Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la sistemul de aer conditionat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Filtrul uscator se procura de la magazinul de piese auto. Spalarea sau curatarea instalatiei se face cu robotul sau cu ajot. Daca nu sti despre ce vorbesc, nu este suparare. Frigotehnia este destul de complexa si complicata. Dar ca sfat, dute la cineva care stie meserie, spunei ca ai avut in instalatie R12 si ca vrei sa o transformi pe R134. Cerei sa-ti inlocuiasca uleiul din compresor cu unul compatibil pentru R134 sa-ti curete bine instalatia, sa-ti monteze noul filtru, sa o videze bine si sa-ti bage in instalatie vreo 50 gr de ulei, substanta fluorescenta si binenteles freon.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #17
      Da alea sunt. Din pacate la unele marci de masini vin cu tot cu filtrul atasat pe radiator. Dar din fericire acele masini cu filtrul atasat de radiator sunt cu R134. Mercedesul are filtrul separat, se poate inlocui.
      Last edited by nora-marian; 07-04-2015, 22:00 PM.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #18
        Originally posted by nora-marian View Post
        Nu este nevoie sa pui compresorul la o sursa de 12V. Numai modelele noi trebuiesc alimentate (cele care se invart tot timpul, cele fara ambreaj)


        Va trebui curent...modelul de compresor pe care il are Ionut e cu ambreaj!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          Nu are nici-un rost sa discutam in contradictoriu. Parerile sunt inpartite si fiecare-si sustine parerea. Nu vad ceva important sa discutam si sa disecam componentele unui compresor de acest tip si modul lui de funtionare.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #20
            Multumesc tuturor pentru raspunsuri si pareri. Urmeaza sa caut rezervorul (filtrul) si dupa aia sa spal instalatia (asta e cea mai grea parte intrucat daca ma duc la vreo firma specializata aici ma scutura de cateva sute de euro, poate gasesc o metoda ''romaneasca'' sa fac aceasta operatiune). Intre timp, voi demonta compresorul sa vad daca uleiul decantat in pahar va lasa span, insa cam peste 2 saptamani cand voi avea timp.
            Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

            Comment


            • #21
              Ar mai fi o metoda de curatarea instalatiei, dar asta implica timp, migala si ceva pricepere. Desfacuta instalatia bucatica cu bucatita. Ce ramane sub bord, introdus alcool si suflat cu un complesor pana iese aloolul curat. Adica... cand sufli partea de sub bord sa pui o carpa curata in fata conductei care iese aerul sa vezi daca mai arunca ulei. Acelasi lucru facute si cu restul tevilor (alcool si suflat). Compresorul scurs bine si badat cam 200 gr. de ulei pentru R134. Montata instalatia la loc cu un filtru deshidratator (butelie) nou si mers cu masina la freon. Sa soliciti vidarea instalatiei cat se poate de bine, si sa-ti introduca in instalatie ulei si substanta fluorescenta.
              Metode romanesti nu prea sunt. Curatarea instalatiei frigorigice se face numai cu anumite substante. Ce ti-am spus eu este una din ele si cea mai ieftina. Nu se baga apa in instalatie.
              Last edited by nora-marian; 07-07-2015, 06:12 AM.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #22
                Salutare, stie cineva pe unde se scoate uleiul din compresor? Deci, m-am uitat pe dedesubt si nu am vazut sa fie vreun loc pe unde ar putea fi scos uleiul. Am gasit doar un surub lateral pe care l-am demontat si pe unde a iesit putina presiune insa ulei nu. Oare pentru a scoate uleiul tre sa demontez totusi compresorul? Surubul ala e doar pentru nivel sau are alt rol? Multumesc.
                Attached Files
                Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                Comment


                • #23
                  Pe acolo se scoate si se introduce uleiul. Trebuie dat jos compresorul, se desface surubul, se scurge uleiul intr-un pahar pentru a vedea cantitatea de ulei care urmeaza a fi introdusa (se poate pune putin mai mult, pana la 15 ml. + 10ml. de solutie fluorescenta). Poti verifica uleiul scurs din pahar sa vezi daca ai depuneri. Aceste depuneri este span/pilitura de la pistoane. Prin asta vezi daca ai si o oarecare uzura a compresorului. Daca consideri ca este destul de uzat, pe viitor sti ca urmeaza sa fie inlocuit.
                  Last edited by nora-marian; 04-07-2016, 06:27 AM.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #24
                    Mi-am facut un obicei, si anume ca la inceputul fiecarui an sa imi iau avant cu reparatia sistemului de AC. Sper ca anul asta sa termin. Am demontat compresorul si a ajuns pe mana unui ''compresorist''. A fost desfacut si ca defect a fost gasit rulmentul, care din cate am inteles, va fi usor de gasit si un simering. Acesta din urma imi cam da batai de cap, adica nu are nici un cod, nici un numar si nici nu stiu exact cum se cheama ca sa il gasesc. Daca cineva ma poate ajuta cumva, ii multumesc anticipat.
                    Attached Files
                    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                    Comment


                    • #25
                      Am recitit topicul și mă gândeam că ar fi bine să recapitulăm partea cu filtrul uscător
                      Originally posted by Lucian_kel View Post
                      in spatele farului drept, se afla rezervorul de freon
                      Originally posted by Levi View Post
                      butelia din spatele farului este uscătorul
                      Originally posted by Lucian_kel View Post
                      habar n-am (...) care este filtrul uscator...
                      Originally posted by Lucian_kel View Post
                      Filtrul este cumva butoiasul ala din spatele farului drept? Eu stiam ca ala este rezervorul de freon
                      Deci, cred că am lămurit care este filtrul uscător și unde locuiește dânsul...
                      Nu știm însă cum se numește compresorul... Denso? Sanden? York? Behr? Au fost montate mai multe tipuri/mărci...
                      Originally posted by Lucian_kel View Post
                      un simering. Acesta din urma imi cam da batai de cap, adica nu are nici un cod, nici un numar si nici nu stiu exact cum se cheama ca sa il gasesc. Daca cineva ma poate ajuta cumva, ii multumesc anticipat.
                      Poate te ajută materialele din linkurile de mai jos:
                      - în primul e vorba de un Denso, și vei găsi în text ”My order list”, iar acolo sunt ceva coduri de materiale, printre ele și ”seal”-uri... poate careva e semeringul tău (asta în cazul că ai un Denso)

                      - în al 2-lea link ai un exemplu de cum aș căuta eu pe net piesa (Seal kit), dacă aș ști marca compresorului (în link e vorba de un Sanden)
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        E un compresor York. Cred ca am gasit ceva pe ebay, e vorba de un kit de reconstructie insa il voi lasa pe mecanic sa decida daca e ce imi trebe mie. Multumesc Levi.
                        Used with Compressors That Have 7/32" Bolts. Also fits the 206 'Mini'York. 1964 1965 1966 1967 1968 1969 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978 1979 1980 1981 1982 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82.
                        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF