Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Martor temperatura aprins cand este motorul rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor temperatura aprins cand este motorul rece

    Martoul de temperatura sta aprins cand este motorul rece.
    Dupa 20-30 minute dupa ce motorul sta pornit se stinge.

    Mai sta aprins si cel cu SRS.

    A class w168 A160 benzina 2013

    A mai intalnit cineva aceasta problema?

  • #2
    Salut!
    Martor SRS=plasa de sesizare a prezentei de pe scaunul din dreapta defecta(de cele mai multe ori).
    Martor temperatura:daca-i aprins galben semnalizeaza faptul ca-i insuficient lichid de racire. Daca-i aprins rosu semnalizeaza acelasi lucru,dar mai grav.
    Si intr-un caz,si-n celalalt(SRS si martor temperatura) trebuie pus testerul pe masina si vazut exact despre ce-i vorba. Dupa verificarea lichidului de racire, evident.

    Comment


    • #3
      W168 din 2003 sper, că din 2013 e altceva. Astea vechi nu cred să aibe și galben și roșu. Cel puțin pe a mea n-am văzut să fie altceva decât roșu.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #4
        Daca e din 2003, da, are senzor de nivel in vasul de expansiune. Galben-lipsa lichid, rosu-temperatura ridicata. In ambele cazuri trebuie verificat nivelul.
        Si sa stim exact ce culoare se aprinde...
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          A mea din 2002 are senzor de nivel (plutitor).
          Corect ce spune LauLaur.

          Comment


          • #6
            Bună seara.
            Sunt posesorul unei buburuze de 1.7.cdi de aproximativ 1 lună.

            1. Ieri a apărut prima problemă, martor temperatură lichid răcire aprins roșu plus semnalul sonor și ventilatorul de pe radiator merge la viteză maximă, la pornirea mașinii dimineața la -4 grade celsius.
            2. Am pus testerul și a arătat codul de eroare P-0115- senzor temperatură lichid răcire.
            3. Am schimbat sonda de temperatură cu tot cu termostat.
            4. Eroarea continuă să apară și becul roșu de avertizare nu se stinge.
            5. Vă rog să mă ajutați cu informații dacă cumva mai există și o altă sondă de temperatură lichid răcire, sau ce ar putea să dea această eroare.
            Mulțumesc anticipat.

            Comment


            • #7
              Salutare.
              Daca calculatorul nu primeste semnal de la senzorul de temperatura de pe termostat, masina se manifesta cum ai descris tu mai sus. Am testat pornire cu mufa scoasa de pe senzorul de temperatura de pe termostat, la fel s-a manifestat.
              Verifica firele de pe mufa de conexiune. Verifica si mufa de pe termostat sa-ti fie uscata sa nu faca scurt intre pini.
              Alta sonda/senzor de temperatura al apei nu mai este... Doar modelele facelift au si senzor de nivel in vasul de expansiune dar de-acolo nu-ti porneste termocupla la turatie maxima.
              W168 or nothing!

              Comment


              • #8
                Salutare.
                1. Buburuza mea este fabricată în 2002 și are și senzor de nivel în vasul de expansiune.
                2. Am schimbat și senzorul de nivel ( aceleași simptome).
                3. Am să verific mufa de la sonda de temperatură și sper să nu fie în scurt sau vreun fir întrerupt.
                4. Vă țin la curent cu rezultatul verificării.
                Vă doresc o zi bună.

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  Verifica instalatia. Cablajul duce in mufa ECU pe pinii 27 si 36. Scoti mufa ECU si masori intre pinul 27 si unul din pinii din mufa ce duce in senzor. Intre pinul 27 si unul din pinii mufei trebuie sa ai continuitate, la fel si cu pinul 36 si celalalt din mufa senzorului. Daca nu se intampla asa, cablajul e intrerupt.
                  De retinut: orice interventie asupra instalatiei electrice se face cu borna negativa scoasa!
                  P.S. Cand motorul e cald ce se intampla?
                  Last edited by LauLaur; 12-05-2018, 17:06 PM.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Salutare.
                    Vă mulțumesc pentru sfaturi.
                    Am rezolvat problema, era întrerupt unul dintre cablurile care mergeau de la ECU la sonda de temperatură lichid răcire.
                    Am înlocuit cablul / firele mai exact și acum funcționează fără probleme.
                    Pentru un fir întrerupt ( nu am mai pățit așa ceva la nici una dintre mașinile pe care le-am mai avut), am schimbat termostat, sondă temperatură lichid răcire, sondă nivel lichid răcire.

                    Comment


                    • #11
                      Asta se va intampla mereu, indiferent de masina, daca te apuci sa schimbi piese inainte de a verifica si a sti exact care e problema.
                      Bine ca s-a rezolvat!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Cablurile de la ECU au un traseu foarte prost. Și e la fel și la W169. Eu le am toate bandajate și prinse cu șoricei. La W168-ul ce l-am avut am găsit plasa în care vin ruptă.
                        E la fel și cu furtunul ce vine în rampă. La W168 se freacă de carcasa filtrului de aer. Precis vin prinse cumva dar dacă se umblă pe acolo nu-și mai bate nimeni capul să le așeze cum trebuie...
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF