Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Check engine urmat de limitarea turatiei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Check engine urmat de limitarea turatiei

    Buna, am un w211 caruia ii se limiteaza turatia si nu merge mai mult de 3000. urmatoarea zi se aprinde becul de check engine si nu se tureaza, iar daca opresc motorul se tureaza dar eroarea ramane. Pe star imi spune ca e contact sau fir intrerupt de la filtru de particule si senzor. Daca sterg erorile si las motorul pornit nu da nimic pe tester. Am verificat firele si curent este pe ele nu sunt intrerupte. De la ce sa fie aceasta eroare si daca este senzorul stricat de ce nu da eroarea mereu. Tin sa mentionez ca dupa stergerea erorilor merge cam doua zile in regim normal, iar dupa revine la acelasi status de limitare a turatiei si martorul aprins.
    A mai intampinat cineva aceasta problema?

  • #2
    Salut.
    Filtrul de particile comunica cu ECU prin doi senzori : unul de temperatura si unul de presiune diferentiala( care monitorizeaza presiunea la intrarea si iesriea din DPF).
    Care din ele nu trimite informatii catre ECU?
    De obicei se strica senzorul de presiune diferentiala sau se intrerupe cablajul la mufa acestuia.
    Eu am patit acest lucru la un W203 (dar motorul e la fel ca la tine la w211 tot cod 646) care are senzorul de presiune diferentiala , pozitionat pe capacul de la filtrul de aer si s-a rupt de multe ori cate un fir din mufa (are 4 sau 5 fire , nu mai stiu exact )
    Bafta.

    Comment


    • #3
      Multumesc. Tind sa cred ca este senzorul de presiune cel din spatele motorului exact lângã filtru. Doar ca in momentul de fata mașina merge in parametri normali. Becul este stans și nu mai indica nici o eroare.

      Comment


      • #4
        Salut.
        Am un E270 2005 177cp(w211) si de cateva zile am o problema cu ea , cand accelerez la maxim nu trece de 3000 rpm , se limitează , cand opresc motorul si il repornesc isi revine , am fost la toate service-urile si nu-i da de cap , nu stiu ce sa mai fac , astept parerile voastre . Multumesc anticipat.

        Comment


        • #5
          Salut Manuel ai rezolvat problema pt ca si a mea face aceleasi figuri...merge 5 km si pe urma nu mai trage max 3000 de turatii apoi daca opresc motorul trage din nou ...la fel ...5km.Da mi si mie un raspuns daca tu ai rezolvat o

          Comment


          • #6
            Ai rezolvat problema?Ce avea?
            Ceva de genul am patit si eu cand am fost la un drum mai lung. Totul bine pana cand cu cateva ore inainte motorul treptat parca a inceput sa piarda din putere.Dupa aia pana in jur de 2300-2400 rpm tragea cat de cat dar mai sus a inceput sa imi tot taie pedala din ce in ce mai mult si la un moment s-a aprins martorul motor si nu am putut sa merg mai mult de 100km/h nevrand sa se tureze. In trepta mica am reusit greu sa il turez la peste 3000 rpm si mi s-a parut ca se auzea de la motor un fasait ca si cum ar fi fost ceva fisurat pe traseul admisiei.Am tras dreapta m-am uitat la motor si nu am gasit nimic.Repornit motorul si martorul din bord s-a stins,a mers cat de cat dar tot slabut pana la prima accelerare la peste 2500 si iar bec aprins si pedala taiata.Asa ca am repornit din mers motorul si tot asa de vreo 5 ori pana am ajuns acasa. Surpriza dupa ce motorul s-a racit oricat as tine-o in blana martorul nu se mai aprinde(mers doar pe distante scurte max.20km)si nici pedala nu o taie si sunt aproape 3 saptamani de atunci dar si asa motorul simt ca nicidecum nu mai trage cum ar trebui.
            Am soft facut nou pe masina din Decembrie fara egr of deoarece egr-ul era nou. Turbina zic ca e in parametri pt.ca a fost reconditionata acum nici 2 ani de primul proprietar ce a adus masina in Ro.Am aflat asta intalnindu-ma cu el din greseala si mi-a zis ca a fost masina lui etc.Masina s-a comporta f bine cu softul,nu a scos si nu scoate fum,diferentele fiind chiar mari.Daca inainte in a 2a spatele patina dar cu greu dupa soft patineaza mult mult mai usor,la fel face si in a 3a dar daca era un pic ud pe jos si eram singur in masina.Acum nimic nimic trage cam la fel ca inainte de soft. Nu am apucat inca sa o pun la tester pt.ca nu am avut timp si avand de circulat cam zilnic nici nu am apucat sa o las la cineva.
            Last edited by ioonak88; 04-04-2019, 13:40 PM.

            Comment


            • #7
              Salut ! Îmi spuneti va rog cum ați rezolvat problema? Ms !

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF