Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierd lichid de răcire pe la filtrul de motorină!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierd lichid de răcire pe la filtrul de motorină!

    pierd lichid de racire pe la filtrul de motorina( fuel filter housing) am inteles ca e o problema comuna la w204, a mai patit cineva si cat de complicat e sa schimbi housingul de la filtru
    Attached Files

  • #2
    2010 Mercedes Benz C220 CDI This Merc was brought in with quite a severe coolant leak from the engine. We have seen coolant issues in the four cylinder...

    Comment


    • #3
      Este un recall la w204 pt filtrul de motorina , in legatura cu lichidul de racire . Mergi la orice reprezentanta , ar trebui sa fie gratis.

      Comment


      • #4
        da ai avut dreptate dar am vazut prea tarziu postarea am reparat-o deja. mersi oricum..

        Comment


        • #5
          Salutare,

          Aceeasi problema am avut-o si eu. Am schimbat ieri piesa, dar la fel - nu in baza vreunui recall. Nu stiam de asa ceva.
          Baietii s-au miscat destul de repede. A durat 2 ore +/-, inlocuirea piesei si schimb antigel. Ce ma nelamureste este ca piesa pe care o aveam este cea atsata acestui post, iar piesa care a venit comandata in baza seriei este cea prezentata mai sus. Piesa noua are un surub in plus!
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Originally posted by Sorel1987 View Post
            Salutare,

            Aceeasi problema am avut-o si eu. Am schimbat ieri piesa, dar la fel - nu in baza vreunui recall. Nu stiam de asa ceva.
            Baietii s-au miscat destul de repede. A durat 2 ore +/-, inlocuirea piesei si schimb antigel. Ce ma nelamureste este ca piesa pe care o aveam este cea atsata acestui post, iar piesa care a venit comandata in baza seriei este cea prezentata mai sus. Piesa noua are un surub in plus!
            Da, asa este. Piesa noua e putin modificata. S-a renuntat la suruburile care se strang in galeria de admisie si s-a adaugat un surub la partea de prindere in chiulasa. Se pare ca datorita celor doua suruburi care se strang in galeria de admisie apareau probleme din gauza vibratiilor.
            Das Beste oder Nichts !!!

            Comment


            • #7
              Foarte clar explicat!
              Multumesc!

              Originally posted by alex_pop View Post
              Da, asa este. Piesa noua e putin modificata. S-a renuntat la suruburile care se strang in galeria de admisie si s-a adaugat un surub la partea de prindere in chiulasa. Se pare ca datorita celor doua suruburi care se strang in galeria de admisie apareau probleme din gauza vibratiilor.

              Comment


              • #8
                Bună. Am in Mercedes-Benz c250 blutech .La motor deasupra la capac in drapta pierde foarte mult antigen.In 8 km ii pun 1.5 de apă.Stie cineva care ar fi cauza?
                Va multumesc anticipat.‍♂️

                Comment


                • #9
                  Revin cu update: la mine inca mai pica antigel, se pare ca tot prin acelasi loc, chiar daca piesa a fost inlocuita.
                  O sa merg luni inapoi pentru verificari.

                  Sent from my CLT-L09 using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Szili View Post
                    Bună. Am in Mercedes-Benz c250 blutech .La motor deasupra la capac in drapta pierde foarte mult antigen.In 8 km ii pun 1.5 de apă.Stie cineva care ar fi cauza?
                    Va multumesc anticipat.‍♂️
                    Salut,

                    In cazul meu pare sa fie acea conducta de apa, dar cred ca totusi la tine ar trebui scos capacul si vazut pe unde pica exact. Este greu de spus...

                    Sent from my CLT-L09 using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by alex_pop View Post
                      Da, asa este. Piesa noua e putin modificata. S-a renuntat la suruburile care se strang in galeria de admisie si s-a adaugat un surub la partea de prindere in chiulasa. Se pare ca datorita celor doua suruburi care se strang in galeria de admisie apareau probleme din gauza vibratiilor.
                      Buna seara,

                      Adaugarea surubului in plus pe partea de prindere in chiuloasa presupune si efectuarea de o noua prindere in chiuloasa ?

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF