Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achiziie w211 320cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achiziie w211 320cdi

    Salutare!
    A venit vremea s m despart de w203 220 cdi din 2005 pe care îl conduc de cca 8 ani jumate i m gândesc la clasa superioar. Mai exact la un E Class 320 cdi din 2007-2008. Având în vedere c impozitul pentru 280, 300 si 320 cdi e acelai in Romania, gama 320 cdi pare c are mai multi clui i dotri superioare.
    As fi îndatorat daca posesorii modelului de mai sus ar împrti ceva experiene care m-ar putea ajuta la achiziie. Consum, dotri de urmrit (gen 4matic, airmatic, înclzire staionar etc), costuri cu service i altele.
    Înc sunt in perioada de research i nu prea gsesc muli posesori la mine in zona s fac teste live.
    Mulumesc anticipat! i happy driving! [emoji3577]

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • #2
    Originally posted by mrd View Post
    Salutare!
    A venit vremea sa ma despart de w203 220 cdi din 2005 pe care îl conduc de cca 8 ani jumate si ma gândesc la clasa superioara. Mai exact la un E Class 320 cdi din 2007-2008. Având în vedere ca impozitul pentru 280, 300 si 320 cdi e acelasi in Romania, gama 320 cdi pare ca are mai multi caluti si dotari superioare.
    As fi îndatorat daca posesorii modelului de mai sus ar împartasi ceva experiente care m-ar putea ajuta la achizitie. Consum, dotari de urmarit (gen 4matic, airmatic, încalzire stationara etc), costuri cu service si altele.
    Înca sunt in perioada de research si nu prea gasesc multi posesori la mine in zona sa fac teste live.
    Mulumesc anticipat! Si happy driving! [emoji3577]

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk

    Scuze, dar Samsung si Tapatalk mi-au mancat ceva diacritice in postarea initiala iar admin-ul a zis ca erau trecute 10 minute pentru a putea edita textul...
    Quote & edit mi-a ramas in optiuni.

    Comment


    • #3
      Salutari!

      Conduc din decembrie 2006 un W221, fabricat in decembrie 2003, cu motor mai mic decat cel vizat de tine (220 CDI). Concluzia mea: o masina EXCELENTA! Nu m-a suparat deloc in cei aproape 12 ani si 300K kilometri facuti in majoritate in Bucuresti. Inafara de service-urile facute cu rigurozitate si atentie la consumabilele folosite i-am facut doar reparatii normale pentru orasul asta.
      Este o masina misto, insa ca dotari este totusi o masina de secol 20. Din cauza ca mi se pare oarecum depasita moral si uneori incep sa i se vada si limitari fizice din cauza varstei eu ma gandesc sa o inlocuiesc cu o masina de secol 21. Tot un Merc. Cochetez cu un S class W221.
      Ca recomandari imi permit urmatoarele (unele bazate pe considerente de gust personal):
      Nivel de echipare: Avantgarde (chestie de gust);
      Incalzirea stationara cu telecomanda mie mi s-a parut cea mai tare functie a masinii, e minunat iarna la -15 grade sa gasesti habitaclul si motorul calde si mi se pare foarte benefic pentru un motor diesel sa nu porneasca inghetat bocna. Atentie insa ca incalzirea stationara se cam da la bateria mare si din experienta mea cam la fiecare a treia iarna a trebuit schimbata bateria. Nu e grav, vreo suta cincizeci de euro o baterie buna AGM de 90 Ah.
      Despre Airmatic am auzit destule, (mecanicul meu nu recomanda) si din ce se mai spune la kilometraje mari (peste 200K) se pare ca incep sa cedeze unele perne. Altfel este o suspensie super confortabila, din pacate drumurile de pe la noi se pare ca o cam termina. Am un bun amic care locuieste in Bucuresti dar casa parinteasca o are in zona Sighet, conduce un W212 cu Airmatic si de cate ori merge acasa face un lung ocol de peste o suta de kilometri doar ca sa mearga pe un drum cu asfalt mai bun si sa isi protejeze pernele. Mi se pare foarte aiurea sa fiu nevoit sa fac asta. Suspensia clasica la W211, chiar si Avantgarde, e foarte lina si placuta asa ca la Airmatic eu as spune pas.
      4matic este o optiune faina, nu neaparat pentru iarna si asa in general. Este fain pe ploaie, polei, mazga. Stiu insa ca elementele de articulatii sunt mai scumpe si ca rotile din fata nu au bracajul ala minunat cu care intorci de se mira lumea un w211 pe stradute inguste.
      As alege o cutie 7G-tronic, desi la motoare asa mari cum spui ca iti doresti nu cred sa echipeze cu 5G-tronic. Eu am cutia cu cinci viteze dar am mers cu cea cu sapte si mi-a placut mult.
      Foarte important: Nu cumpara masina din Romania daca nu cunosti bine masina si proprietarul. Romanii nostri nu vand masina buna, o vand cand incep belelele. Nu cumpara din Romania indiferent de povestea care insoteste masina. Extrem de rar romanii vand o masina buna doar ca vor modele mai noi.
      E foarte adevarat ca si in occident se mai smecheresc kilometraje si se "aranjeaza" masini pentru vanzare si se pot chiar fabrica carnete de service false insa acolo se intampla rar, foarte rar si de regula la masini foarte scumpe. Nu prea risca ei puscaria pentru o masina in jurul a 10.000 euro
      Ca o ultima sugestie, se pare ca cele fabricate dupa facelift-ul din 2006 sunt cele mai recomandate, fabricantul a rezolvat cam toate problemele recurente existente la cele fabricate pre facelift. Si nu au nici SBC, care desi asigura o franare superba este totusi nevoie sa fie schimbat/resetat/reparat dupa o anumita perioada.
      Daca bugetul permite eu as cauta sa aiba incalzire/ventilatie in scaune, trapa panoramica, portbagaj cu inchidere electrica chestii d-astea care tin mai mult de moft dar e tare fain cand le ai pe masina.
      Last edited by Midnight Blue; 11-04-2018, 22:54 PM.
      Carpe Diem!

      Comment


      • #4
        +1!
        Un w211 fie el si in ultimul an de facelift e la varsta tuturor posibilitatilor.
        Poti nimeri o gioarsa de pe care nu s-a schimbat nimic si acu sta sa pice, plus niste defecte de fabricatie ascunse care se sparg in capul tau.
        Ce e nou nu e neaparat bun, iar masinile astea nu tin o viata.

        Asa ca vezi care e pretul pietei si nu te duce neaparat la o varianta mai scumpa daca nu esti 100% sigur cu dovezi clare.
        LA fel si una ieftina s-ar putea sa fie mai scumpa la final cand tragi linie.
        Fa niste calcule cu cel mai pesimist caz si vezi unde iesi, si cam pe aia sa te bazezi.

        Preferabil o masina ingrijita, dar greu de gasit si greu de cumparat la pret bun.

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru raspunsuri. Bugetul e undeva pe la 8 mii. Ma uit dupa exemplare pana in 200k km. Sigur ca imi doresc cu cat mai multe optiuni dar depinde ce gasesc. Principalul e sa găsesc o masina curata, intretinuta, cu service la zi si nelovita. Orice optiune in plus e bonus

          Sent from my SM-G960F using Tapatalk

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF