Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mercedes W123 coupe 280 SE/ 1982

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mercedes W123 coupe 280 SE/ 1982

    Noua mea achizitie , made in Austria.
    Radiata din circulatie in 2006 - pastrata in garaj de d-l doctor, ca masina de duminica.
    Nu am inteles motivele pentru care a radiat-o din circulatie - ceva probleme de sanatate cumulate cu impozite mari la celelalte masini.
    Ideea e ca am cumparat-o si sunt foarte multumit de ea - vopsea originala 80%,
    motor perfect de 2800 injectie ;interior original, curat si intreg.
    Probleme la balamaua stanga (rupta ) capota fata.
    Bara spate are rugina pe capete, trebuie sa lucrez la ele sau sa le schimb.
    Geamuri electrice toate 4, functionale, trapa electrica, inchidere centralizata.
    Cutie automata, schimba bine .

    Trebuie sa schimb toate lichidele - cred ca- s de epoca si ele ( 10 ani ).
    Attached Files
    Last edited by altho; 08-11-2016, 13:45 PM.

  • #2
    Felicitari. E foarte frumoasa si din poze se vede ca a fost intretinuta. Doar privind casa unde locuieste proprietarul iti dai seama de modul in care a fost tratata masina. Cred ca pe partea dreapta fata o sa ai de aliniat putin insa per total mie imi place. Daca ce vad eu in poza aia e ABS-ul, e foarte tare. Vrem mai multe detalii: km, ? proprietari, poze poze poze...

    P.S. Cere modificare titlului, 280 CE
    Attached Files
    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

    Comment


    • #3
      Pozele sunt facute la d-l doctor acasa. Maine fac cateva la mine in curte. Pe dreapta e ornamentul putin indoit, de asta arata asa. Se rezolva.
      Ai dreptate . CE - rog un moderator sa schimbe in titlu.
      Are ABS, ca franeaza altfel decat la prima albastra.
      177.000 km cu ultima revizie in carte la 144000. 3 proprietari, al 2lea o d-na a tinut-o 8 luni.
      Cauciucuri noi.
      Intru in ea de maine sa curat motorul , sa luceasca ca la celelalte. Schimb uleiurile si la drum.

      Comment


      • #4
        In dreapta fata trebuie schimbat stoperul ca nu mai are cauciuc pe el.
        Si balamaua de pe stanga e rupta, trebuie sa o schimb.

        Comment


        • #5
          Frumoasa!
          Pretul e secret ?
          Stefan

          Comment


          • #6
            Nu e secret, dar nu-i obligatoriu.
            Va fi la vanzare mai devreme sau mai tarziu, vorba unora...
            Deocamdata ma dau cu ea ...

            Comment


            • #7
              Felicitari Dane, faina jucarie...sa ai noroc la ea!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Ieri am descoperit ca are si inchidere centralizata. Faza misto e ca atunci cand inchid de la sofer, se inchide si portbagajul, dar nu se incuie usa dreapta. Daca inchid usa manual dinauntru, la actionarea cheii se deschide.
                Adica inchid usa sofer si portbagaj, dar se deschide usa pasager.
                Ceva e conectat invers.

                Comment


                • #9
                  Va trebui sa verifici traseul vacuumatic...cu siguranta de acolo e buba.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by altho View Post
                    Ieri am descoperit ca are si inchidere centralizata. Faza misto e ca atunci cand inchid de la sofer, se inchide si portbagajul, dar nu se incuie usa dreapta. Daca inchid usa manual dinauntru, la actionarea cheii se deschide.
                    Adica inchid usa sofer si portbagaj, dar se deschide usa pasager.
                    Ceva e conectat invers.
                    Mai mult ca sigur sunt inversate furtunasele vacuumatice. Eu am schimbat actuatorul din portiera pasagerului si nu mai tineam minte cum veneau. Le-am pus la ghici si acum portiera dreapta sta tot timpul incuiata. Desi stiu de unde e problema imi e lene sa ma apuc de demontat iar. Poti incepe sa verifici de acolo si daca nu e de acolo, sa vii pe fir...
                    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                    Comment


                    • #11
                      Sunt sigur ca sunt inversate furtunasele, dar nu as mai desface usa. Am sa merg pe fir si le schimb din partea ailalta. Sper sa mearga. Cand se inchid celelalte , butonul de la usa pasager se misca putin.

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat inchiderea - furtunele erau inversate, bineinteles.
                        Credeam ca nu indica bine nivelul benzinei, ca puneam 5 litri si se aprindea becul . Am desfacut sonda si era plina de rugina inauntru. Acum indica la fel, dar daca pun benzina se ridica nivelul )
                        Am facut cativa km prin oras, nu se aude nimic in ea - bucsaraie, motor.
                        E mult mai legata ca cealalta, deocamdata.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by altho View Post
                          Am rezolvat inchiderea - furtunele erau inversate, bineinteles
                          Exact cum am discutat la telefon...bine ca ai rezolvat problema.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Cand e motorul rece, merge putin mai turat - normal cu socul "tras".
                            Cuplez in Drive si pleaca cu o smucitura. Cand se incalzeste motorul nu mai e problema.
                            Am sa verific si cuplajul elastic din grup.
                            Vreau sa schimb uleiul si filtru, DAR un meserias mi-a spus ca s-ar putea sa nu mai mearga deloc cutia, avand in vedere calitatea uleiului nou.

                            Voi schimba uleiul cu ATF dex 2 , cod 236.6 - ulei recomandat.

                            Ati mai auzit de asemenea probleme ? Chiar un prieten a schimbat uleiul la un ochios automatic din 98, si a doua zi nu a mai cuplat cutia, dupa o noapte in garaj.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by altho View Post
                              Cand e motorul rece, merge putin mai turat - normal cu socul "tras".
                              Cuplez in Drive si pleaca cu o smucitura. Cand se incalzeste motorul nu mai e problema.
                              Am sa verific si cuplajul elastic din grup.
                              Vreau sa schimb uleiul si filtru, DAR un meserias mi-a spus ca s-ar putea sa nu mai mearga deloc cutia, avand in vedere calitatea uleiului nou.

                              Voi schimba uleiul cu ATF dex 2 , cod 236.6 - ulei recomandat.

                              Ati mai auzit de asemenea probleme ? Chiar un prieten a schimbat uleiul la un ochios automatic din 98, si a doua zi nu a mai cuplat cutia, dupa o noapte in garaj.
                              Salut, sa stii ca si la mine cand e rece schimba la turatie mai mare si parca ar smunci putin insa eu cred ca e doar diferenta de ruratie. Cand revine de la turatia inalta in treapta superioara are tendinta de a smunci insa doar in primele 4-5 minute pana se incalzeste. Dupa aia schimba aproape insesizabil la 40-45km/h deja e cu a 4-a. La mine uleiul e roz si la nivel si si mie ii e frica sama bag la ceva ce nu imi face probleme.
                              Last edited by Lucian_kel; 09-02-2016, 21:27 PM.
                              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF