Va salut cu respect .
Detin un Mercedes c180 w202 an 97 .
Problema este urmatoarea .
La relanti , dupa aproximativ 30 minute , acul care indica temperatura apei , ajunge lejer la 100 grade , poate sa ajunga si la 120 .
Recent am schimbat vascocupla . Functioneaza ... Am observat ca atunci cand accelerez , vascul isi schimba puterea , si sufla mai mult aer , astfel acul indicator scade .
Nu am acel difuzor de aer , care directioneaza aerul doar spre motor .
Termostatul l-am testat , prin fierbere . Deschide , insa nu stiu la ce temperatura . Toate furtunele sunt fierbinti , radiatorul deasemenea .
Nu am nici un semn cum ca garnitura de chiuloasa este arsa .
Antigel in vasul de expansiune este in permanenta .
De unde poate fi problema ? Orice sfat este binevenit .
Detin un Mercedes c180 w202 an 97 .
Problema este urmatoarea .
La relanti , dupa aproximativ 30 minute , acul care indica temperatura apei , ajunge lejer la 100 grade , poate sa ajunga si la 120 .
Recent am schimbat vascocupla . Functioneaza ... Am observat ca atunci cand accelerez , vascul isi schimba puterea , si sufla mai mult aer , astfel acul indicator scade .
Nu am acel difuzor de aer , care directioneaza aerul doar spre motor .
Termostatul l-am testat , prin fierbere . Deschide , insa nu stiu la ce temperatura . Toate furtunele sunt fierbinti , radiatorul deasemenea .
Nu am nici un semn cum ca garnitura de chiuloasa este arsa .
Antigel in vasul de expansiune este in permanenta .
De unde poate fi problema ? Orice sfat este binevenit .
Comment