Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Geometrie roti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Sharky View Post
    Erau 20 lei cand le-am luat eu.

    Cei de la reprezentanta pot cere atata pt ca pot! Si probabil le mai vad la pereche si nu la bucata.

    Tu mai bine asigura-te ca bucsele ti-s ok. Din 2004 a trecut ceva vreme.
    De multe ori reglarea cu aceste suruburi nu e necesara decat daca ai kit special de suspensie care coboara garda.
    La mine suspectez ca bucsa e cea care a cedat, desi aparent pare ok.
    Faptul ca am corectat din suruburi mi-au iesit unghiurile, dar masina tot trage de volan in functie de inclinatia drumului.
    Asa ca va trebui sa lucrez din nou.
    ASa ca eu as incepe cu o schimbare de bucse, in locul tau. DAca vezi crapaturi in ele, schimba-le ca la 80 lei bucata nu ai ce pierde.
    Idem pt restul de pivoti si alte povesti. Ce e cu joc/bate/misca usor din mana va trebui sa plece.

    Da un ban pe un stand de bucse unde sa iti scuture bine masina. De tragi de ele cu ranga e DEGEABA!
    Cu ranga vezi jocurile doar cand e mult prea tarziu.
    Probabil la reprezentanta cer mai mult pe suruburi pentru ca sunt originale si nu Delphi , la asta nu te ai gandit ?
    Honda.

    Comment


    • #17
      In ciuda faptului ca astazi este sarbatoare, am reusit sa iau legatura cu baiatul ce se ocupa de geometrie la mercedes, in reprezentanta. Am discutat cu el si mi-a explicat faptul ca acele suruburi care se gasesc in reprezentanta(pe original) se gasesc si la alte magazine de piese auto la un pret rezonabil(tot pe original). Din ce a zis baiatul la telefon, am inteles ca e o problema generala la w211 si ca indiferent ce ai schimba nu o sa iasa caderea ca la carte si din acest motiv e nevoie de acele suruburi excentrice ( cum a zis Sharky), care vin pe brat. Urmeaza sa le achizitionez de la un magazin de piese auto si voi merge cu ele la reprezentanta ca sa-mi faca directia. Voi reveni cu amanunta dupa ce rezolv.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Kay View Post
        Probabil la reprezentanta cer mai mult pe suruburi pentru ca sunt originale si nu Delphi , la asta nu te ai gandit ?

        Thank you, Captain Obvious!

        Si ca sa nu zica lumea ca nu contribui cu ceva util, spre deosebire de altii.

        Daca vrei sa economisesti niste bani ai putea sa le montezi in alta parte. La reprezentanta sa te duci doar pentru reglarea convergentei sau a suruburilor de la unghiul de fuga, daca e cazul.
        Suruburile alea nu sunt excentrice in adevaratul sens al cuvantului.
        Sunt doar 3 pozitii in care intra, una fiind cea actuala, celelalte doua le ai disponibile dupa ce ai suruburile in mana.
        Cum rotile tale s-au cracit, nu s-au apropiat, e clar ce pozitie alegi.
        Vezi doar ca suruburile se strang cand masina se apasa pe roti. Si de strans se strang tinand contra de surub, altfel rupi bucsa.



        Orice service decent e capabil de asta.
        Last edited by Sharky; 11-21-2017, 11:39 AM.

        Comment


        • #19
          Ce frumos e link-ul. Ce pot sa zic? Sarut-mana si multumesc frumos. Voi lista asta si cu ea voi merge la service
          Last edited by Florin_WES; 11-23-2017, 11:27 AM. Reason: Nu mai da quote unui post imediat anterior.

          Comment


          • #20
            Salutare stimati colegi. Dupa cum am zis, revin cu detalii despre geometria la w211 meu. Am dat comanda de acele suruburi excentrice(42 lei/bucata). Toate bune si frumoase pana dupa montarea lor si incercarea de a regla directia.
            Bratul care tine amortizorul, are niste ghidaje pentru reglajul directiei si acele ghidaje erau uzate, masina avand suruburi normale..
            Bucuria cea mai mare e ca masina nu are jocuri, dar pentru a face directia trebuie sa schimb bratele St.-Dr. si daca tot umblu la partea de jos, am zis sa schimb ambele brate care se afla jos, cele cu pivot si bucse, care tin amortizorul si cele din fata, cu un pivot. Rugamintea mea este sa-mi recomandati o firma mai bunisoara(momentan nu dispun de monede pentru lemforder).

            Comment


            • #21
              Poti schimba numai bucsele, vreo 50-80 lei bucata!
              Bucsa de la telescop si pivotul mic antiruliu se poate schimba direct pe masina, daca omul are o presa.
              De nu are, cauti pe altul care are. ele nu influenteaza geometria in mod semnificativ.
              Scosul e mai greu, bagatul e destul de usor.
              Dar astea is ieftine ~50 lei bucata, le poti face si acum.
              Niciuna nu reprezinta un pericol, prima data incep sa bata, dar ele semne pana sa se rupa.

              Pivotul mare oricum e independent de brat, de se tine bine mai lasa-l.
              Ai mai putea include si capete de bara, daca inca sunt cele originale cu steaua pe ele.
              PE la 200kkm se cam duc, asta din ce am vazut statistic.

              Eu am pus bucsa mare TRW, varianta plina la bratul celalalt si tine de vreo 8mii km, nu a crapat, nu da semne.

              Ghidaje uzate?
              Esti sigur ca ai mers unde trebuie?
              Suruburile alea nu intra decat intr-o pozitie, santul ala nu e pe centru surubul se pune intr-un fel intr-o parte, si rotit cu 180 grade in celalata.
              Vrei sa zici ca dintii aia sunt uzati? Si daca sunt uzati de la ce?
              Doar daca vreun idiot nu a strans surubul si a batut pana i-a distrus!
              Dintii nu tin pe pozitie, strangerea surubului tine bratul pe pozitie!
              Last edited by Sharky; 11-24-2017, 13:17 PM.

              Comment


              • #22
                Atentie ca la unele modele de brate bucsa nu e pusa central, e un pic decalata intr-o parte.
                Omul care le schimba ar fi bine sa marcheze.
                Nu cred ca e critic, dar nici de neglijat.
                Si repet inca o data, strangerea suruburilor se face in pozitia normala a bucselor, adica cu bratele in pozita lor normala, cand masina sta pe roti.
                Ori masina e pe canal, ori de e pe elevator ridici de brat cu un cric.

                Comment


                • #23
                  Da. Multumesc frumos de raspuns. Dar nu cred ca se complica astia de la service sa faca treaba asta. Ar insemna sa merg la un garaj. E mult mai simplu pentru ei sa schimbe bratele decat sa schimbe bucsaraia.. Am gasit un kit pe internet, din 10 piese, de la ATEC. Destul de ieftin, 1300 ron, dar nu stiu nimic de aceasta firma, daca sunt ok. Zice ca da garantie 2 ani pe piese.
                  Din ce am vazut, suruburile ce le-am cumparat aveau canale paralele si cand invartea de surub, intr-adevar se schimba unghiul de cadere, pana la maxim -1.50 grade. Mai mult nu mergea si daca mai insista putin cu cheia, se auzea o pocnitura si roata revenea la pozitia initiala. Am vazut ca nu invartea surubul intr-o singura directie, il invartea si spre dreapta si spre stanga, iar la un moment dat, degeaba il invartea ca nu se mai schimba absolut nimic. Asa a ajuns sa-mi zica sa schimb bratele. Ma gandesc ca la cat a invartit surubul ala, chiar mecanicul a uzat bucsa pe interior...Nu stiu ce sa zic..

                  Comment


                  • #24
                    Citeste pdf-ul atasat.
                    Suruburile postate in link-ul meu, sau cele originale pt reglaj NU SE INVART, ele se baga in slotul dorit.
                    Nu am idee ce ai cumparat tu, dar reglajul nu se face ce la bucsele excentrice.
                    Data viitoare mergi la unii care stiu cu ce se manca mercedes sau stiu citi o documentatie.

                    Probabil asta spune lumea sa te duci la reprezentanta, ca e plin de habarnisti care muncesc nu gandesc.
                    Eu inca nu am ajuns la mecanici. Toate operatiunile le-am facut eu si pana acum nu am reusit sa stric ceva.
                    Ai putea citi in topicul meu si despre cum se monteaza aceste suruburi.
                    Last edited by Sharky; 11-24-2017, 18:19 PM.

                    Comment


                    • #25
                      la mercedes geometria este undeva la 280 lei,asa ca nu se merita sa te tot duci pe la tot felul de 'meseriasi'

                      Comment


                      • #26
                        Asa voi face ! In cazul in care gasesc un service care sa vrea sa-mi schimbe bucsile, voi face cum a zis Mr. Sharky. Daca nu vrea nimeni voi lua un kit de brate..mananc o luna de zile coji de cartofi ) si voi pune un lemforder pe masina ca sa-mi alung gandurile si voi merge in reprezentanta pentru directie. Oricum, daca bulangiul ala deschidea bine ochii pe foile ce le-am scos dupa atasarea colegului nu cred ca erau probleme, dar nah..

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF