat sa separ radiatoarele motor/cutie automata unul de altul, mi s-au cerut dimensiunile fagurilor respectivi via telefon, iar bazinele laterale/racordurile s-au croit la fata locului cu masina in fata atelierului.


        In curtea in care se afla atelierul diviziei Vest de la RAAL se mai afla si alte ateliere interesante, din care unul de furtune hidraulice care are pe stoc nenumarate tipodimensiuni de furtune si racorduri, plus masina de sertizat respectivele racorduri.


        Pentru inspiratie, treaba a aratat la un moment dat asa:


        In atelier.jpg Etapa intermediara 2.jpg Furtune sertizate.jpg End of story.jpg



        Radiatorul motorului a fost modificat in grosime cu un plus de vreo 20 - 25mm, din amintiri, restul dimensiunilor ramanand OEM.





        Dragos

        Comment


        • Mersi tare mult de sfaturi Dragos. Fiind la mine in oras le pot duce radiatorul original ca model si ei sa ii mareasca un pic volumul.
          Am sa le dau un telefon, sa vad ce preturi au si daca lucreaza in cupru.

          Comment


          • Le: am discutat cu nenea de la Raal din Timisoara, tare de treaba.
            Dupa dimensiunile aproximative, spunea ca o sa ajunga in jur de 1500 ron un radiator mai "gras".

            Comment


            • Nu-ti trebuie cupru, aluminiu e OK. Pe mine m-au costat ambele radiatoare din pozele mai sus undeva pe la 2000 RON, acum vreo cinci ani. Considerand ca e job custom pe masina dedicata si sub supravegherea mea, am concuzionat ca pretul este in regula.

              Radiatorul original se arunca sau se face cadou, nu se modifica. Pe masina tre' sa ajunga altul NOU, cu specificatiile tale la baza.




              Dragos

              Comment


              • O sa ii vina si lui randul. Deocamdata am luat curelele noi si montam inapoi ce s-a stricat. Dupa aceea trebuie sa vad daca nu i-am prajit garnitura de chiulasa. Daca e totul ok, cred ca o sa iau radiatorul.
                Daca da cu virgula, trebuie sa fac ce trebuia facut de la inceput.

                Comment


                • Hello

                  Intre timp s-a dat jos radiatorul, s-a spalat bine, am schimbat curelele. Dupa aprox 30 km de mers la deal a fiert iarasi motorul. Tind sa cred ca de fapt la mine e un cumul de probleme si m-am decis sa las mai la coada schimbatul radiatorului.

                  In schimb as vrea sa dau jos ciulasa si sa o trimit la rectificat/verificat/refacut scaune/ schimbat simeringuri/etc. Aici insa nu stiu ce cheie imi trebuie sa desfac suruburile chiulasei.

                  Rugamintea mea ar fi, daca stie cineva sa imi spuna cum se cheama cheia/capul ptr surubul din poza de mai jos si care ar fi marimea necesara:

                  Ar fi capul al 3-lea din poza a doua
                  Attached Files
                  Last edited by grizzlee; 05-19-2018, 12:53 PM.

                  Comment


                  • Cred ca de asa ceva ai nevoie hz990slg.jpg

                    990lg-6-14-large.jpg Cred ca M12 ai nevoie, cauta cheie bit cu 12 caneluri.

                    Comment


                    • Exact. Bagă pe goagăl ”xzn M12” și vezi după poze, ce lungime și cu ce adaptor ai nevoie.
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Patrat de 1/2 si lungime de 140mm. Se mai numeste dublu hexagon.

                        Comment


                        • Multumesc pentru sfaturi, nu stiam ca se cheama torx xzn. Vad ca in unele parti e torx xzn , in altele e denumit torx spline, in altele tubulara de impact.

                          Hazet nu am gasit la noi, dar am gasit yato YT-1069 la un pret decent: https://www.surubhouse.ro/set-8-chei...2-yt-1069.html
                          Credeti ca e bun? Pare sa aiba cele 12 caneluri.

                          Din poze, pare sa fie ce trebuie si include m10 si m12. Cu prinderea de 1/2 pot pune si cheia dinamometrica la montaj.

                          Comment


                          • Cam piperat prețul și investiția nu se va amortiza prea curând sau niciodată, dar ”ie” ce trebuie
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • Pretul celor yato este foarte bun 120lei pentru 8 bucati fata de Hazet 30 Euro 1 bucata dar inainte de a comanda fi sigur si de lungimea necesara la OM617. Cele de impact ar trebui sa reziste la un cuplu destul de mare cum este necesar la strangerea unei chiulase, daca nu rezista ajungi tot la scule de top. Bafta!

                              Comment


                              • Am uitat sa te intreb, sti modul si cuplul de stringere pentru suruburile chiulasei? Eu am ceva dar nu sunt sigur ca este pentru motorul supraalimentat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF