Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Calcule si socoteli W 212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calcule si socoteli W 212

    Salutare. Pt ca e primul meu post, permiteti sa ma prezint : Vasile, 50 ani, camionagiu, ardelean, traiesc cu familia in Nuremberg, Germania. Nu cred ca e mare branza faptul ca-s din Ardeal fatza de cei din Regat ori Moldova, nici ardelenii nu mai sunt ce-au fost acu 50-100 de ani, dar acolo m-am nascut si - asta este. Am zis asta ca sa nu supar pe nimeni.

    Pe la noi umbla vorba cum ca : sa masori de 10 ori si apoi sa tai o data. Problema mea este ca eu masor chiar de 20 de ori si cind tai, tot prost tai. Acum, de-o vreme ma maninca in cur - iertati expresia, sa imi cumpar E class. Iau forumul dv de-a lungul si de-a latul, tot ce este referitor la W212 , citesc, asimilez, dar parca tot prost sunt. W 212 este cel mai bun motor dar are cele mai multe motoare cu cuzinetii intorsi.

    Pt cei care cunosc cit de cit problema, va rog frumos luminati-ma . Au rezolvat problema asta la motor, odata cu faceliftul ori ba ???

    E un balet pe sirma, cumpararea unui E SH, dai o groaza de bani, te bucuri citeva luni, apoi pica napasta peste tine, cauta vibrochen, cauta motor, ple maturi...
    Bineinteles, ai optiunea Junge Sterne, da asta inseamna vre-o 5,6,7000 de E in plus
    Cred ca mai exista varianta sa cumperi masina de la un Handler autorizat, care iti ofera garantie 1 an la preturi intre 3-4000 E in plus.
    Sau sa cauti una la un pret ieftin, te duci la reprezentanta si schimbi distributie, patine, tampoane, pompe, etc, ca pret probabil undeva la 2-4000 E.

    Ei, prieteni care varianta ati alege ???

    Apreciez mult raspunsul vostru. Numa bine.

  • #2
    Salut si bine ai venit .
    E foarte bine ca ai decis sa te documentezi inainte .

    O masina cu istoric transparent , cu revizii facute cu piese originale cu revizii la timp o sa te scuteasca de problemele citite pe forum .
    Multe dintre problemele semnalate aici pe forum se gasesc la masini cu km multi , peste 300.000 km , masini care au fost taxi , lovite , reparate cine stie pe unde , fara istoric la MB.

    Sfatul meu este sa nu cauti masini ieftine si daca tot traiesti in DE , evita parcuri auto cu arabi , turci , balcanici .

    Sa aiba istoric , este conditia minima dupa mine de la care trebuie plecat . Km cat mai putini , sa nu aiba accident , ( o bara revopsita nu este ceva grav ).Daca o cumperi de la
    dealer MB cu siguranta ca nu vor fi probleme .

    Spor la cautat .

    Comment


    • #3
      Multumesc . O sa-i intreb pe toti de istoric si o sa fac din asta conditie `` sine qua non``.
      Te rog frumos raspunde-mi la variantele expuse de mine, de fapt intr-un fel ai raspuns, dar eu as vrea mai direct. 1, 2 , sau 3.
      Personal, am pornit de la idea achizitionarii unei masini ieftine cu multi km dar bine intretinuta pe care sa o dau pe mina unui om priceput precum CL600, dar cred ca ma indrept spre Junge Sterne si fara batai de cap.

      Comment


      • #4
        Junge Sterne iti recomand , dar sa fie luata de la dealer MB nu handleri din astia dubiosi.

        Comment


        • #5
          Calculul e simplu, masina bine intretinuta - adica maxim pe autostrada, uleiul schimbat la interval 25-35K km, filtrul de aer la 150K iar cel de motorina pe la 300K - cum sunt 90% dintre masinile bine intretinute din GE merg 400-450K km, pana sa se intoarca cuzinetii.


          Sau si mai bine intretinuta cu revizii mult mai dese si cu betisoare de urechi pe la ornamente, tot 400K-450K km merge.

          Bineinteles ca exista si exceptii, unele mor mult mai repede sau mai trz.


          Sfatul meu, benzina si cat mai noua.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6


            Nu e ce caut si doresc. Are aproape 400 K. Dar are cutie de viteze noua schimbata la MB.
            Ma intreb daca se poate pleca de la premiza asta : are cutie noua, cauti un motor pina la 100 K, pui motorul pe ea si nu ar mai trebui sa iti faci probleme, nu ???
            Basca, ai si motor de rezerva...

            Comment


            • #7
              Buna ziua !



              Un camionagiu ardelean care nu traieste la Nürnberg iti recomanda urmatoarele:


              Masina din link a fost taxi, a fost usor lovita, a fost infoliata acu' vreun an in actuala culoare, a fost coborata cu 30mm, avand cutie noua (de ce a picat ?) si un motor slab care face probleme. Si rotile pe 20 de toli nu-i aduc nici un avantaj...


              W212 nu este un motor, ci un format de caroserie. Si exista cu V6, daca ramai la diesel. Cu care masina se misca, nu se taraste.


              Daca te convine cineva sa iei benzinar, macar sase cilindri sa aiba motorul, pentru ca e slab in cuplu. Preferabil V8, totusi, si cutie in cat mai putine trepte...





              Dragos

              Comment


              • #8
                Multumesc, Dragos. Sa traiesti o mie de ani impreuna cu tot neamul tau de ardeleni.
                Da, w212 nu-i motor. 651 este tipul de motor. Noi romanii , si alte natii spunem Nuremberg, nemtii - Nürnberg.

                De ce a picat cutia ?? Cred ca se intimpla destul de des sa se defecteze cutii, sa se invirta cuzineti, sa se strice pompele, sunt fiare da-le dreacu....

                Eu voiam sa spun ca la masina aia se pleaca de la o cutie noua. Restul e vraiste, dar probabil se poate incropi o masina cu mai putin de 100 K km la un pret rezonabil.

                Probabil ca rationamentul meu este hm.., nu este corect, de asta am apelat la forumisti. Sunt sigur ca pe aici sunt si oameni cu capul pe umeri.

                Si apoi aia a fost asa de incalzire. Zi ceva de asta....

                Comment


                • #9
                  Da, lipsesc in continuare doi cilindri, da' macar rotile par normale. O cutie nu are de ce sa se defecteze des, iar cuzinetii nu au de ce sa se invarta nici atat. Cel putin, la W124, motoarele diesel depasesc 700 - 800 mii km fara sa se invarta chestiile care tre' sa stea fixe, iar cutiile tot asa. Doar ca intre timp, masinile nu se mai fac cu suflet...


                  E stea tanara se pare, la anii aia 7G-ul avea deja zece ani vechime. Iar conform regulii care zice ca "ce n-ai pe masina sigur nu se poate defecta", o lista lunga de optiuni bifate de primul proprietar este doar o lista lunga de probleme care ar putea sa ti se sparga tie in cap la un moment dat.


                  Conform descrierii nu prea bogate, nu a fost taxi, nu e infoliata, nu e tunata prin coborararea suspensiei, nu a fost lovita, vine direct de la Daimler si nu de la vreun Ali sau Iuri, motorul are ceva mai multa vana, masina pare un pachet mai putin riscant (si pe alti bani...) decat cea din primul link. La care, apropo, nimeni nu declara la ce kilometraj s-a dus cutia initiala. Iar un om antrenat poa' sa-ti faca o factura pe ce suma vrei tu, reprezentand orice vrei tu...




                  Dragos
                  Last edited by Heavy D.; 06-11-2018, 22:50 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Pt ca in zilele urmatoare voi merge la MB sa cumpar o masina, iar eu nu am mai trecut printr-o experienta din asta, cer ajutorul vostru, prieteni.
                    Am mai cumparat masini, dar de la persoane fizice, iar pretul nu a fost niciodata mai mare de 6000 E. Asa ca ii rog pe cei cu experienta sa ma ajute sa trec de pasul asta mare.

                    1 Este negociabil pretul afisat de ei sau nu ?

                    2 Are rost sa controlez si inspectionez masina la `` singe`` in depistarea eventualelor defectiuni, vicii ascunse ori nu ?? Nu vreau sa ma fac de rusine, tinind cont ca MB nu-i o firma de magrebieni pusi pe jecmaneala.

                    3 Garantia Junge Sterne pt masinile SH are mai multe formate, in sensul ca se pot include ori scoate anumite optiuni ? Sau este un contract intre doua parti predefinit, pe care tu - cumparator, il accepti sau nu .

                    4 Garantia Junge Sterne este inclusa in pretul afisat sau este `` decilin`` ??

                    5 Fara sa pari un `` ghertzoi`` se pot face negocieri usoare la : discount la suma totala, la urmatoarele revizii, etc ??

                    Comment


                    • #11
                      Din cate stiu nemtii nu prea lasa la pret , cel mult sa ciupesti un schimb de ulei gratis.

                      Garantia probabil ca se refera la defecte pt piese mai importante , trebuie citita cu atentie.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF