Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie E200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat achizitie E200 Kompressor

    Va salut si va rog sa ma ajutati cu sfaturi si pareri legate de achizitia unu MB E200 Kompressor Avantgarde , cutie automata
    Am gasit o masina interesanta, fabricata in 2007, are aproximativ 110.000 km, un singur proprietar, revizii anuale
    Pretul este de 7000 Euro. Nu stiu nimic despre aceasta motorizare, am "rasfoit" si forumul si nu am reusit sa gasesc detalii care sa ma lamureasca in totalitate.
    Masina o voi utiliza in mare parte pentru condus in oras, iar media anuala este undeva la 12-15000 de km.
    Este o masina care merita achizitionata?

    Va multumesc anticipat pentru sfaturi, pareri si timpul acordat.

  • #2
    Am condus timp de 4 ani aceasta motorizare, pe un W210. Pe acest model, cilindreea este de 2.0 litri (1998 cmc), modelul vizat de dvs. ar tb. sa aibe 1.8 litri.

    Daca reusiti sa treceti mental de chestiunea numita "consum", o puteti considera drept o motorizare de vis. Cuplu de la joasa turatie, sprint si o detenta de invidiat. Eu calatoream frecvent in afara orasului in interes de business si concedii. Rareori era nevoie de viteza 5 (a mea era manuala).

    O singura problema am inregistrat: a trebuit sa schimb un senzor de la axa cu came. La un service profesionist, aceasta operatiune m-a costat 500 lei (parca ....).

    Am avut masina de la 120,000 km pana la 180,000 km. Nici un bec aprins in bord, nicio problema tehnica, doar benzina, bujii si consumabilele de rigoare. Masina se afla acum la o ruda apropiata de-a mea, si are acum peste 200,000 km.

    Consumul:
    - in oras estimativ 12 - 14 litri, depinde de trafic (poate ajunge si la 15-16 -17 litri iarna, in conditii de ninsori)
    - in exterior: 7 - 8 litri. Daca veti merge alert, precum am mers eu, consumul se va situa in plaja de sus, adica spre 8 litri. Un mers linistit, va lua si 6.8 - 7 litri.

    Am si E indicativ W211, dar motorizare 2.2 cdi.
    Crede-ma pe cuvant, ca mai mult mi-a placut 200 Kompressor. Imi surade ideea de economie de carburant (la diesel), dar imi lipseste mult "kompressorul". Urmatoarea achizitie nu va mai fi "cdi" si voi reveni la benzina.

    Un sfat pe care multi il transmit pe acest forum - "cel mai scump Mercedes, este deseori cel mai ieftin Mercedes pe care il gasesti". Nu ezitati sa platiti o prima in plus pentru o stare buna, istoric certificat.

    Bafta,
    Bogdan.
    1963 Simson SR2E
    1990 Mercedes W124 250d
    2001 Mercedes W210 200K
    2005 Mercedes W211 220cdi
    2018 Suzuki Baleno

    Comment


    • #3
      E ideal motorul respectiv, altii mai putin norocosi s-au trezit cu distributia sarita la sub 200kkm, desi masina era a lor de noua.
      O inspectie nu ar strica. Si din ce s-a mai discutat e nevoie de o inlocuire a unor furtunuri din circuitul de vacuum. Accesul e ceva mai greu.

      Consumul il impaci cu GPL, dar mai greu e sa te impaci tu cu ideea decat instalatul in sine.

      Mai mult conteaza concret masina care o iei. De nimeresti o gioarsa si cel mai fiabil motor poate fi problematic.

      Comment


      • #4
        Va multumesc pentru raspunsuri. Stiu ca o masina la mana a doua e o loterie, dar ghinion poti avea si cu una noua.
        Consider ca masinile bune au fost facute pana in 2008, dar e doar o parere personala.
        Consumul recunosc ca ma sperie putin, dar trec de la o Toyota 2.2 diesel cu 10l /100km in oras , la benzina cu 14 l/100 km, tot in oras si nu ar fi chiar un capat de tara.
        Cu gazul inca nu am studiat problema, dar nu-i nici o prioritate.
        Cu stima

        Comment


        • #5
          Sfat achizitie E200 Kompressor

          Merita masina, eu am motorul de 1.8 pe w203 facelift din 2006 cu gpl si am 331.000 de km cu distributia originala. Furtunasele si valva buclucase care se crapa costa 90 de lei pe original, dar manopera este scumpa 700-800 de lei la un service multimarca sau 1500 de lei la reprezentanta MB. Manopera este de 10 ore pentru ca furtunasele se afla intre blocul motor si kompressorul mecanic care trebuie demontat de pe masina pentru a avea acces la ele. Eu personal le-am schimbat singur. Recomand instalatie gpl iesi ca si cost per 100 de km sub costul unui motor 1.5 dci.
          La mine consumul este 12 % benzina urban si 8.2 % extraurban cu roti pe 17" care iau cam cu un litru in plus fata de 16".
          Era sa uit, uleiul schimbat obligatoriu la intervale de 10.000 de km si sa respecte norma 229.5 sau 229.3 nu norma 229.51.
          Prietenii stiu de ce[emoji16].


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Last edited by Crazyady; 09-05-2018, 15:30 PM.

          Comment


          • #6
            Ma indoiesc ca e doar uleiul.
            M111 merge sute de mii cu uleiuri normale si asta asa e de mofturos de numai 0w40 schimbat la max 10mii vrea.
            Mai degraba piese de calitate indoielnica.
            Cred ca sunt si exemple fericite in care schimba uleiul dupa planul de intretinere si masina merge bine merci.

            Comment


            • #7
              @Sharky
              Fiecare pune in motorulu lui ce ulei vrea si il schimba la ce interval doreste cel din carte sau 10.000 de km pentru Romania.
              Din punctul meu de vedere eu pun in masina mea 0W40 pe care il consider mai bun decat 5w40 atat iarna cat si vara si il schimb mai des la 10.000 de km pentru ca asa consider eu ca este bine pentru viata motorului si lantul de distributie.
              Si mai este o chestie. In caietul de service al masinii mele, dealerul MB din Germania la care s-au efectuat toate reviziile masinii pana am achizitionat-o eu, a pus numai ulei 0W40 Aral la fiecare revizie. Probabil stiu nemtii ceva de nu pun ulei original MB in reprezentanta.



              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Nu te contrazic cu nimic.
                Eu doar am scris ca ma indoiesc ca uleiul e cauza distributiilor care se strica mult prea repede.

                Comment


                • #9
                  In opinia mea intervalul prelungit de schimb al uleiului este cauza defectarii distributiilor prematur si al uzurilor din motor, apoi modul de utilizare al masinii si vascozitatea uleiului ( am auzit de masini din 2003 sau 2004 cu motorul de 1.8 la care proprietarii puneau 10w40 ca era ieftin [emoji23]). Daca facem o comparatie intre doua motoare de 1.8, unul care merge cu 0w40 si unul care merge cu 10w40, care crezi ca va ceda primul? Mai ales ca se stie la acest motor ca daca sta oprit mai mult de 5-6 ore tot uleiul de la axele cu came si intinzatorul lantului de distributie se scurge in baie, iar la pornire dureaza 1-2 secunde cu 0w40 pana urca uleiul la intinzator si restul, sa faca presiune si se aude lantul cum zornaie, iar cu ulei 5w40 dureaza 2-4 secunde pana dispare zornaiala de la pornire din spusele unor colegi care merg pe acest ulei. De aici ma gandesc ca un ulei 10w40 la pornire necesita 4-5 secunde pana urca in motor, iar iarna la temperaturi cu multe grade sub minus este crunt pentru un motor cu ulei 10w40 din punct de cedere al uzurilor premature pe care le poate produce.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Stii cum e, vorba lunga, saracia omului.
                    Altii duc motorul la sfiintit si multe altele. ASta nu inseamna ca fix aia e cauza pt care a durat, sau invers s-a stricat daca nu s-a facut.

                    Ca si treaba cu 2.5tdi PD unde de nu schiumbi des uleiul se duc camele.
                    ASta nu inseamna ca intretinerea e de vina, ci proiectarea.
                    O proiectare corecta precum la suratele ei de 1.9 nu intampina asa probleme chiar si cu uleiuri schimbate normal.

                    Importanta e verificarea inainte de achizitie, a mai luat un coleg de pe aici un E impecabil din reprezentanta, cand s-a uitat sub capac, surpriza...
                    In rest o data luat nu e mare lucru sa mai schimbi un ulei.

                    Comment


                    • #11
                      Dimpotriva e mare lucru, cunosc absolventi de politehnica, care isi cumpara Mercedes sau Bmw modele noi 2014+, o tin doi ani si nu ii schimba nici macar uleiul (pe motiv ca nu au facut intervalul de revizie de30.000 km) dupa care o vand.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Eu am achiziționat recent un e200k facelift și pot spune cã este o mașina corectã atâta timp cât accepți consumul de carburant, la mine fiind de 16-18% GPL, cutie automatã și roți pe 19.
                        Depinde și ce opționale gãsești, prețul corect pentru un exemplar în stare buna, cu opțiuni, sub 150k, este undeva la 10000 eur.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF