Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aerisire frane W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aerisire frane W126

    Salutare tuturor!
    Ieri am incercat sa schimb furtunasele de frana la masina mea de duminica 😁 (W126 300SE). Toate bune si frumoase pana cand conducta stanga fata s-a rupt din cauza ruginii. Fiind foarte aproape de pompa, am confectionat conducta in intregime. Dupa care am constatat ca etrierul are aerisitorul rupt.
    Intrebarea mea este: se poate face aerisirea sistemului daca acel aerisitor este rupt?
    Multumesc si sa aveti o zii buna!

  • #2
    Nu complet sau corect. Ciotul ramas din aerisitorul ala se poate scoate afara cu talent lacatuseresc sau prin electroeroziune. Sau daca ai alt etrier bun/negripat prin rafturi, vezi daca-i poti desface acestuia aerisitorul, iar in caz afirmativ, il folosesti pe asta. Si cu celalalt te vei chinui ulterior...




    Dragos

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns!
      Din pacate nu am piese extra.
      Locuiesc in Norvegia si aici este putin mai complicat xu piesele second hand si cele noi au preturi cam piperate.
      Vou incerca o aerisire pe la conducta pana imi comand un etrier. ��

      Comment


      • #4
        Sunt sanse sa-i rupi si ei niplul/hollenderul, pentru ca la conducta se umbla mai rar decat la aerisitor. Pe de alta parte, ebay este universal, si nu-mi imaginez ca un potential etrier gasit in Germania nu poate ajunge la tine via curierat/posta...


        Succes la aerisit !



        Dragos

        Comment


        • #5
          Demontează etrierul de pe suport şi fă în aşa fel încât zona în care este poziţionată gaura de filetare a racordului flexibil să se afle în poziţia cea mai înaltă, se poate, am fost în aceiaşi situaţie. În timp ce o altă persoană face presiune, acea incintă a pistonaşului se umple încet cu lichid, expulzând în totalitate aerul pe lângă filetul racordului (înşurubat în acest scop o spiră sau două) După ce observi că nu mai ies bule de aer, strângi racordul flexibil (prin răsucirea etrierului !!! de câte ori e nevoie) Te asigur că merge si dacă eşti îndemânatic nu rămâne aer deloc în etrier!

          Comment


          • #6
            Va multumesc pentru raspunsuri. Aerisirea a fost facuta si, spre bucuria mea, masina a trecut cu brio testul de frane la inspectia tehnica. ��

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF