Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 Masina sigura.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ceea ce nu se stie de obicei este faptul ca de fapt nu se moare din cauza ca te zdrobeste masina "sifonata" , ci din cauza faptului ca din cauza deceleratier, a cum zice taticu cobristilor, creierul se face "muci" lovindu-se de peretele frontal al craniului. Corpul accidentatului poate sa fie si intreg, dar creierul este pasta. Info provine din laboratoarele de testare Renault Germania si viteza de la care devine critica orice coliziune frontala este ridicol de mica: 50-60 km/h.
    Cine supravietuieste accidentelor la viteze mai mari, reusesc din alte cauze - de obicei pt ca coliziunea nu e tocmai frontala si atunci fortele se disperseaza altfel.
    Scuze ca m-am bagat in topic, sper sa nu va suparati

    Comment


    • #32
      Buna seara !


      Ma indoiesc ca un Ferrari, un Lamborghini sau cine stie ce clatita de-asta rapida ar fi concepute sa aiba ceva asemanator cu un "crumple zone"... Ele nici nu sunt proiectate sa aiba asa ceva, pentru ca supravietuirea unui pieton in caz de accident nu este nici pe departe mai prioritara decat obtinerea unei console fata scurte si a unui coeficient de aerodinamicitate bun...




      Dragos

      Comment


      • #33
        Originally posted by Span0506 View Post
        Ceea ce nu se stie de obicei este faptul ca de fapt nu se moare din cauza ca te zdrobeste masina "sifonata" , ci din cauza faptului ca din cauza deceleratier, a cum zice taticu cobristilor, creierul se face "muci" lovindu-se de peretele frontal al craniului. Corpul accidentatului poate sa fie si intreg, dar creierul este pasta. Info provine din laboratoarele de testare Renault Germania si viteza de la care devine critica orice coliziune frontala este ridicol de mica: 50-60 km/h.
        Cine supravietuieste accidentelor la viteze mai mari, reusesc din alte cauze - de obicei pt ca coliziunea nu e tocmai frontala si atunci fortele se disperseaza altfel.
        Scuze ca m-am bagat in topic, sper sa nu va suparati
        Adevarat ai grait, coleg cobrist. Imi aduc aminte ca odata mi-a spus cineva "am avut accident la 140 km/h, intrand intr-un cap de pod". Urmatoarea mea replica a fost : " ce noroc ai avut ca nu purtai centura!".Si m-a intrebat de unde am stiut ca nu avea centura.I-am zis ca a fost singura solutie la o asemenea viteza sa scape viu, sa fie aruncat prin parbriz si apoi...Dumnezeu cu mila.Altfel deceleratia l-ar fi omorat de la o asemenea viteza.
        MÃREAȚA COBRA

        Comment


        • #34
          Salut ! .
          Apropo de creier terci . Am avut accident frontal la o viteza de 50/60 km/h si creierul este bine mersi la locul lui . In ciuda tuturor testelor , pana la urma este treaba de sansa si noroc .

          Eu zic sa ramanem in topic si sa aflam opinii despre W126 .

          Stima ! .

          Comment


          • #35
            Originally posted by nstoe View Post
            Salut ! .
            Apropo de creier terci . Am avut accident frontal la o viteza de 50/60 km/h si creierul este bine mersi la locul lui . In ciuda tuturor testelor , pana la urma este treaba de sansa si noroc .

            Eu zic sa ramanem in topic si sa aflam opinii despre W126 .

            Stima ! .
            Creierul se face terci la 50-60 km/h in conditiile in care decelerarea ar fi brusca si nu ar exista un spatiu cat de cat de "impachetare" a botului masinii care sa amortizeze. De ex daca te pune pe un scaun care culiseaza pe o sina de tren si te opreste brusc.
            In cazul unui accident autote mai ajuta si centura (daca este pretensionata), exista mai multe "spatii in care corpul este lasat sa decelereze putin mai lin.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #36
              Originally posted by ionutz_ng View Post
              Cu ORICE masina din lumea asta, daca intri cu mai mult de 90-100 km/h intr-un obstacol care te opreste in acel loc, MORI din cauza deceleratiei care va fi f mare.Dpdv fizic sa decelerezi de la o viteza atat de mare la 0 km/h intr-un spatiu de maxim 2 metri este sinomima cu moartea, atingandu-se deceleratii de ordinul a sute de G, chiar de ai avea un mare arc sau burete in loc de botul masinii. La 200 km/h nici macar legistii nu vor mai intelege mare lucru.
              Am intrat eu cu 130km/h intr un stalp de beton.cu w202 c200 diesel...si traiesc multumita lui Dumnezeu!Dumnezeu e mare!

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF