Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mercedes w140 intrerupe in ralanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mercedes w140 intrerupe in ralanti

    Salut.
    Am un w140 , S500 din '97 si un piston, injector ( nu ma pricep ), nu fuctioneaza cum trebuie. Bujia si bobina sunt in regula. Plus ca se simte si un miros de gaze nearse in interior. Doar in ralanti se simte putin din masina cum intrerupe, in turatii e in regula, nu se simte nimic; cutia schimba bine, kick-down-ul functioneaza bine.

  • #2
    Acum am constatat ca intrerupe la 3500 ture.

    Comment


    • #3
      Cautal pe mastermario71, programeazate la o testare la el, va spune tot. Totusi am o banuiala ca bujiile tale nu sunt OK. Eu am pe grila masini nituit o tablita care indica marca bujiei si codul bujiei. Poate ai si tu asa ceva.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Originally posted by nora-marian View Post
        Cautal pe mastermario71, programeazate la o testare la el, va spune tot. Totusi am o banuiala ca bujiile tale nu sunt OK. Eu am pe grila masini nituit o tablita care indica marca bujiei si codul bujiei. Poate ai si tu asa ceva.
        Maine sunt programat la Costel si vedem ce are. Va tin la curent.

        Comment


        • #5
          Nu s-a rezolvat nimic din pacate: schimbat calculator abs+esp+pml, schimbat senzor turatie de pe volanta, schimbat switch -ul de frana, toate filtrele, verificat pompa de benzina, verificat injectoare, supapa presiune din rampa. Pe StarDiag imi da senzorii de detonatie defecti, switch-ul de frana ( chiar daca l-am schimbat) si pompa de esp defecta.
          Oare sa ma limiteze la 3500 din cauza faptului ca pompa de incarcare de esp nu functioneaza?

          Comment


          • #6
            salutare la toata lumea !

            ce sfat imi putetixda la achizitia unui MERCEDES BENZ S500 ?
            care ar fi primele puncte slabe la care ar trebui sa ma uit ?
            masina este din 1992

            Comment


            • #7
              Regulile de postare!

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Am rezolvat Esp-ul si Bas-ul, era din pompa de incarcare M15 sau din blocul ala de valve B34: am desfacut pompa de Esp, am batut putin in ea, am pus-o la baterie, apoi am desfacut 3 conducte din blocul de valve B34, am batut in el putin cu ciocanul, am curatat senzorii de abs si montat totul la loc.
                Dar problema cu limitarea la 3500 turatii nu s-a rezolvat; eu banuiesc senzorii de detonatie, in special unul din fire care pare ca nu mai are izolatie deloc. De altfel, ii da si pe Star. Plus ca firele de la ambii senzori au fost taiate si innodate la loc.

                Comment


                • #9
                  Bad news: Am fost la Tiriac la Brasov pentru o diagnoza cu Star-ul si imediat cum au facut adaptarea de clapeta din tester, masina a intrat in limp-mode si nu mai recunoaste clapeta. Am pus alta clapeta si degeaba, tot in limp mode este, cand pun contactul nu bazaie deloc.
                  Toata problema a intervenit, imediat dupa ce a facut adaptarea de clapeta.
                  Alte doua persoane au patit la fel dupa ce au facut adaptarea la clapeta, model dupa 1996.

                  Comment


                  • #10
                    Solutia a fost, schimare de ECU, dar problema cu taiatul injectiei la 3500 rotatii, nu s-a rezolvat. Nici un martor aprins, iar pe tester o singura eroare: intrerupatorul de frana ( care e nou, OEM ). Dar ceva interesant am mai vazut pe tester: cand nu am frana apasata, imi arata ca e apasata si invers, cand calc frana, testerul vede ca nu am frana calcata; se schimba contactele.
                    Ma gandesc ca problema ar putea fi pe BAS ( nici nu ma pot conecta cu testerul pe modulul de BAS ), in special pe ,,diaphragm travel sensor" , ,, release sensor" etc, desi, esp-ul, frana, Bas-ul, abs-ul, stopurile functioneaza; doar tempomatul nu functioneaza.

                    Comment


                    • #11
                      Revin cu o alta ipoteza, si anume, ca ECU nu vede ca masina se misca, ci sta pe loc. Cineva a avut aceeasi problema ca mine, taia injectia la 3500 rotatii, dar la el nu mergea nici kilometrajul. La mine merge kilometrajul, nici un martor aprins.
                      Am masurat firul stanga de la senzorul de abs, de unde isi ia semnalul de viteza si este bun, respectiv 1600 ohmi.
                      Urmand ipoteza asta, de ce ECU nu vede ca masina se misca?

                      Comment


                      • #12
                        In urma unor verificari, se pare ca ECU primeste semnalul de viteza. In continuare aceeasi problema: taie injectia la 3500 turatii; nici un martor aprins in bord, cruise control nu functioneaza.

                        Comment


                        • #13
                          Alte noutati.
                          Se pare ca inelul de pe planetara dreapta-spate, de pe care citeste senzorul de abs, este lucios, asta inseamna ca cele doua se ating. Dar, se inting numai cand accelerez puternic, pentru ca imi taie; daca accelerez usor ajung la 3500 rotatii ( si apoi taie ) si uneori depasesc 3500 rotatii; dar daca bag piciorul brusc atunci taie.
                          Am schimbat rulmentul si la fel face.
                          Dati-mi o idee cum reuseste inelul de pe capul de planetara sa se deplaseze 1 mm si sa atinga de senzorul de abs. Toate bucsile de la bratele de pe dreapta spate sunt praf.

                          Comment


                          • #14
                            Ce ai mai rezolvat cu masina? Eram curios de niste noutati, daca e ok acum?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF