Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Contact W126 500 SE

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Postez aici toate astea în ideea că, poate au mai păţit-o şi alţi colegi.
    O altă problemă care a apărut, şi e legată tot de contact:
    De la o vreme încoace am observat că nu-mi porneşte ventilatorul din bord. Ciudat, dacă puneam contactul pe bujii şi aveam ventilatorul pe poziţia "pornit" (cel puţin prima treaptă), băga aer, deci funcţiona. În momentul în care porneam motorul, tăia ventilatorul, asta însemnând mai departe imposibilitatea folosirii climei sau a recirculării interioare. Avea momente când se speria de înjurături şi pornea, dar eu nu mă pot baza pe personalitatea independentă a ventilatorului şi de libera lui voinţă de a-mi furniza aer. Să nu lungesc foarte mult povestea, diagnosticul (corect, de data aceasta) pus de doftor este că, are o problemă electrică la contact, unde cică există 2 contacte rotative, din care unul acţionează şi ventilatorul. Sfatul MESERIAŞULui (pentru cei care nu ştiu, am promis mai demult că, voi scrie cu litere mari doar atunci când sunt mulţumit de prestaţia omului, în rest ... max. ghilimele), dacă apare acest fenomen paranormal - nu e normal să curgă apa pe tine într-o maşină dotată cu climă - după pornirea motorului să încerc să învârt uşor înapoi cheia doar o idee. Funcţionează, deşi recunosc că nu este o rezolvare definitivă, dar totuşi a fost un diagnostic corect şi un medicament bun.
    Cele bune !
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #17
      Salut baieti, am avut si eu aceeasi problema. Dadeam pe contact si cand ajungeam la demaror..nu mai facea nimic. Am pornit-o direct pe electromotor si am dus-o la electrician care a dat butucul jos si cand s-a uitat a gasit ca cateii din butuc erau rupti. Eu deja cumparasem partea electrica dar..nu a fost sa fie aia. Am dus butucul la un meserias care mi-a facut alti catei. Chestia ce o spuneti voi cu cheia rupta e f adevarata, dar acest om care mi-a reparat contactul, cand m-am dus sa-l iau mi-a mai dat o cheie si mi-a zis: "cheia asta (adica jumate de cheie ca nu avea capat de plastic) o va folosi electricianul cand va monta inapoi butucul ca altfel nu poate cu cheia buna ca nu intra" Deci..ca sa va fie mai usor si sa simplificati treaba la montaj mergeti si faceti o copie dupa cheia voastra dar numai la bucata de metal pentru a debloca contactul.

      Bafta

      Comment


      • #18
        Originally posted by NeRv1 View Post
        Chestia ce o spuneti voi cu cheia rupta e f adevarata, dar acest om care mi-a reparat contactul, cand m-am dus sa-l iau mi-a mai dat o cheie si mi-a zis: "cheia asta (adica jumate de cheie ca nu avea capat de plastic) o va folosi electricianul cand va monta inapoi butucul ca altfel nu poate cu cheia buna ca nu intra"
        Interesant ... Eu, deşi am fost de faţă când mi l-a montat la loc, nu mă pot pronunţa în acest sens, la mine fiind demontat tot contactul, după cum se vede în poze ... Al meu MESERIAŞ n-a avut nevoie de nicio cheie-"martor", dar, de reţinut !!!
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #19
          Tata pe 560 are contact de cobra sau 124,sta butucu bagat unpic mai inauntru,nu mai vine la fata cu bordu.

          Comment


          • #20
            Originally posted by NeRv1 View Post
            Salut baieti, am avut si eu aceeasi problema. Dadeam pe contact si cand ajungeam la demaror..nu mai facea nimic. Am pornit-o direct pe electromotor si am dus-o la electrician care a dat butucul jos si cand s-a uitat a gasit ca cateii din butuc erau rupti. Eu deja cumparasem partea electrica dar..nu a fost sa fie aia. Am dus butucul la un meserias care mi-a facut alti catei. Chestia ce o spuneti voi cu cheia rupta e f adevarata, dar acest om care mi-a reparat contactul, cand m-am dus sa-l iau mi-a mai dat o cheie si mi-a zis: "cheia asta (adica jumate de cheie ca nu avea capat de plastic) o va folosi electricianul cand va monta inapoi butucul ca altfel nu poate cu cheia buna ca nu intra" Deci..ca sa va fie mai usor si sa simplificati treaba la montaj mergeti si faceti o copie dupa cheia voastra dar numai la bucata de metal pentru a debloca contactul.

            Bafta
            Va salut! Banuiesc ca acea "jumatate" de cheie a fost facuta pentru a scoate mai usor partea ce se fileteaza("capacul"). Merge si cu cheia intreaga. In acelasi timp cu desurubarea "capacului" ce tine butucul se va trage si de cheie. Asa "capacul" nu se va oprii in partea de plastic a chei, iar in acelasi timp cu cheia va iesi si butucul. Iar la montare nu va fii nici o piedica la insurubare. Se introduce butucul si se va insuruba "capacul".Problemele apar la desurubarea piesei respective.
            Problema colegului este ca nu poate invartii cheia ca siguranta din butuc sa ajunga in dreptul orificiului din"capac". Poti sa incerci sa faci un orificiu(cu un burghiu de 2sau3 in "capac" in dreptul unde ar fi siguranta pe butuc.Nu cred ca e greu sa presupui cam pe unde ar fi(iti atasez o poza cu butucul cu cheie in care se vede siguranta ce blocheaza desfiletarea "capacului"). Sincer metoda asta nu am incercat-o, acum in timp ce scriam mi-a venit aceasta idee. Incearca si varianta asta, decat sa ajungi la flex sau ciocane.
            Numai bine va doresc!
            Attached Files
            Last edited by tumar; 10-03-2010, 22:15 PM.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #21
              Va salut, sunt nou pe un forum deci daca gresesc cu ceva sper sa fie de iertat. Motivul pentru care am intrat sa scriu este ca, am un Mercedes 200E (w124) din 1991 si am o problema cu contactul/butucul, cand bag cheia nu pot deloc sa invart nici macar pana pe modul "contact pus". Precizez ca masina am cumparat-o de la cineva cu niste probleme care trebuie reparate, dar primul lucru trebuie contactul. Intrebarea este : mai pot face ceva sa-l salvez ? Sau trebuie sa cumpar alt contact sau butuc ? Multumesc si sper sa ma ajute cineva

              Comment


              • #22
                Stai liniştit, se poate repara butucul, problema e până-l dai jos ...
                Citeşte atent tot topicul, găseşti şi filmuleţ aici, oricum, ideea e că, trebuie scos ori butucul, ori tot contactul (cum a fost cazul la mine), dus la lăcătuş, şi de acolo e treaba lui.
                P.S. Mai era un topic pe tema asta, dacă nu mă înşel (dacă da, îmi cer scuze), era vorba chiar de un 124.
                Succes !
                P.S.2 Am găsit topicul respectiv:
                http://www.clubmercedes.ro/nu-se-mai...0.html?t=17390
                Last edited by Levi; 10-08-2010, 07:37 AM.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #23
                  Salut, ms pentru raspuns, problema e urmatoare, astazi am incercat sa demontez contactul cu totul, am slabit si acel colier dar nu iese, am observat acolo un mic "tamburus" am apasat pe el si tot nu reusesc sa il scot. Mai este vreun surubel pe undeva si nu l-am gasit eu ?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Robitza View Post
                    Salut, ms pentru raspuns, problema e urmatoare, astazi am incercat sa demontez contactul cu totul, am slabit si acel colier dar nu iese, am observat acolo un mic "tamburus" am apasat pe el si tot nu reusesc sa il scot. Mai este vreun surubel pe undeva si nu l-am gasit eu ?
                    Bănuiesc că ai citit atent tot topicul, dar ai o scuză: nu ştii cum arată piesa aia demontată, altfel ai şti ce să faci ! Până n-am văzut, nici eu nu ştiam, dar operaţia de demontare este descrisă aici în topic, postul lui Orvo, unde îl citează pe Nelu Pătraşcu:
                    1) Cu cheia de contact în contact, roteşti până la poziţia "contact pus"
                    2) În această poziţie, mufa aceea de plastic groasă, care conţine toate firele ce ajung la partea electrică a contactului, poate fi extrasă de pe corpul contactului, ea având o fantă laterală prin care trece o proeminenţă ce se roteşte odată cu cheia de contact. Acest umăr, dacă nu este aliniat cu fanta, nu permite extragerea mufei.
                    3) Extragerea mufei, permite acum contactului să fie rotit cu un unghi de aproape 90 grade, nu înainte de a slăbi colierul de strângere. Contactul se roteşte în jurul axului ce conţine zăvorul antifurt.Rotirea stânga-dreapta in jurul acestui ax, combinată cu o mişcare de extragere din locaşul cilindric unde este fixat, face ca el să poată fi scos fără dificultate.

                    Ei, acuma: văd că la tine e o problemă în privinţa asta, deoarece spui că nu mai poţi roti cheia în poziţia descrisă mai sus, deci nu vei putea detaşa mufa cu cablurile. Ataşez o poză, uită-te dacă e vorba de acea parte a contactului din chenarul roşu, să nu vorbim de 2 lucruri diferite ! Dacă este, atunci aştept să te ajute cineva care ştie să răspundă la următoarele:
                    - se poate scoate contactul cu mufa pe el ? - cu cabluri cu tot, acestea fiind scoase din următoarele mufe, de la celălalt capăt al fiecărui fir ...
                    - se poate scoate "priza" mufei desfăcând şuruburile încercuite de mine cu albastru ? Nu mai ţin minte dacă proeminenţa are legătură cu "priza", dar cred că nu, şi atunci s-ar putea să existe posibilitatea înlăturării mufei cu priză cu tot, tot prin rotirea ei stânga-dreapta.
                    Dacă am spus prostii, rog să fiu corectat ...
                    Attached Files
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #25
                      Din ce stiu si eu "priza" nu poate fi scoasa de pe intreg ansamblu contactului decat daca rasucesti cheia cum s-a spus mai sus. Din ce stiu , la mine la W126 butucul de cheie era ca cel care l-am pus intr-o poza mai sus, iar cel de W124 difera. V-a trebui gasita modalitatea de a scoate butucul, fara a afecta intreg ansamblu al contactului. "Capacelul" va trebui scos. Incearca metoda cu datul gaurii in dreptul orificiului unde se afla siguranta. Iti pun o poza cu butucul in care se vede unde este siguranta pe butucul de 124, si canalul prin care trece sarma.
                      Last edited by tumar; 10-08-2010, 20:19 PM.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #26
                        Cred ca voi incerca metoda cu datul gaurii, alta solutie mai buna nu am auzit si banuiesc ca este si cu rezultate bune. Eu vreau ori sa scot butucul ori contactul (sa il schimb) cu totul daca nu se mai poate repara, deci orice metoda este binevenita. Eu asa am cumparat masina si nici nu stiu motivul pentru care s-a blocat. In plus de asta cred ca s-a rupt si acel mic blocaj de pe volan deoarece fara cheie in contact se misca volanul fara probleme in toate directiile. Daca reusesc sa gasesc singur rezolvare am sa va anunt cum am rezolvat pana atunci astept sfaturile voastre.

                        Comment


                        • #27
                          Nu am reusit sa pun poza, are un format ce nu e compatibil. O sa pun deocamdata alta in care nu se vede siguranta, dar poti vedea cum este canalul. Siguranta este exact pe partea opusa. Dupa cate spui este posibil ca blocajul volanului ori este blocat, ori este rupt.Hai ca am reusit sa pun si a doua poza, in care se vede siguranta. Se vede si orificiul ce trebuie sa vina in dreptul sigurantei cand se invarte cheia. In dreptul acelui "canal" din dreptul sigurantei va trebui data gaura.
                          Attached Files
                          Last edited by tumar; 10-08-2010, 20:50 PM.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #28
                            Multumesc pentru raspuns, maine voi incerca sa dau gaura si sa vad la ce rezultat ajung. Sper ca in scurt timp sa ajunga pe strazi masina caci proprietarul dinainte si-a cam batut joc de ea.

                            P.S. Trebuie sa fie cheia bagata in contact in timp ce bag acea sarma ?
                            Last edited by Robitza; 10-08-2010, 21:34 PM.

                            Comment


                            • #29
                              Sa ai multa rabdare in ceea ce vei face. Dupa cum am mai spus cateva posturi mai sus aceasta varianta e teoretica, nu am incercat-o. Dupa cum cred ca ai vazut in a 2-a poza va trebui ca, gaura ce o vei da in "capacel" sa strapunga si partea superioara a butucului. Cand vei introduce acea sarma pentru deblocare sa ai grija sa nu intre sub siguranta, va trebui sa treaca pe deasupra, pentru a putea fi apasata.
                              Mult noroc!
                              Nu trebuie, daca tot nu se invarte.
                              Attached Files
                              Last edited by tumar; 10-08-2010, 21:41 PM.
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment


                              • #30
                                Astazi am incercat sa dau gaura dar nu prea reusesc, nu intra deloc este un material destul de tare. Tatal meu a adoptat metoda "fortatul butucului" mai exact a bagat o surubelnita si a invartit tare pana s-a rupt ceva in butuc cred. Acum daca bag cheia cam 1 cm se invarte dar nu tot butucul, daca o bag toata nu se invarte deloc. Intr-un fel am ajuns sa pot invarti ca sa bag sarma, dar problema e ca bag sarma simt cand ajunge la siguranta dar nu reusesc sa scot butucul. In filmulet am observat ca dupa aceea iese foarte usor capacul acela negru dar la mine trag cu forta si tot nu iese. Ce pot sa fac in continuare ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF