Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Trapa W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Probleme Trapa W124

    Cablu trapa Mercedes W124-
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Vezi, incearca sa deschizi macar pana pe jumatate, ca atunci poti daj jos tapiteria de pe trapa si ai vizibilitate mai buna la angrenaje!

      Scuze, am gresit mai sus...cablul este fixacta/capsata de o placuta metalica care la randul lui este prinsa cu doua suruburi de sania care actioneaza trapa proprieu zisa... la trapele de seria I au siguranta..scuze inca odata!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #33
        Nici o problema Mer-se,stiu cum se prinde cablul de sanie,am vazut la imbecili care l-au dat jos, odata cu plafonul au distrus plasticurile,teava de aluminiu a cablului au contorsionat-o,siguranta au distrus-o crezand ca e sudata si tragand cu patentul de ea,ce sa mai spun masina e varza in interior si-mi pare rau chiar daca era de dezmembrat.....

        Comment


        • #34
          In afara de placuta metalica care asigura cablul am gasit si un stift pe cablu si nu stiu ce rol are?

          Comment


          • #35
            Dupa ce am vazut ce s-a intamplat cu masina care era de dezmembrat,am prins teama si crede-ma nu stiu la cine sa ma duc cu ea si ce sa-i fac.Problema este foarte stringenta si m-a stresat peste masura.........

            Comment


            • #36
              Concluzia care am tras-o este ca la masina asta nu poti sa-i repari nimic la trapa decat daca o dai jos complet si o demontezi,treaba deosebit de complicata penttru ca e foarte greu de pus la loc si reglat,Treaba cu deschisul pe jumatate si scoasa tapiteria nu exista,deoarece cu cat o deschizi mai mult cu atat nu mai ai acces la mecanism si la tapiterie care intra dedesubt .iar cei care spun ca au scos tapiteria de pe trapa ii cred,dar nu si ca au mai pus-o la loc.

              Comment


              • #37
                Atunci.... cine a pus tapiteria acolo prima oara?
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #38
                  Originally posted by MIHAY View Post
                  Treaba cu deschisul pe jumatate si scoasa tapiteria nu exista,deoarece cu cat o deschizi mai mult cu atat nu mai ai acces la mecanism si la tapiterie care intra dedesubt .iar cei care spun ca au scos tapiteria de pe trapa ii cred,dar nu si ca au mai pus-o la loc.

                  Aici gresesti! Tapiteria de pe trapa se monteza ulterior...si din fabrica. Sunt 4 clipsuri care se desfac si tapiteria se trage afara de sub trapa.

                  Aici sunt doua poze cu clipsurile care trebuiesc desfacute, dupa care ai acces la angrenaje...






                  P.S. Stiu ce vorbesc, am defacut deja cateva trape...si pentru colegi de pe forum care pot confirma!
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #39
                    Buna ziua !


                    Confirm eu, asa este, mai ales ca poate ultima masina la a carei trapa a lucrat mer-se280 a fost a mea, si s-a lucrat cu mine de fata.


                    Dragos

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Heavy D. View Post
                      Buna ziua !


                      Confirm eu, asa este, mai ales ca poate ultima masina la a carei trapa a lucrat mer-se280 a fost a mea, si s-a lucrat cu mine de fata.


                      Dragos


                      Buna Dl Dragos... ultima a fost la un W140 al carei trapa e aproape identica cu W124/W126 si binenteles tapiteria se scoate la fel!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #41
                        Scuze! Probabil aveti dreptate ,dar stiti cum este, atunci cand desfaci prima oara un lucru,daca nu sti mai mult strici si apoi te dumiresti cum lucreaza si in ce fel,dar ceea ce ai distrus,distrus ramane.In acest caz,daca nu sti unde vin clipsurile si unde sa bagi surubelnita risti sa deteriorezi tapiteria.Spre exp. prima tapiterie de usa de w124 i-am rupt cateva din ghearele din plastic crezand ca e pe clipsuri si mai apoi am realizat ca trebuie sa ridic de ea....Multumesc tuturor si mai ales lui Mer-Se 280! Sper sa rezolv problema!

                        Comment


                        • #42
                          Si eu confirm ca asa este si la mine a lucrat colegu mer_se280!...

                          Comment


                          • #43
                            @Mihay...nu ai de ce sa te scuzi, de-aia exista aceasta comunitate ca sa ne ajutam...eu asa percep lucrurile!


                            Spor in continuare si tine-ne la curent!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #44
                              Salutare! cablul se scoate pe la trapa si nu pe la motoras banuiesc? Merci!

                              Comment


                              • #45
                                Da, e logic... findca placuta metalica de care este asigurat cablul nu are cum sa intre pe teava!
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF