Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tuning Mercedes C180 W202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tuning Mercedes C180 W202

    Salut,nu ma prea pricep la mecanica,eram curios daca motorul de pe masina mea (1.8 Benzina) se poate inlocui cu unul de capacitate mai mare si cam cat de costisitor ar fi procesul? Multumesc!

  • #2
    Salut. Se poate pune orice motor pe caroseria ta, W202, pana la V12 de 6 litrii, sau chiar peste acea capacitate... dar acolo deja vorbim de cu totul alt nivel.

    Intrebarea este de ce ai nevoie de al motor (mai mare) si ce ai vrea sa faci cu acel motor...
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      As dori sa aduc un "upgrade" masinii. Mi-a spus un amic ca o pot duce undeva in jur de 400 CP cu modificarile necesare.

      Comment


      • #4
        Masina stock nu poate duce 400 CP. Sau sa ma exprim altfel...poate duce, dar nu pentru mult timp si vei avea probleme cu opritul.
        Varianta 1.
        Motor schimbat (care scoate 400 cp), bineinteles cutie noua, cardan si de ce nu, un diferential autoblocant. Frane upgradate complet, suspensii rigidizate, bare de torsiune, etc.
        Varianta 2.
        Upgrade la M111-ele tau + toate cele de mai sus.
        Ca sa scoti 400 de cai din blocul ala motor ma tem ca blocul este tot ce vei putea pastra. In rest totul va trebui sa fie nou: pistoane, cardan, camasi cilindri (toate internele). Plus turbo sau supercharger, intercooler, etc.
        Dupa toata nebunia mai pui niste gume pe masura si in sfarsit ai masina upgradata.
        Sau cauti un 2.3 kompressor si te duci la un upgrade mai "linistit".
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Ideea de 400CP mi s-a parut si mie "SF" la primul auz,ma gandeam la un motor de 3000 sau 3000+ cm3. Vreo optiune in cazul asta?

          Comment


          • #6
            Este amg-ul de 4.2 parca ce s-a pus pe masina. Sau 3.6 a fost cel mai mare...nu mai stiu exact.
            Oricum si ala e aspirat deci daca i s-ar agata un kompressor ar scoate ceva caluti.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Buna ziua !



              Cai multi din capacitate mica se poate, dar nu prea au viata lunga si nici nu-i pe gratis. Din grupul Mercedes, sunt diesele de 3.0 (OM606 de peste 500HP si 750Nm, vezi Finlanda...)


              Benzinarele de F1 actuale sunt 1.6 V6 cu turbo si bat in jurul valorii de 900 - 950HP. Ceva VW Golf cu 2.0 si ce mai trebuie pe el (Boba Motoring) a trecut de 1000HP, si asa mai departe. Deci SF-urile sunt doar pentru cei ce nu cunosc partea de "S".


              A fost si 3.6 si 4.3 pe AMG-urile lui 202, 280HP primul si putin peste 300 al doilea. Cel mai simplu tuning este sa dai actuala masina si sa iei una care vine cu cai multi de la mama ei. Dar daca vrei ca treaba sa fie tipic romaneasca, adica 1500HP, pe gratis, maine sa fie gata si dupa aia fara stres la ITP si cu zero impozit, nu merge asa...






              Dragos

              Comment


              • #8
                Din cate am inteles,2.3-ul kompressor ar fi alegerea optima

                Comment


                • #9
                  Ar fi pentru ca e stock. Este M111.974 de 190 de CP pus chiar pe W202 sau M111.983 de 197 CP pus pana prin 2004 pe SLK.
                  Sincer sa fiu nu stiu ce se mai poate scoate din motorul asta daca s-ar schimba doar kompressorul si pus un intercooler si evacuare custom. Asta ca sa mai si functioneze niste km.
                  De avut grija cu modelul asta la instalatia electrica...de-obicei este coapta si provoaca mari probleme.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF