Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu mai porneste w123 200 d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai porneste w123 200 d

    Va salut!
    Scriu aici in speranta , ca voi primi cateva sfaturi utile.

    Am un w123 200 d din 82 cu care, nu s-a circulat de ani de zile aproximativ 3 - 4 ani. Din cand in cand 6 - 8 luni o mai porneam. De fiecare data pornea foarte bine adica la prima invartitura a motorului.
    Zilele trecute am pus bateria si am dat contact dupa stingerea bujiilor a pornit foarte bine, iar dupa aproximativ 3 poate 4 minute s-a oprit de parca s-a taiat alimentarea cu combustibil. Dupa aceasta oprire masina nu mai porneste. Mentionez , ca in momentul in care dau la cheie ( automat ) clapeta cu STOP de la pompa de injectie se lasa jos. Cand nu mai dau la cheie, acea clapeta revine in sus. Poate sa fie si de la potentiometrul relantiului din bord , pe care il invarteam in momentul in care s-a oprit motorul ?

    Poate careva dintre voi poate sa ma ajute cu o idee s-au un sfat colegial ?
    Omul invata pina la moarte si cind.............

  • #2
    Salut, trebuie sa amorsezi pompa de motorina manual. Pompa este aceea in care intra conductele de motorina si se afla pozitionata pe corpul pompei de injectie. O sa observi o rotita deobicei din plastic dar poate fi si din aluminiu care trebuie desfacuta (inspre stanga) pana ce iese de pe filet si permite miscare sus-jos. Se actioneaza rotita(piston) cu miscari sus-jos pana ce curge motorina pe langa. Se infileteaza (spre dreapta) si se strange rotita. Apoi ai dai cheie si trebuie sa porneasca. Spor.

    Comment


    • #3
      Aceasi problema am intampinat la w201 diesel si cauza a fost filtrul de motorina infundat. La fel cobora clapeta de stop cand dadeam la cheie si urca cand opream motorul.

      Comment


      • #4
        Va multumesc pentru raspunsuri. Am rezolvat problema si incerc sa explic, poate va fi de ajutor pentru altii ca mine. Problema a fost nimerit de sorin cu completarea, ca a trebuit sa schimb toate furtunasele de combustibil dintre injectoare pe unde a prins aer sistemul de alimentare, inclusiv si pompa de motorina. Acele furtunase de la caldura motorului, dupa un timp devin casante, unele crapa altele chiar se si rup. Cel mai simplu observam, cand avem aer in sistem daca in jurul filtrului de motorina, unde avem conductele transparente, acolo se vad goluri, bule de aer in interiorul conductelor. Ideal ar fi sa punem furtunase transparente si intre injectoare, asa devine vizibil foarte usor aceasta problema. Eu am gasit furunase de combustibil negre din care, am cumparat 2 metrii ( se vinde la metru ) asa ca am avut suficient furtun sa las peste tot o lungime mai mare cu 1 cm chiar 2. Aceasta deoarece cel mai repede se crapa la capete, care se trag pe stuturile de la injectoare, daca se crapa, strica se poate taia din furtunas si se pune la loc, asa nu trebuie sa schimbam mereu futunase, mai ales daca suntem pe marginea drumului , doamne fereste... Acum voi scrie de amorsarea sistemului. Sorin a avut dreptate cu pompa manuala , dar eu nu am reusit, asa ca am urmat sfatul altui coleg de la un raspuns mai vechi. Oricum daca vrem sa amorsa si sa scapam de aer trebuie cu o cheie de 17 , desfacut conductele din capul injectoarelor si sa pompam manual sau sa dam la automat pana incepe sa iasa motorina la conductele desfacute. Strangem ( cu simt ) la loc cele patru conducte si dam la cheie pana porneste. ATENTIE sa nu prajiti electromotorul , pentru a evita e bine sa lasam 1 - 2 minute cel putin intre doua porniri la cheie. Probabil veti descarca si bateria dar nu e problema, se reincarca cu un redresor si se continua operatiunea pana la pornire. Dupa pornire indicat ar fi sa lasati motorul pornit sa se incalzeasca bine, sa se reincarce si bateria etc. Eventual faceti un drum de cativa kilometrii. Sper sa ajute pe cineva aceste explicatii , care foarte probabil nu sunt cele mai competente.
        Omul invata pina la moarte si cind.............

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF