Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat / parere achizitie C200/2012

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat / parere achizitie C200/2012

    Salutare,

    As dori sa ma ajutati cu cateva sfaturi, impresii, pareri legate de masina din anuntul de mai jos.
    Sunt pe cale sa imi cumpar masina de care sunt indragostit inca de mic - C Class - si as vrea sa iau o masina de care sa fiu sigur ca nu are probleme ascunse sau mai stiu eu ce nenorociri. Trec de la o frantuzeasca la un Mercedes (imi asum cheltuielile cu intretinerea, taxe, RCA, piese, care sunt mai mari decat la o frantuzeasca de nivel mediu) si as vrea sa aflu cat mai multe despre acest model de C Class (consum, cheltuieli, consumabile, ce piese sunt predispuse sa pice mai repede, etc.).

    As fi dispus sa dau undeva intre 9-10k EURO pe un C Class berlina cu cutie manuala dupa 2012. Sigura chestie care imi atrage atentia si nu stiu cat de verificala este, sunt nr de km, 183k. Ce ar trebui sa stiu sau la ce ar trebui sa ma astept la aceasta masina de acum in colo in conditiile in care km ar fi reali?

    Sunt novice si pe acest forum, prin urmare imi cer scuze daca nu este locul potrivit pentru acest topic.



    Multumesc frumos pentru ajutor!



  • #2
    Intreaba daca are istoric reprezentanta , in ultimii 2 ani , cere seria pt verificare .
    Tot la orice reprezentanta poti face o verificare tehnica , costa cateva sute de lei .Acolo afli si daca are vopsea originala , cum se prezinta etc.

    Daca se scuza vanzatorul , cauta altceva .
    Mai sunt cateva detalii financiare legate de tva , etc la care sa ai grija.

    Comment


    • #3
      Originally posted by marius_gusti View Post
      Salutare,

      As dori sa ma ajutati cu cateva sfaturi, impresii, pareri legate de masina din anuntul de mai jos.
      Sunt pe cale sa imi cumpar masina de care sunt indragostit inca de mic - C Class - si as vrea sa iau o masina de care sa fiu sigur ca nu are probleme ascunse sau mai stiu eu ce nenorociri. Trec de la o frantuzeasca la un Mercedes (imi asum cheltuielile cu intretinerea, taxe, RCA, piese, care sunt mai mari decat la o frantuzeasca de nivel mediu) si as vrea sa aflu cat mai multe despre acest model de C Class (consum, cheltuieli, consumabile, ce piese sunt predispuse sa pice mai repede, etc.).

      As fi dispus sa dau undeva intre 9-10k EURO pe un C Class berlina cu cutie manuala dupa 2012. Sigura chestie care imi atrage atentia si nu stiu cat de verificala este, sunt nr de km, 183k. Ce ar trebui sa stiu sau la ce ar trebui sa ma astept la aceasta masina de acum in colo in conditiile in care km ar fi reali?

      Sunt novice si pe acest forum, prin urmare imi cer scuze daca nu este locul potrivit pentru acest topic.



      Multumesc frumos pentru ajutor!

      Nu pot sa-ți dau pe privat!

      Tocmai astept sa imi ajungă un w205 din afara și am pus la vânzare masina mea. Poate te interesează. Prețul e conform mobile.de, dar negociabil, bineînțeles.
      Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.

      Bafta!

      Comment


      • #4
        Salutare Vlad! Masina arata super, de km sau dotari nu mai discutam insa nu as vrea mai jos de 2012. Daca ma poti ajuta cu cateva sfaturi legate de acest model sau ceva costuri orientative cu consumabilele/piesele uzuale as fi recunoscator. Spor!

        Comment


        • #5
          Nu prea stiu sa-ți spun. Nu am schimbat nimic la masina. Am făcut doar revizii anuale care sunt destul de scumpe, in jur de 1500 lei.

          Comment


          • #6
            Eu am exact ce vrei tu doar ca e break,am 313 000 cu ea si nicio problema pana acum.Am luat o in 2016 cu 250 000 km din De. cu carte service la reprez. pana la km aia.In 2 ai am schimbat fix asa;senzor Dpf 450 ron test cu manopera cu tot,placute,suporti motor si cutie dar au fost mai mult de moft decat de necesitate si rezivie motor si cutie atat.E si la vanzare deca te intereseaza break!

            Comment


            • #7
              La ce te referi cand spui revizie motor si cutie? Doar schimburile de ulei si filtru aer/carburant/habitaclu? Din pacata nu urmaresc break. Spor!

              Comment


              • #8
                Salut, nu iti recomand w204 cu cutie manuala. E dezastru, am eu benzina cu manuala. Unul dintre motive este ca agata indiferent cat de bun e ambreajul (kit-ul) mai ales cand e rece. Dupa ce se incalzeste uleiul este mai ok. Eu am luat asa masina ca avea ils si era avangarde cu packet vizual AMG dar nu as mai face asa ceva .Revizia A la benzina este 480 ron la reprezentanta si revizia B ( o data la 2 ani) este 1300 ron.

                Masina din anuntul de pe autovit pe langa faptul ca e manuala nu are nici macar incalzire in scaune si nici ILS este si clar nu are 183k uitandu-ne numai la bancheta din spate e ponosita tapiteria. Eu am 190k si nu arata asa. Dupa poze e masina de flota sau taxi.
                Last edited by Alex20; 11-27-2018, 15:19 PM.

                Comment


                • #9
                  Pot sa spun ca din cate masini cu cutie manuala am condus, w204 CDI mi se pare cea mai OK.
                  Saptamana trecut am avut un client sa faca o proba cu masina mea, iar prima reactie a fost ca demareaza foarte lin in comparatie cu masina lui Audi A4 din 2011.

                  Am un prieten cu masina exact ca a mea, dar automata. E OK cutia, dar problema e ca are consum vreo 11% in oras, in timp ce eu fac in jur de 8% si alta problema o are cu filtrul de particule, treptele se schimba cand vrea cutia, nu cand vrea el.

                  Una peste alta, eu nu mi-as lua masina de 180k oricate optiuni ar avea sau oricat de Mercedes ar fi. Dar e doar o părere personală.

                  Comment


                  • #10
                    Da, asa este pleaca mai lin de pe loc decat multe masini cu tractiune fata, cred ca se datoreaza mult cuplelor de cauciuc dintre cutie - cardan si cutie - diferential dar si volantei. Dar totusi ca si feeling cutia mi se pare mult mai putin rafinata decat la alte marci premium. Cursele sunt mai lungi si nu sunt foarte exacte poate si pentru ca timoneria este montata direct pe cutie. Un alt aspect enervant este marsarierul in care este foarte greu de bagat. La inceput am crezut ca a mea are probleme dar pe toate forumurile din UK (unde sunt mai multe manuale) este fix aceeasi problema. Fratele meu are un w204 2013 cu 80k km si e fix la fel poate o idee mai bine deci nu cred ca e vorba de uzura. Cred ca Mercedes nu are interes sa faca o cutie manuala rafinata pentru ca majoritatea isi cumpara auto. Eu m-am lecuit de manuala la MB.

                    Comment


                    • #11
                      La ce cutii de viteza automate sunt pe Mb e pacat sa iti iei manuala!

                      Comment


                      • #12
                        Salutare. La fel ca si initiatorul si eu tind sa trec de la un Pegeot la un Mercedes C250 AMG 4Matic T model din 2011 facelift cutie automata. Pretul ar fi in jurul la 11500 inmatriculat cu aproximativ 210000 km cu ultima intrare in service in De la 194000 in Martie 2018. Am rasfoit forumul in cautarea eventualelor probleme ce pot aparea la acest model iar in afara de tampoanele ce am vazut ca sunt mai sensibile nu am gasit probleme intampinate ce-i drept de putinii posesori care au mai scris pe forum. O eventuala verificare mai amanuntita se poate face la reprezentanta doar cu programare peste cateva saptamani. Intreb posesorii de acest model sau cei care cunosc mai amanuntit, la ce probleme sa ma astept la acest nr de km, eventuale verificari ce pot sa fac inainte sa o iau? Orice sfat este binevenit. Multumesc anticipat!

                        Comment


                        • #13
                          Gasesti un post imens despre distributie OM651 și unul și mai mare despre cutiile automate

                          Majoritatea, suntem posesori de om651 pe aici...
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Am cautat exclusiv informatii despre C250 204cp facelift. Posibil si din aceasta cauza sa nu fi gasit prea multe informatii. Multumesc de informatii. Am crezut ca odata cu faceliftul au disparut si problemele de distributie ale modelului anterior...

                            Comment


                            • #15
                              Atat prefacelift-ul cat si facelift-ul folosesc motoare identice ( de la 2010 in sus , euro5 ).

                              Problemele de la distributie sunt in general de la refuzul proprietarilor de a inlocui distributia , din cauza costurilor . De la 200k km in sus ....chiar daca este pe lant , incepi sa fii atent la zgomote la pornire.

                              La fel si in cazul cutiilor automate , schimbul de ulei facut DUPA ce incep smucituri la schimbarea treptelor de viteza .

                              Timpul afecteaza calitatea uleiului din motor , cutie , pompe servo samd .
                              De asta avem de inlocuit la fiecare 5 ani sau 125.000 km la 7g plus , 55-60.000 km la 7g / 5g , MAXIM 1 an la ulei motor etc .

                              Asa ca recomand un istoric cat mai clar cu intrari in reteaua mercedes anual .

                              Ce se gaseste pe piata sh , la preturi “bune” sunt ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF