Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 probleme cu inchiderea centralizata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    salut! o problema asemanatoare am si eu.. asemanatoare asa: http://www.clubmercedes.ro/inchidere...e+centralizata
    diferenta este ca eu nu am folie pe nici un geam... iar totul merge struna cu exceptia faptului ca trebuie sa ma apropii foarte mult de clanta portierei ca sa inchid/deschid masina;

    Comment


    • #32
      Originally posted by nickbal View Post
      Sincer nu vad de ce merge de aproape si de departe nu. Repet ca centralizata lucreaza radio (pe frecventa) si nu IR. Cel mai probabil ai o problema la modulul de receptie radio de pe masina, fiind putin probabil sa iti moara ambele chei simultan.
      receptie radio !? eu nu am folie, dar un semn clar este ca intradevar, radioul are probleme; nu prea folosesc eu radio in masina, dar functioneaza de parca nu as avea antena; e totusi posibil sa fie ceva acolo; verific maine pe lumina


      Originally posted by haddess View Post
      Daca merge doar cu senzorul infrarosu din manerul usii atunci sunt cateva posibilitati: ai pus de curand folie pe luneta si ai ecranat antena (dar in cazul asta aveai probleme si cu receptia posturilor radio), antena de receptie defecta, sau SAM spate cu probleme. Zi-ne mai multe detalii: a inceput sa faca figuri dintr-o data sau a dat semne?
      cum eu nu am folie, ramane antena de receptie si/sau SAM spate; le verific maine si revin;
      multumesc

      Comment


      • #33
        Vis-a-vis de inchiderea centralizata, astazi am facut din 2 bucati una functionala....si in sfarsit am si eu inchidere /deschidere din cheie precum si coborare/ridicare geamuri ( masina este c180 elegance din 95. )
        Problema care a aparut, este ca in timpul mersului pompa incepea sa functioneze singura din cca 15 in 15 secunde.
        Pompa are pe ea 3 mufe : 1 mare ( cca 8 pini ) si 2 mici una cu 3 pini si una cu 2 pini.
        Le-am scos pe rand pe cele mici si surpriza, dupa ce am scos-o pe cea cu 2 pini, ...merge normal si nu sa anulat nici o functiune.
        Intrebarea este de ce, si ce reprezinta acea mufa cu 2 pini?( acum la mine este in aer )

        Comment


        • #34
          @caamsd
          Cheia are doua cai de comunicatie cu masina: infrarosu (IR) si frecventa radio (RF, plus functia de pornire pe care nu o luam in calcul acum). In stalpul din stanga al lunetei pe directia de mers se afla O SINGURA ANTENA de receptie a undelor radio din orice sursa dar sa fie in intervalul ei ca lungime si tip (AM, FM LW, etc), un amplificator de semnal al acesteia si doua "dispozitive de deparazitare" (nu stiu cum sa le zic altfel), unul situat in stalpul din stanga celalalt in stalpul din dreapta. Aceasta antena receptioneaza si undele radio transmise de cheie precum si undele posturilor sa zicem "de muzica" ce au frecvente si lungimi diferite. Acum: de ce am intrebat daca ai folie? In cazul in care se lipeste folie cu continut mare de metale (din cele reflectorizante, tip oglinda, etc) aceasta ecraneaza undele transmise de cheie precum si posturile radio. Observi ca cele doua probleme apar concomitent (radio si inchidere), asa cum s-a intamplat la initiatorul acestui topic imediat dupa ce si-a pus folie. Omul credea ca i-au taiat firul, etc., si poate a cheltuit o gramada de bani pe testere, interventii pe la SAM-uri si alte chestii, cand de fapt trebuia sa dea doar folia jos. Bineinteles, baietii care i-au montat-o trebuiau sa cunoasca acest aspect si sa il puna pe om in tema, dar...ma rog. In cazul in care nu ai folie inseamna ca se intampla ceva cu antena in sine, sau poate cu amplificatorul sau deparazitarea. Ai putea sa verifici acest lucru tinand cheia in dreptul lunetei in zona din stanga sus a acesteia, si vezi astfel daca merge inseamna ca antena e buna dar amplificatorul e dus si nu amplifica semnalul slab care vine de la distante mari. De asemeni poti verifica si deparazitarea mergand cu masina in camp deschis, departe de alte surse de bruiaj (stalpi electrici, case, alte masini etc). Daca nu da rezultate nici o metoda inseamna ca e ceva in neregula cu antena sau cablurile aferente si trebuie verificat mai in amanunt. Ar mai ramane posibilitatea ca modulul RF al cheii sa fie dus. Daca te uiti cu atentie in varful placutei care iese din cheie cu bateriile, o sa vezi un abtibild pe care scrie CEPT LPD-D. Sub acel abtibild, daca il dezlipesti cu grija scrie cine a facut acest modul (siemens), codul piesei si frecventa de operare (433.92Mhz). Exista posibilitatea (destul de mica totusi) ca modulul sa fie dus poate de la apa, socuri, etc si cheia sa nu mai transmita pe unde radio, dar in cazul asta radioul masinii nu ar avea de suferit. Tot in cheie am zis ca e si modulul IR al carui receptor se gaseste in manerul usii de la sofer si care pe langa deschiderea usilor deschide/inchide si ferestrele si trapa pentru aerisire in zile toride. Fiind pe infrarosu raza de actiune este foarte mica pentru a nu deschide din greseala ferestrele de la distanta si sa o uiti asa. Daca inchiderea merge pe aceasta cale IR, ma face sa cred ca SAM-ul nu are nimic. Daca ar fi fost ceva in neregula cu el nu ar fi mers nici asa. Deci nu ar ramane de verificat decat antena, amplificatorul si deparazitarea. Spor la treaba.
          Last edited by haddess; 06-16-2011, 10:49 AM.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #35
            multumesc haddess
            incerc sa le verific cum am un pic de timp ; pana atunci,

            Comment


            • #36
              scuze, (este necesar al 2-lea mesaj, intrucat mausul meu a cazut si a facut un clik din greaseala ) )
              deci.. pana atunci incerc niste schimburi de piese si consumabile, dar revin cu problema

              Comment


              • #37
                salut nu va suparati pe mine, nu prea am timp...
                so.. zis si facut! demontat, montat... pana ieri cand citesc din intamplare ca cineva (nu mai gasesc linkul, dar pe aici) a avut o astfel de problema si a schimbat siguranta din portbagaj de la slotul nr. 8; fug imediat sa vad ce gasesc pe la mine si constat cu stupoare ca in slotul nr 8 al masinii mele nu se afla nimic; fug deci, dau 50 bani, iau o siguranta de 7.5 si ...soc.. merge! Doamne ce penibil... imi este jena si imi cer scuze pentru bataia de cap... uite ce mare problema; am mai citit insa pe aici si multe astfel de probleme se pot rezolva cu un pic de atentie si verificari minime... timp sa fie multumesc si drumuri bune!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by maco View Post
                  Cu mare placere,aseara am rezolvat cu numai 100 lei si a constat in demontarea fetei de usi,demontat modul inchidere centralizata si schimbat un arculet .Totul a durat 50 min.
                  Salut! Am si eu aceeasi problema la un Mercedes W203. Tamburusul de la usa de la sofer oscileaza in mod repetata sus/jos atunci cand actionez inchiderea.

                  Maco imi poti spune si mie unde anume ai rezolvat problema? Sau altcineva..

                  Multumesc anticipat!

                  Comment


                  • #39
                    Sal Schumi, uite aici un site extern cu poze despre arcul rupt la inchiderea centralizata,fapt pt care oscileaza butonul de inchidere. http://www.benzworld.org/forums/w203...ck-bounce.html Pt a cauta o problema ,ca sa nu va mai chinuiti cu clasicul search al forumului unde e mai greu sa cauti ceea ce doresti, cauti pe google.ro si el iti va interpreta cautarea atat in forumul acesta cat si in alte forumuri destina sau cu rezolvari asupra cautarii tale.Nu uita sa pui la sfarsitul cuvantului sau problemei cautate marca masinii pt o cautare mai exacta si sa nu iti arate si de la alte masini.Bafta.

                    Comment


                    • #40
                      Multumesc frumos Mihai pentru link, insa as fi vrut sa aflu cum a rezolvat cineva aici, local. Sau cu alte cuvinte, daca gasesc acel arc separat, trebuie sa cumpar tot mecanismul, daca o poate schimba cineva, s.a.m.d.

                      Comment


                      • #41
                        Salut, am achizitionat de curand un CLC 220CDI 2010 si nu imi functioneaza deschiderea din telecomanda de la distanta (adica prin undele radio RF) si doar rare ori o pot deschide/inchide prin IR(infrarosu)(ambele chei au bateriile noi) la fel nici radioul nu capteaza frecventa niciunui post,am verificat/schimbat siguranta nr8,am desfacut capitonajul pt a inspecta amplificatorul antenei unde pare totul intact si la locul lui,am verificat continuitatea lunetei si este ok,tin sa mentionez ca da masina are geamurile fumuri pe spate dar nu folie ci ionizate mai degraba nu stiu daca au fost facute de fostul propietar sau asa vin din fabrica (eu am cumparat-o de la un al doilea propietar care mi-a spus ca si el la fel a cumparat-o si ca nu s-a sinchisit sa o faca) si nu stiu ce sa ii mai fac .... Ampificatorul antenei se poate repara? Marti am facut programare la service pentru diagnoza ,dar vreau sa stiu cei care v-ati mai lovit de aceasta problema cum a-ti rezolvat-o?? Orice sfat e bun venit,multumesc anticipat

                        Comment


                        • #42
                          Am si eu aceeasi problema cu inchiderea, insa la mine nu functioneazacand e cald afara... desi acum vad ca nu are niciun stres... la fel am verificat si eu sigurante si altele, totul pare ok, insa... m.am hotarat sa cumpar si sa schimb amplificatorul/ antena de sub luneta si cu prima ocazie o sa schimb sa vad daca rezolv ceva. Te rog frumos, daca vrei si poti dupa ce mergi cu ea, posteaza aici si fa un update problemei daca e sau nu rezolvata si daca da, prin ce metode. Spor la treaba si sper sa fie cat mai usor si deloc costisitor!

                          Sent from my SM-G920F

                          Comment


                          • #43
                            Sper sa o rezolv cu costuri minime,cu siguranta am sa postez rezolvarea,vad ca sunt multi care au sau au avut aceasta problema si mai nimeni nu posteza si rezolvarea ..

                            Comment


                            • #44
                              Iti multumesc frumos si daca aflu ceva postez tot aici la tine. Poate poate...

                              Sent from my SM-G920F

                              Comment


                              • #45
                                Si eu tot amplificatorul il banui dar intai vreau sa vad ce imi da la diagnoza ,din ce am mai gasit prin alte site-uri am vazut ca se poate repara nu doar schimbat dar nu spune si cum..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF