Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme turbina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme turbina

    Am o problema cu turbo si sunt cam nedumerit!Am fost la mecanici si toti zic ca nu e nici o problema.SUIERA atat la accelerare dar mai ales la decelerare...Masina functioneaza perfect ,raspunde foarte bine la accelerari cat si in sarcina.Suieratul(ca Salvarea)se diminueaza da` nu cu mult cand motorul ajunge la temp. de lucru.Ulei nu consuma nu am nici o EROARE raportata de computerul de bord ,nu stiu cum sa fac sa nu o mai aud...

  • #2
    Nu agata paletii de la turbo?

    Comment


    • #3
      Suieratul s-ar putea sa fie din cauza ca ai joc in axul de la turbo dar nu cred sa fie grav suiera si la mine si eu am numai 54000 km

      Comment


      • #4
        De agatat nu agata paletii,iar joc are foarte putin.Am inteles ca un mic joc e normal sa aiba chiar de noua.Oricum am facut cu ea 15000 km. si nu au fost probleme.Mentionz ca filtru de aer si uleiul sunt schimbate(Mobil1 ESP-provenienta Germania).Sper sa fie doar o alarma falsa referitoare la turbo...

        Comment


        • #5
          ai grija cu turbina ca poti sa futi motorul odata se rupe iti baga ulei in capul pistoanelor si pa,mergi si tu la un specialist sa uite la ea, nu te duce la toti papagali

          Comment


          • #6
            Multumesc ,oricum nu am de gand sa umblu la ea dar poate printr-o intretinere si exploatare adecvata nu cred ca voi avea probleme.Stai linistit ca nu frecventez 'papagali'.

            Comment


            • #7
              Aceiasi problema o am si eu la W211. La mine sunt 2 probleme, una am rezolvat-o astazi. Un O-ring dintre furtunul care vine din intercooler catre turbina si a doua ar fi o mica crapatura in carcasa filtrului de aer care amplifica suieratul. Azi am apucat sa schimb O-ring-ul de cauciuc si zgomotul s-a diminuat foarte mult, ramane sa inlocuiesc carcasa filtrului de aer si suieratul va disparea. Se aude cel mai accentuat cand turbina intra in sarcina in jur de 1600/1700 rpm , dupa 3000 nu se mai aude in acceleratie.

              Comment


              • #8
                Nu trebuie sa umblii la turbina inca. Dar peste niste ani te va lasa sigur/ o bagi nou si basta.
                Ca sa eviti papagalii fi abonat la dealer!
                Originally posted by vulpe gabriel View Post
                Multumesc ,oricum nu am de gand sa umblu la ea dar poate printr-o intretinere si exploatare adecvata nu cred ca voi avea probleme.Stai linistit ca nu frecventez 'papagali'.

                Comment


                • #9
                  Suieratul asta se aude atunci cand turbina descarca presiunea in exces.Atunci cand schimb vitezele de exemplu si trebuie sa iau piciorul de pe acceleratie suieratul creste dupa care scade.Asta de fapt e deranjant .Suieratul in sine nu ma deranjeaza doar aceasta fluctuatie cand reduc sau schimb vitezele.

                  Comment


                  • #10
                    Nu conteaza, daca motorul merge in parametrii laso in pace. Cind tea lasat cumperi una noua, mergi la un meserias la el acasa acolo la voi in zona tio monteza si mai mergi alti inca 10 ani.
                    Originally posted by vulpe gabriel View Post
                    Suieratul asta se aude atunci cand turbina descarca presiunea in exces.Atunci cand schimb vitezele de exemplu si trebuie sa iau piciorul de pe acceleratie suieratul creste dupa care scade.Asta de fapt e deranjant .Suieratul in sine nu ma deranjeaza doar aceasta fluctuatie cand reduc sau schimb vitezele.

                    Comment


                    • #11
                      La al meu w203 2.2 cdi cu 275.000 km am desfacut furtunul de intrare aer in turbina si am descoperit ulei infața paletelor.Am tras și impins de ax dar nu joaca decat sus si jos sa zic minim 2 mm catre 3..4 mm.E normal acel joc?.Mi se pare sincer prea mare.Epuratorul de gaze schimbat acu 2 luni.Am desfacut si tubul ce merge catre intercooler și nu era gram de ulei.Masina trage foarte bine dar nu vreau sa o ia cumva turbo pe ulei si sa se tureze la maxim pana se duce motorul.Menționez cã pe star nu imi da nici o eroare.Fumul negru in schimb ma terorizeaza.O parere despre acel joc in ax?.Menționez cã dețin un star sd 4 cu softul din 03.2018 dar nu stiu unde pot face un test la turbina,mã refer la presiune(turbina este vacumaticã)
                      Last edited by reaper_ax; 07-18-2018, 07:54 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Jocul trebuie sa fie mic, spre insesizabil. Daca ai avea joc de 2-3-4 mm, deja ar freca palele de corpul turbinei. Joc au toate, dar trebuie sa fie mic.

                        Masina o ia pe ulei cand se rupe axul turbinei si incepe si trage uleiul de ungere pe admisie. De la o anumita varsta cam gasesti ulei pe la toate turbinele, nu cred ca e motiv de ingrijorare.

                        Fumul e de la amestec bogat, care poate sa aiba mai multe cauze. Da tot timpul cu fum sau doar la pornire ori la depasiri?

                        Comment


                        • #13
                          Tot timpul da acum.Ma atetionat si politia aici in germania la semafor ca sa merg in service cã si miroase foarte toxic.Sa fie dpf-ul deoarece baga turbina ulei in el?Am comandat galerie noua de admisie si diseara o montez deoarece la asta de pe masina joaca toata tija cu paletele si imi arunca și negreala pe langa ele.Egr e curațat de 1 luna 2(egr este vacumatic).

                          Comment


                          • #14
                            Menționez cã nu ma limiteaza la 3000 rpm.Am facut recent 2 drumuri stuttgart münchen si stuttgart frankfurt.Am mers si cu 220 cate 100 si de km(era autobanda nelimitata 181 de km).Am tinut-o turatã din tiptronic de numa.Pe star c4 nu imi da nimic.O sa fac in curand și test de etanșietate la tubulatura turbo plus intercooler.Verificat manual nu am gasit nimic fisrat sau sãrit de la loc.Fumul negru la relantiu și in mers cand schimba e urat si stand langa masina miroase foarte ințepator ș toxic.

                            Comment


                            • #15
                              Am filmat și a uploadat jocul in turbina.Eu spun ca e mare jocul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF