Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Volan se invarte greu

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Volan se invarte greu

    Azi cand am parcat masina am observat ca volanul la masina mea (Vaneo 1.7 cdi 2004) a inceput sa se invarta greu.

    Nu s-a aprins nici un bec la bord. Aveti idee de la ce ar putea fi ?

    MS

  • #2
    Neata.
    Imi vin in minte rrei cauze.
    1Alternator defect, dar nu cred pentru ca in cazul asta trebuia sa se aprinda bateria in bord.
    2Pompa servo defecta.
    3Caseta de directie defecta si a pierdut uleiul.

    Nu stiu cum e la vaneo, dar la w168 , pompa servo e in dreapta cand deschizi capota lipita de botul masinii, langa radiator.Are un capac rotund si odata desurubat poti vedea nivelul lichidului. In interiorul capacului e o banda verticala de plastic gradata ce sta in uleiul servo. Parca are gradatii de 20 si 60 de grade. Cu motorul cald ar trebui sa urce uleiul la gradatia de mai sus60.

    Daca e ulei in pompa eliminam si caseta de directie si mai ramane pompa care acum nu stiu cum se verifica. Ar putea avea si siguranta arsa pompa care e de 60A parca

    Asta imi vine acum in minte. Scriu de pe tel si nu pot face un research pentru tine .
    Numai bine!

    Comment


    • #3
      Salut,

      Mersi pt raspunsul detaliat. Alternatorul s-a dus acum cateva luni si l-am schimbat cu unul reconditionat. La acel moment tin minte ca s-au aprins becuri la bord.

      Ultima data cand am fost la reprezentanta imi ziceau ca cureaua de alternator e crepata sau ceva in genu, poate sa fie de la asta ?

      Chestia cu uleiul poate sa fie real in sensul ca am vazut ca sunt ceva scurgeri care se preling pe bara din fata.

      Comment


      • #4
        Daca zici ca se scrurge uleipe undeva prin fata, cred ca s-a dus caseta de directie in sensul ca o garnitura a cedat si pierde uleiul.(Vezi ca se poate reconditiona- nu lua din dezmembrari, ca nu stii cat tine si aia- sunt baieti pe forum care reconditioneaza si iti dau si garantie parca)
        Cauta pe google la imagini caseta de directie ca sa vezi cum arata. Ea poate fi identificata usor in sesnul ca se vede tija de la volan ca intra in ea cand te uiti la motor in partea dreapta.

        Verifica si uleiul in pompa sa vezi daca mai este sau la ce nivel este!!!


        Dupa ce ti au scumbat alternatorul(au scos si borna la baterie), s-au aprin becuri in bord de la abs si esp si s-au stins cand ai luat stanga -dreapta maxim de volan.
        Eu vorbesc de A klass, dar vaneo fiind aproape identic cred ca e valabil si pentru el.

        Daca cureaua e crapata e recomandat sa o schimbi. Daca era de la curea se aprindea bateria in bord ca nu mai incarca alternatorul.
        Odata cu cureaua e recomandat sa schimbi si rolele sau sa le verifici daca au joc. Dar nu cred ca te bagi tu acolo. Si pompa de apa trebuie verificata daca are joc cand se schimba cureaua.
        Last edited by Nedved; 05-31-2017, 09:46 AM.

        Comment


        • #5
          Salut!
          O mica precizare: pompa de servodirectie are un zumzait mai ascutit atunci cand lucreaza,mai ales cand rotile sunt bracate maxim.E posibil sa nu lucreze din cauza cablului de masa defectuos-la doua masini am gasit papucul de masa desprins de caroserie..
          Completeaza-i intai uleiul,dupa cum ti-a spus si Nedved,apoi verifica daca functioneaza dpdv electric si dupa aceea hotarasti ce ai de facut...

          Comment


          • #6
            Salut, mersi de raspunsuri, am incercat sa ma uit dar nu m-am descurcat sa mi dau seama.

            Am repornit masina sa o duc la service si volanul nu mai merge greu. Si-a revenit. Am dus masina la o reprezentanta (nu fac reclama) si mi-a zis ca aceasta curea de alternator e noua (asa stiam si eu - o schimbasem acum 6 luni) desi la Mercedes mi-au zis ca e crepata si ca trebuie schimbata. De lichid a zis ca nu e problema,. Nu au putut sa replice problema sub nici o forma si mi-au zis ca s-ar putea ca ar putea ca pompa de servo sa se duca, dar ca trebuie pusa pe tester ca sa se vada sigur insa zicea ca si daca se duce aia, pot merge cu masina atata tot ca merge greu volanul, dar ca altfel masina nu are de suferit din cauza asta. (asta pana fac o programare la service sa o testeze calumea si sa o repare)

            Ce parere aveti

            Comment


            • #7
              Functionarea intermitenta m ar duce cu gandul la perii (carbuni). Unele dintre ele abia mai ating pe rotor.
              Problema e ca ai mers la o reprezntanta si acolo iar o sa ti se faca rau cand afli cat e o pompa. Mesterii aia sunt buni la schimbat piese nu la reparat componente.

              Ar trebui verificat si ce a spus colegul Dethave. La a klass parca masa pompei e sub rezervorul cu lichid de parbriz.

              Daca sunt carbunii de vina ... un platou nou ar trebui sa coste mult mai putin decat o pompa noua.
              Mie asa mi s a intamplat la alternator. Cost reparatie facuta de mine 20 ron. Baiatul de la care am luat carbunii mi a zis ca are si pt pompa(carbuni) la 40 ron la momentul ala.
              Deci atentie sa nu te jupoaie ciocoii!!! Sa te imbrobodeasca ca nu se repara. Ca la mers intermitent cam iese partea electronica a pompei din discutie.

              Comment


              • #8
                Carbunii aia tini de alternator? Caci alternatorul mi s-a dus acum cateva luni si am luat unu la 15 mil reconditionat (personal cred ca mi-am luat teapa - apoi am auzit ca is unii care le repara cu 100 de lei pe alea stricate + inca 400 lei ceva rotor sau nu mai stiu cum se chema). Sper ca nu se duce si alternatoru asta reconditionat, am garantie un an pe el dar nu as vrea sa ma lase la vara cand merg in concediu.
                Last edited by Florin_WES; 06-03-2017, 21:06 PM. Reason: Reguli generale de postare.

                Comment


                • #9
                  Nu au treaba carbunii alternatorului cu cei ai servo-pompei de directie....
                  Procedeaza cum ai zis in posturile anterioare:du masina la service,sa puna testerul pe ea..si nu-i lasa sa te pacaleasca cu inlocuirea pompei. Se poate reconditiona.

                  Comment


                  • #10
                    @paulalexandru
                    Era vorba de carbunii pompei servo.
                    @Dethave
                    Si daca pune testerul pe masina ce constata?? E vr' un senzor pe pompa?? Poate doar sa verifice voltajul la incarcare.
                    Se ia la mana si se verifica conexiunile pompei, tensiunea pe firul de comanda, etc. Si de aici se deduce daca pompa e defecta. Doar asa, verificand conditiile de funtionare( tensiune de alimentare, tensiune de comanda, etc.) se poate izola defectul si lua o decizie corecta.
                    Toate cele bune!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Pai constata daca gherla pompei servo o da partea electronica sau are alta cauza. Ca sa nu umble legat la ochi.
                      Last edited by Dethave; 06-01-2017, 09:02 AM.

                      Comment


                      • #12
                        15 hartii de un 1 milion pentru un alternator reconditionat?? Dumnezeule!!
                        Si cred ca l-ai si dat la schimb pe cel vechi.
                        Daca e reconditionat ca la carte(schimbate inele colectoare, rulmenti,punte diode,regulator, fulie) si cu piese de calitate ar trebui sa te tina 10 ani de acum incolo

                        Din cauza mecanicilor ajungem sa uram marca/masina.

                        Am vazut ca pompa servo la Vaneo e la fel ca la A Klass.

                        Eu tot tind sa cred ca periile sunt de vina si costul reparatiei ar fi undeva la 50 Ron in cazul meu + un ulei nou.
                        https://www.olx.ro/oferta/carbuni-pe...tml#265d16efe0

                        Pe tine or sa te taxeze "baietii" bine la manopera daca nu iti gasesti pe cineva de incredere...parca ii si vad cum se apuca de cap si zic " Pai nu se mai poate face nimic, e moarta!"
                        Refuz sa cred ca unii dintre prietenii tai nu au masini ..Sigur stie cineva pe altcineva si scapi de "reprezentanta" ajungand unde trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Toate alternatoarele și electromotoarele sunt recondiționate. D-aia cer cel defect la schimb.

                          Dacă-s periile se pot diagnostica simplu. Când nu merge îi dai două bobârnace. Ar trebui s-o ia. Un contact coclit (cel de sub bidon) e destul de ușor de identificat.

                          Și întreb și eu la LauLaur... ce anume se vede la tester? Că eu altceva de 3 fire n-am văzut la pompă. Cel de sarcină, masa, și comanda. Când roțile îs bracate maxim e normal să pâsâie altfel. Eu aș recomanda cât mai puține manevre cu rotile luate maxim (dăunează și la planetare).
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #14
                            De fiecare data cand merg la mecanic imi zice sa scap de ea. De ce ? Nu stiu, poate nu stiu ei sa o repare. Daca ma gandesc la prietenii mei, treaba e cam asa (cei care imi vin in minte)

                            Unu are ford nou, altu are toyota noua (nu au probleme), altul are dacia logi noua, ca si second am cu zafira second sharan second, la zafira parca e unu in cluj care repara tot felul de opeluri si am inteles ca acolo merge, nu costa mult si o repara bine de fiecare data. Cu sharan nu stiu ce sa zic, doar ca a scapat de ea ca era prea mare pt oras, a luat ceva skoda. Alti doi au dacia noua, n am auzit sa aiba probleme.

                            Deci nu stiu, la vaneo e fain ca e mare, spatioasa, pot baga in portbagaj biciclete triciclete carucioare, roata de rezerva, bagaje pat de copil, o gramada, putem merge la drum lung cu toata casa in ea. Are caldura in scaune oglinzi incalzite si electrice, aer conditionat, am inteles ca are si ceva sistem audio de calitate (desi nu as sti sa zic ca e singura masina care am avut o nu stiu cum se aude in altel, si nici nu e un criteriu de baza).

                            Imi plac seaturile cum arata sincer, chiar si fordurile unele, cineva mi a recomandat ceva toyota avensis verso ca e fiabila insa presupun ca are si aia piese scumpe si e greu cu repratia. E complicat sa gasesc o alta masina, dar si mecanic, trebuie sa mai cercetez. Cu vaneo am avut si multe probleme de electro, nu mi se mai stingeau becurile in masina, trebuia sa le scot pe toate cand blocam masina. Dar nah, nici nu prea trage masina asta, adica in trafic vad pe altii cum ma depasesc lejer.

                            Voi ce recomandati pe benzina sau diesel, cu ce motorizare, seat se merita ? ce dimensiuni la roata sunt relativ comune si nu au preturi exagerate ? Daca e sa iau ceva second de unde e recomandat sa cumpar ceva ?

                            Comment


                            • #15
                              Apropo, in cluj stiti pe cineva, sau e vreunul din voi disponibil sa arunce o privire contracost la toate astea ? eventual sa imi arate si mie, caci la service daca intreb pe mester ceva (ca sa invat si eu) se ataca repede.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF