Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W204 C250 probleme 7G tronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W204 C250 probleme 7G tronic

    Salutare!
    Am si eu un C250 din 2012. Masina se comporta ireprosabil, exceptand cutia, si anume:
    Cu motorul rece, scutura intre treptele 1-2 si 2-3, mai accentuat intre 2-3, in ideea in care, parca franeaza putin. Cand se incalzeste motorul zvacnirea devine aproape insesizabila, dar chiar si asa, intre treptele 2 si 3, schimba greoi, ramanand prea mult turata in treapta inferioara.
    Masina am cumparat-o la 150000 km, avand 2 revizii la cutie, facute la reprezentanta, iar pe la 180.000 i-am facut si eu o revizie + update de software, in speranta in care s-ar rezolva problema, dar nu a fost asa.
    Cei de la Casa Auto Brasov au zis ca e normal ceea ce se intampla, dar conducand si alte masini cu aceeasi cutie stiu ca nici nu se simte cand schimba.
    Stiu ca este o problema minora, comparativ cu ce am vazut pe aici, dar este extraordinar de frustrant.
    Orice sfat/parere/ajutor este bine venit.

    Horia.

  • #2
    Tampoane curse , au fost inlocuite vreodata?

    Comment


    • #3
      Daca nu sunt cuprinse in kit-ul de revizie ma indoiesc... Din nou, cei de la Tiriac Auto au zis ca nu au ce sa ii faca, ca asa trebuie sa se comporte. Ultima revizie i-am facut-o acum 1000 km...

      Comment


      • #4
        Poate fi si ceva mai grav , dar eu zic sa o iei mai simplu , inlocuieste tampoanele , oricum la km astia sunt terminate daca sunt cele originale .
        In rest pune un star pe masina sa nu fie alte probleme.

        Comment


        • #5
          Originally posted by b97dmt View Post
          Poate fi si ceva mai grav , dar eu zic sa o iei mai simplu , inlocuieste tampoanele , oricum la km astia sunt terminate daca sunt cele originale .
          In rest pune un star pe masina sa nu fie alte probleme.
          Am pus star. toate sunt in regula. am vorbit cu primul proprietar despre problema si a zis ca totul a inceput dupa primul schimb de ulei in cutie, la aproximativ 60.000 km. Nu este prima situatie despre care am auzit in care incep sa fie probleme dupa schimbul de ulei in cutie. Unde recomanzi sa inlocuiesc tampoanele? Masina avand istoric doar la reprezentanta, am ezitat sa fac manevre in genul, necunoscand un specialist pe cutii. citind si rascitind forumurile din germania, am aflat ca sunt niste cutii foarte sensibile. Merci!

          Comment


          • #6
            Tampoanele le poti schimba la orice atelier / service ( care a mai facut acest lucru), iti recomand originale. La C se schimba destul de usor , mai complicat este la 4matic.
            Cutia se comporta la fel si in D si in S ?

            Comment


            • #7
              Originally posted by b97dmt View Post
              Tampoanele le poti schimba la orice atelier / service ( care a mai facut acest lucru), iti recomand originale. La C se schimba destul de usor , mai complicat este la 4matic.
              Cutia se comporta la fel si in D si in S ?
              Da, si in sport tot aa. Nici nu e diferena de timp de rãspuns intre moduri. Doar se tureaza mai mult în S.

              Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Cam aceeasi problema o am si eu. Am masina de 3 zile si am observat ca la motorul rece zmuceste la schimbarea vitezelor. Pe masura ce se incalzeste motorul , zmuciturile dispar de tot. La cald merge impecabil. Ce parere aveti? De unde sa incep?

                Comment


                • #9
                  Salut. Completez acest subiect cu exact aceleasi simptome, dar cu o masina mult mai putin folosita, am un w204 cu 7G tronic plus din 2012, masina achizitionata de la reprezentanta Mercedes la 40.000 km. Masina a fost cumparata vara (august 2017) fuctiona absolut perfect totul, dar pe masura ce a venit anotimpul rece am observat cutia comportandu-se ciudat, mai exact cand schimba din 2-3 o face cu şoc. Asta pana trece temperatura apei de 50 de grade. In fine... masina a fost dusa la reprezentanta de 3 ori cu problema asta dar nici o schimbare, ce-a mai de amploare interventie (din spusele meseriasilor de acolo) a fost sa schimbe valva electrica din bloc (ce-a responsabila de treapta 3), pe moment s-a simtit o oarecare schimbare spre bine dar in 3 zile a revenit complet la cum era. Am tot strabatut internetul in cautarea unei rezolvari dar nimic cert. Multe masini se comfrunta cu problema asta si toti zic ca ar incepe dupa primul schimb de ulei.
                  Acum nustiu ce sa zic, rezolvare nu prea este din moment ce nu da nici o eroare pe tester , nu avem ce sa facem decat sa asteptam primavara .
                  Mai nou am inceput sa o las sa se incalzeasca pe loc cate 10- 15 minute, nu mai face asa tare. Si inca o chestie nustiu cati ati observat dar cand se regenereaza totul merge mult mai fin mai frumos, e alta masina, uneori porneste regenerarea cand e rece detot dupa 2 minute de stat la relanti si efectiv cutia nu mai face nimic , merge perfect chiar daca este rece, asta e singura chestie ciudata.
                  Astept pareri si sfaturi, actual masina are 63.000 km si uleiul in cutie a fost schimbat si la 40.000 si la 52.000, cu toate acestea socul la rece cand schimba 2-3 e tot acolo.

                  Va salut cu stima! Alin
                  ​​​​​
                  Last edited by AlinD; 12-17-2018, 01:05 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Cat de tare se simte socul ? Pe manual tot asa face ?
                    Tampoanele de la motor si cutie au fost inlocuite vreodata? La 5-6 ani le poti inlocui linistit.

                    Si la masina mea se “simte” cum schimba cand e rece , dar asa face de noua ,nu consider ca este defect .

                    E normal sa schimbe mai altfel cand afara sunt temperaturi negative.

                    Din auzite , cand afara este foarte frig , porneste regenerarea pt a se incalzi mai repede motorul . La fel si aeroterma/clima porneste doar cand baga aer cald .

                    Comment


                    • #11
                      Foarte tare nu face, pur si simplu simt cand schimba treapta 3 ( e ceva mai brusca) ciudat e faptul ca face doar a 3-ea. Voi arunca o privire la tampoane curand sa vad cum se prezinta...si pe manual face lafel.
                      im rest nustiu ce sa zic.. poate am eu asteptari prea mari de la un C class.
                      Salutari !
                      Last edited by AlinD; 12-17-2018, 22:21 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Exact asa face si a mea din 2 in 3 se simte mai tare, parca schimba un incepator . Se simte si din 3 in 4 dar mai putin. Cand se incalzeste este ok.
                        Inca nu am schimbat uleiul la cutie, nu stiu cand si cum a fost schimbat, in istoric scrie doar service A , service B.
                        Last edited by hremus; 12-28-2018, 18:47 PM. Reason: completare

                        Comment


                        • #13
                          Service la cutie cere masina . Se face cu o combinatie de taste , asa am vazut ca fac la reprezentanta . Apare un cod , il baga in program si afiseaza daca trebuie service la cutie . Indiferent ce iti apare pe cluster cand pornesti masina ( Service A , A 1 , B etc )
                          AlinD la tampoane daca nu sunt curse nu prea ai cum sa le evaluezi . Isi pierd elasticitatea , doar unul daca nu merge ok se transmite si la celelalte 2 .
                          Last edited by b97dmt; 12-28-2018, 20:43 PM.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF