Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme instalație răcire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme instalație răcire

    Buna ziua! Am un W124 cu următoarea problema: completez nivelul de antigel, după 100-150 km se aprinde martorul de nivel scăzut....acum am pus o sticla de 2L la furtunul de supraplin și am observat ca după 10km am avut in sticla vreo 2-300 de ml de antigel, plus de asta bagă caldura când și când
    termostatul l-am schimbat recent, pe bord apa oscilează între 95-80 grade...in relanti ajunge pana la 95 când pornește viscocupla, in mers niciodată nu ajunge peste 85
    Menționez ca motorul este 2.0 benzina mai exact 102.963
    are 33.000 km parcurși real
    Va rog mult, dacă știe cineva rezolvare sa ma contacteze !!

  • #2
    Posibile scapari de compresie in circuitul de racire pot avea ca efect cele descrise de tine. Presupunand ca sistemul de racire este aerisit corect si termostatul nu are figuri, ramane garnitura de chiulasa sau chiulasa. Capacul vasului de expansiune etanseaza corect ?




    Dragos

    Comment


    • #3
      Mersi Dragoș ca mi-ai citit postarea, nu știu cum se aerisește corect acest tip de motor, și dacă rămâne problema cu chiuloasa sau garnitura, cum pot afla cu exacticitate ce ar fi problema??...termostatul l-am schimbat recent, îl și pot scoate pana lămuresc problema cu mașina...am citit pe undeva ca la aceste tipuri de motor din fabricație a fost problema cu garniturile de chiulasa...vasul de expansiune l-am schimbat deoarece cel vechi a fost fisurat și acum am doua dopuri, unu original de Mercedes și cel aftermarket.Multumesc !

      Comment


      • #4
        Salutari !



        In mod normal, un motor neaerisit corect duce la supraincalziri, pentru ca in zona termostatului se creeaza o perna de aer nu suficient de calda ca sa-i declanseze deschiderea. Din cele descrise initial, la tine se pare ca nu este cazul.


        Termostatul, vechi sau nou, poate avea figuri, in sensul unei nefunctionari corecte. El poate "agata" cumva, nepermitand o deschidere corecta sau completa. Ca atunci cand o usa se tine doar intr-o balama din cele doua, ea atarna, frecandu-se de sol si functionand greu sau deloc. Pentru ca nu ai supraincalziri, as exclude si aceasta varianta.


        Legat de lichidul de racire care este fortat sa iasa din vas, in versiunea "garnitura sau chiulasa defecta", compresia scapata in racire impinge gaze (de admisie sau evacuare, in functie de unde este situata fisura ca si locatie) care forteaza lichidul de racire sa dea pe-afara. Ca atunci cand umpli un pahar pana-n buza, dupa care bagi un pai in el si sufli puternic, apa va da pe dinafara. Cu motorul functionand, aceasta "suflare" este permanenta, nefiind nevoie sa-si traga rasuflarea, ca atunci cand sufli in pai pana nu mai ai aer, fiind nevoit sa faci o pauza ca sa inspiri. Daca fisura e pe partea de amestec nears, era ideal daca in motor ai fi avut doar apa, ca sa vezi cum apar culori de curcubeu de la benzina ajunsa acolo. Daca fisura e pe partea de gaze de evacuare, cu nasul bagat in vasul de expansiune vei simti arome de gaze de evacuare.


        Recomand un test cu eliminarea termostatului, aerisire daca e cazul, completare lichid de racire la nivel mediu si circulat asa o perioada. Incearca sa acoperi cam toate stilurile de mers, de la "pensionar zgarcit cu pensie de CAP" pana la "parinte care a aflat ca unul din copii a avut un accident", astfel incat sa duci masina de la o limita la alta. Daca variatiile de temperatura se pastreaza, ai scapari de compresie. Daca nu, termostatul a fost de vina.




        Dragos
        Last edited by Heavy D.; 12-15-2018, 10:53 AM.

        Comment


        • #5
          Mersi Dragoș, am sa încerc și varianta asta fără termostat, și cu ambele stiluri de condus, Menționez ca azi vară, prin August am venit cu mașina acasă,din Craiova, iar eu locuiesc la Turda, Jud Cluj..mașina avea ăpa și nu avea termostat, iar pe drum am observat oscilații de temperatura 60-90 dar nu am avut pierderi de lichide pe atunci. Vasul vechi era fisurat și lipit cu ceva poxipol și am cumpărat unul nou, de când l-am schimbat au apărut problemele astea..

          Comment


          • #6
            Salut!
            Tot 102.963 am. Si am avut o problema identica... Pierderea era de la stutul care iese din chiuloasa de sub filtrul de aer / filtrul de ulei. Furtunul care duce la aeroterma. Pierderea era doar cand se racea motorul si pana scadea presiunea apei in instalatie (dar in timp era sesizabil). Alte zone greu vizibile pe unde poti avea pierderi sunt la caloriferul habitaclu (spart) sau la colierele de la furtunele de langa baterie. Cat despre aerisire, aceasta se face natural, cu motorul pornit.... doar sa fie lichid in vas de unde sa completeze volumul de aer eliminat prin furtunul de la termostat - vas lichid racire. In concluzie atentie la elementele de imbinare cu motorul cald / rece

            Comment


            • #7
              Azi revin cu o veste foarte rea, mai exact a început sa imi scoată fum alb(antigel ars) pe țeava de eșapament...am completat nivelul de antigel la normal și in nici 2 km mi-a dispărut, iar după mine un nor foarte gros alb, Menționez ca apa nu mi-a trecut de 90 grade, iar antigelul dispare foarte repede din vas...deci cam 5 litrii in 5 minute cu motorul pornit...motorul pana acum mergea rotund, acum merge parca in 3 numa...nu știu ce sa fac, sunt disperat, am
              vorbit cu câțiva mecanici,nici unul nu vrea sa ma ajute deloc....va rog sfaturi, îndrumări....mulțumesc colegilor!!!

              Comment


              • #8
                Eventual as schimba și motorul dacă as găsi unul bun la un preț decent....

                Comment


                • #9
                  Referitor la postarea mea anterioara, s-au schimbat datele problemei. 5 litri in 5 minute, cred ca ai o "mica" piscina la un cilindru. Cu garnitura de chiuloasa scapi ieftin. Daca e chiuloasa, se complica treaba pentru ca cel care are (chiuloasa), are motorul complet. Mai rar probleme la bloc motor/ vibrochen si sa aiba separat chiuloasa. In orice caz nu poti folosi masina. Recomand sa gasesti un loc "caldut" si un motorist care sa ajunga la garnitura /chiuloasa. Aici mai e o chestiune care doar tu o stii. Starea motorului (kilometri, consuma ulei, etc). De gasit, gasesti numai ca motor in Romania care sa nu fi papat GPL slabe sanse. Cu alte cuvinte, nu stii ce iei. Motorul fara anexe e undeva pe la 200 Euro.

                  Comment


                  • #10
                    Motor complet de 2300 cmc. Parca e la fel chiulasa.
                    Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

                    Comment


                    • #11
                      Caut un mecanic/persoana care știe cum se scoate bolțul care tine patina la acest tip de motor..am si o poza dar nu se vede foarte concret

                      Comment


                      • #12
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment


                        • #13
                          E foarte usor de scos boltul eu am facut o presa, ai nevoie de un șurub matric 6x60, 70 mm, 3 piulite m10 sau o bucată de teava de 4-5 cm cu gaura interioară 10 mm, 1 piulita m6 si o saiba mai mare. Nu strica un tarod sa cureti filetul din capătul boltului si niste spray deblocat. Maine fac o poza la presa făcută de mine, dă-mi te rog un nr de tel cu watzap sau contacteaza-ma tu.
                          0744554369 Nicu.

                          Comment


                          • #14
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment


                            • #15
                              Oare o schița pentru distribuție, cum mama dracului se pune înapoi , are cineva?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF