Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alimentarea suplimentara cu hidrogen

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alimentarea suplimentara cu hidrogen

    Salutare, de curand am cunoscut o persoana ce are un C123 280CE si care a montat o instalatie de alimentare cu hidrogen. Nu am prea multe cunostinte despre asa ceva insa din ce am citit, o astfel de instalatie ar avea numai avantaje (din ce spune furnizorul). Stie cineva mai multe detalii? Persoana in cauza inca nu a reusit sa probeze deoarece masina se afla la sfarsitul restaurarii si mai dureaza pana e gata si sa poata sa isi dea cu parerea.

    Cam asta se gaseste pe net http://www.hidrogen-auto.ro/

    Si astea sunt pozele cu masina in cauza, cu instalatia doar una insa o sa ii mai cer.
    Attached Files
    Last edited by Lucian_kel; 06-01-2016, 21:13 PM.
    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

  • #2
    Salut. Am avut si eu niste asemenea tentative de a folosi asemenea instalatii de hidrogen. Ce-i drept artizanale....calculate si paracalculate zile si nopti. Din pacate am ajun s ca nu prea se justifica. Consumul de curesnt este mai mare decat cantitatea de hidrogen obtinuta. Pt un autoturism w123 chiar si cu motorul de 2800 cmc ....parca nu isi au rostul astfel de improvizatii si modificari indiferent de consum.
    Este doar parerea mea.

    Comment


    • #3
      F corecta parere...Exista notiunea de randament, care inca este subunitar cand e vorba despre lucru mecanic.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Dupa ceva timp de folosire a instalatiei incep sa apara problemele. Prima ar fi calcarul ce se depune cam peste tot. Dupa scurt timp cam asa arata talerul de la distribuitorul de benzina. Baiatul zice ca deja s-a apucat sa demonteze instalatia. Imi imaginez cam cum arata supapele si injectoarele... Poate nici reglajele nu au fost facute corect sau instalatia folosita e una ieftina.
        Sau poate trebuia sa foloseasca calgon.
        Attached Files
        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

        Comment


        • #5
          Alimentarea suplimentara cu hidrogen

          De curiozitate, a folosit apa distilata sau demineralizata?
          La cum arata calcarul cred ca a folosit apa de robinet sau de put!
          Trebuia sa foloseasca cagon cu siguranta ! ))
          Last edited by Crazyady; 07-06-2016, 23:13 PM.

          Comment


          • #6
            Dispozitivul asta iti creste consumul, nu il scade, pt ca pt a produce niste hidrogen consumi mult curent. Plus ca daca nu ai un borcan de barbotaj risti sa iti traga o explozie de numa numa daca se acumuleaza peste 4% hidrogen.
            E fain de folosit o instalatie de genul asta daca vrei lampa de sudura- arde la vre-o 3000 grade

            Comment


            • #7
              Nu stiu de ce isi bat capul unii cu inventii de a scade consumul...asemenea agregate se alimenteaza cu titei, altfel se pierde farmecul .

              Cine vrea un consum redus sa-si cumpere ''buburuza'' care POATE are un consum mai mic!


              P.S. Si eu am avut instalatie GPL pe 280-ul meu cand l-am cumparat...intradevar, era mai ieftina zama, insa nici nu am stat pe ganduri si am indepartat ''mizeria'' din masina!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                @ mer_se280
                Depinde de fiecare ce doreste de la masina lui, unii oameni care isi permit Mercedes sunt mai economi cu banii. Acest lucru nu este neaparat un lucu rau, cat despre Mercedes chiar nu conteaza ca motorul functioneaza pe titei, benzina , motorina, GPL, hidrogen, electric sau cu aer, tot Mercedes ramane si iti produce satisfactie atunci cand il conduci.


                Sent from my iPad using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Crazyady View Post
                  @ mer_se280
                  Depinde de fiecare ce doreste de la masina lui, unii oameni care isi permit Mercedes sunt mai economi cu banii. Acest lucru nu este neaparat un lucu rau, cat despre Mercedes chiar nu conteaza ca motorul functioneaza pe titei, benzina , motorina, GPL, hidrogen, electric sau cu aer, tot Mercedes ramane si iti produce satisfactie atunci cand il conduci.


                  Sent from my iPad using Tapatalk

                  Ok, insa nu stiu ce satisfactie iti poate oferi sofatul daca nu mai e cea fost inainte. De exepmlu: inainte sa dau jos GPL-ul, motorul torcea altfel, parca nici puterea nu era la fel precum este in prezent, sa nu mai zic de sunet...aici ne poate da cu parerea si initiatorul topicului, chiar si el a remarcat acest lucru la masina lui!

                  Nu este nici o problema daca variaza tipul de combustibil, insa satisfactia se schimba de la o masina la alta!

                  Cum eu sunt fan benzinar, asa sunt si altii fan Diesel...etc ect.



                  Stima
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Cu siguranta! Daca iei un 2.2 cdi bluetec de 136 de cai, te bucuri de comfortul si siguranta oferita de masina, dar in mod cert nu ai la ce sa te astepti de la varianta aceasta de motorizare decat la un consum mic de combustibil probabil, ma gandesc ca probabil la fel este si la A-class echipat cu motorul diesel de 1.5 de la Renault. La fel si cu instalatia de hidrogen. Benzina are farmecul ei dar iti lasa si o gaura mare in buzunar la pompa cand alimentezi daca iti place sa apesi acceleratia des.
                    Salut.


                    Sent from my iPad using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Mi-am facut eu una ca am inox destul la job, si nu e mare lucru de facut.
                      Uite aici faceti singuri nu mai dati bani aiurea daca vreti sa va distrati.
                      Iti trebuie niste tabla inox cat mai pur de 1 mm, garnituri de cauciuc, placi de textolit, bara filetata si piulite inox , burghiu , tarod , cupla , tub pvc, recipient bubler in cazul meu tot inox , variator pentru putere in cazul meu cumparat de pe ebay unul de 60 amperi cu 15 euro, aparat volt ampemetru cu sunt de 100 , 40 lei unu de asta, un flame arester de la orice magazin de sudura pentru lampa cu oxi care e vreo 50 lei, un releu sa pui sa cupleze numai in functionarea motorului sa nu omori bateria ca suge cat ii dai amperaj.

                      Nah acuma metoda de executie: se taie placile de inox sa formeze corpul generatorului se pun garniturile intre ele , textolitul pe margine si in el stuturile cu tub, in placi se da gaura sus si jos pt transfer , se leaga pe placi anod si katod cu 3 placi neutre pt tensiune corecta intre placi, fiecare placa neutra reduce tensiunea la jumate. Firul vine direct de pe baterie cu cablu gros si prin variator ampermetru in circuit seriat , cu afisaju si potentiometru variator in masina, sa vezi ce faci , tuburile de la generator in bubler si de acolo o iesire prin arester in galeria de admisie. Electrolit la alegere dupa fiecare ce isi permite si cat vrea sa plateasca. Apa e de la Dumnezeu de ploaie cea mai buna.
                      Si asa a dat plictisu peste mine intr-o zi pe santier si l-am facut si n am platit in total decat ce v-am spus preturi mai sus restul din deseuri. In prima faza m-am distrat cu torta de taiere ca poti taia metalu ca untu cu el si apoi l-am pus si pe masina.
                      Motor 2.5 diesel clasic cu antecamera, carburant motorina extra in amestec cu putin ulei de barca de 2t , consum inainte de a pune jucaria 7 in oras iar dupa tot atata. Imbunatariri motoru trage un pic mai bine dar nu cine stie ce si imi pare sa aiba ardere mai completa.

                      RECOMANDARE : NU VA PUNA DRACU SA ACUMULATI IN BORCAN CUM A FACUT UN DRAG COLEG DE AL MEU CARE S-A JUCAT IN GARAJ DUPA CATEVA BERI SI L-A MANCAT IN CUR SA ADUNE EL IN BORCAN NISTE HIDROGEN CA RAMAI FARA GEAMURI CAPOTA SI NEON PE TAVAN SI NU MAI AUZI O JUMA DE ORA. STOCAREA HIDROGENULUI NU E JOACA SI ESTE EXPLOZIV SI DACA CUMVA FACETI IDIOTENIA SA NU OPRITI KITU INAINTE SA INCETEZE MERSU MOTORULUI SI MAI BAGA ASA VREO 2 MINUTE SI APOI DATI O CHEIE CAPOTA O SA FIE PE MASA LA SFANTU PETRU.

                      Distractie placuta.
                      Calcul matematic de rentabilitate : am facut si asta cu un amic iar din pacate aceste kituri sunt o joaca, daca produci solar nu poti acumula si imbutelia ca are costuri de te rupe si risti sa mori cu bomba iar daca produci din alternator consuma in asa hal incat anuleaza castigul in proportie de vreo 98 %.
                      Sa cumperi asa ceva din comert trebuie sa fi ori tampit ori sa nu mai sti pe ce sa dai banii si atunci esti si mai tampit ca nu ti-ai luat un v12 amg.

                      Mentionez ca nu folosesc instalatia , am facut o proba de distractie, eu folosesc generatorul acasa in garaj pentru diverse taieri de metale.

                      Rog daca are cineva un accelerator de particule sa imi imprumute si mie, am nevoie pentru stocare, sa produc niste hydride pentru ca stocheaza hidrogenul si il elibereaza controlat si nu bubuie dar din pacate este ilegal la noi fiind produs din industria nucleara. Daca imi dati careva promit sa nu fac bomba atomica cu hidrogen si sa va omor pe toti si va dau la toti butelie de stocare sa mergeti gratis pe veci.

                      Apropo daca s-ar da acces la fabrici sa produca si sa vanda hydride toti ati putea produce hidrogen cu panouri solare in curte si toti ati conduce v12 s class ca doar e de pomana si marii producatori de petrol ar da faliment. De aia nu ni-l dau astia. Propun la rascoala cu furci si topoare sa ii tragem in teapa pe nenorociti.
                      +40758148228 whats app active

                      Proud owner of Lady Blue W140.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF